Perseintä on, ettei oikein iltarahka uppoa noiden jälkeen. Ärmur. Ja kuka voi nukahtaa jos poikkeaa iltarahkasta? No toki jos kännin juo niin no prob. Hmm.
Nainen on parhaimmillaan silloin, kun sille kasvaa karvat tai kun ne lähtee.
En mä tiedä mitä te siellä maalla kummitytöille teette, minä vien pulkkamäkeen/korkeasaareen/leffaan/korisharkkoihin tms. mistä tykkäävät. Jatkakee, pedofiilit, tuolla erotiikkaosastolla.
Toimistorotta kirjoitti:En mä tiedä mitä te siellä maalla kummitytöille teette, minä vien pulkkamäkeen/korkeasaareen/leffaan/korisharkkoihin tms. mistä tykkäävät. Jatkakee, pedofiilit, tuolla erotiikkaosastolla.
Hyi sinua. Minä vaan hämmästelin, että onko sinulla kaksi kummilasta.
No täytyy kyllä myöntää että nyt vituttaa vähiten muutamaan viikkoon, ollut vähän huolia tässä. Huomenna saan rahnutkin sen sängyn ostoon ja viime viikolla vein vanhat mökille, joten sekin osasto klaaraantuu viimeistään ens viikolla. Ens viikolla alkaa lomakin
Mä muistaakseni tarkistin viime kesänä että mökillä wlan kuuluu laiturille. Sen enempää siinä ei sitten ollutkaan järkeä, pitäis olla joku vähän erilainen näyttö että aurinkoisella näkisikin jotain. Auringonvaloa heijastava tausta tai jotain?
aasi kirjoitti:Mä muistaakseni tarkistin viime kesänä että mökillä wlan kuuluu laiturille. Sen enempää siinä ei sitten ollutkaan järkeä, pitäis olla joku vähän erilainen näyttö että aurinkoisella näkisikin jotain. Auringonvaloa heijastava tausta tai jotain?
Mattanäyttöisen läppärin etuja, kunhan vääntää kirkkauden kaakkoon näkee kitinöidä. Nuo työsähköpostit ei erotu yhtä hyvin..
Mä kirjoittaisin tähän ketjuun, mutta kun tässä ketjun nimessä osin on selkeää tuomittavaa plagiointia , enkä saa tekijänoikeuksiani, niin ilmoitan tässä boikotoivani ketjua.
Tietysti voin näin irrallisena sanoa, että sellainen olotila on toki täydellisenä mahdoton ettei v ainakin vähän.