Ootko sä taas se sama Mimmi, Mammu, Mirella, Memmu, Mölli sieltä Tikkurilasta joka perustelee näitä idariketjuja 10 peräkanaa ja katoaa sen jälkee palstalta?
Gat kirjoitti:Piristystä? Vedä käteen. Kitinäläinen Bluntly maksaa.
Tarjousaika on umpeutunut, nykyisin joutuu antamaan suikkarin ansaitakseen.
Vitun homo.
Tarkoittaako tuo, ettei mun kannata lähettää sulle laskua kitinöintiajalta? Siin on yksi-kaksi käteenvetoa/päivä. Arvostus vaihtelee eurosta kakskybäseen. Harvoja satkun orkkuja seassa myös.
masa kirjoitti:Ootko sä taas se sama Mimmi, Mammu, Mirella, Memmu, Mölli sieltä Tikkurilasta joka perustelee näitä idariketjuja 10 peräkanaa ja katoaa sen jälkee palstalta?
masa kirjoitti:Ootko sä taas se sama Mimmi, Mammu, Mirella, Memmu, Mölli sieltä Tikkurilasta joka perustelee näitä idariketjuja 10 peräkanaa ja katoaa sen jälkee palstalta?
häh
Bingo.
Mulla on aavistus, että nuo kaikki ovat Superior. Joka on "him"-nikkeillytkin aiemmin, LuckyLucianona. On hullu ja antaisi minulle.
Viimeksi muokannut Gat, 21.05.2010 13:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.