Kyllä olet kohta ylpeä isä, kun huomaat todella laadukkaita kuvia alastonsuomi.com:ssa ja kuvake.net:ssä.
500D:llä Mirkku ois saanu mulle videotakin.
Se nyt vaan tuntuu olevan tätä päivää, että tytöt postaavat itsestään "sexyjä" kuvia nettiin. Toivottavasti olet jutellut tyttösi kanssa siitä mitä nettiin voi laittaa ja miten paskaa sakkia netin uumenista löytyy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita kirjoitti: Toivottavasti olet jutellut tyttösi kanssa siitä mitä nettiin voi laittaa ja miten paskaa sakkia netin uumenista löytyy.
Tämän viestin jälkeen Daven tytär tutustuu Gattacaan!
Se vois olla tehokas keino selventää pointti; tälläiset vanhat, irstaat runkkarit niitä sinun kuviasi oikeasti katselee. Peseytymättömät, haisevat vanhat käppänät nuoleskelevat kuviasi, joku saattaa tulla vaikka irl tekemään tuttavuutta, varo vaan! Voishan siihen liittää vielä kuvan Homiestakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita kirjoitti: Toivottavasti olet jutellut tyttösi kanssa siitä mitä nettiin voi laittaa ja miten paskaa sakkia netin uumenista löytyy.
Tämän viestin jälkeen Daven tytär tutustuu Gattacaan!
Se vois olla tehokas keino selventää pointti; tälläiset vanhat, irstaat runkkarit niitä sinun kuviasi oikeasti katselee. Peseytymättömät, haisevat vanhat käppänät nuoleskelevat kuviasi, joku saattaa tulla vaikka irl tekemään tuttavuutta, varo vaan! Voishan siihen liittää vielä kuvan Homiestakin.
Kity-runkkarit uuden aikakauden nuorisovalistuksen airueina! Mahtavaa! Oikein herkistyttää aikuista ihmistä!
Tähän asti (luullakseni) ovat pysynyeet duckface-kuvissa, mutta...
Tytön vastauksen kyllä tiedän "Luuletsä, että mä en tajuu".
Kouluissa onneksi kyllä nykyään puhutaan nettipedoista.
Voisit enemmänkin avautua teini-ikäisen tytön kasvattamisesta! Mua ainakin kiinnostaisi kovasti, kun sekin tulevaisuus on tuossa jo melkein nurkan takana...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
huima kirjoitti:"Ja daah! Se Soppamies on oikeesti tosi nuorekas ja se sano, että mä olen kyllä niin viisas et voin tehdä ite päätökset et mitä mä haluun."
Pöh. Mä kyllä ohjeistaisin tekemään päätökset viisauden sijaan sydämellä.
Taitavat piakkoin vaihtaa Dick-in-Face kuviin.
Teinit ovat kyllä sillä lailla pelottavia, että voi kuvitella keskustelun menevän:
"Luuletsä, että mä en tajuu"
"Se Soppamies ja minä sitä paitsi rakastamme toisiamme"
exPertti kirjoitti:Teinit ovat kyllä sillä lailla pelottavia, että voi kuvitella keskustelun menevän:
"Luuletsä, että mä en tajuu"
"Se Soppamies ja minä sitä paitsi rakastamme toisiamme"
Voisit enemmänkin avautua teini-ikäisen tytön kasvattamisesta! Mua ainakin kiinnostaisi kovasti, kun sekin tulevaisuus on tuossa jo melkein nurkan takana...
Perinteinen pyhä kolmiyhteys uhkailu, kiristys ja lahjonta.
NuoriD kirjoitti:Perinteinen pyhä kolmiyhteys uhkailu, kiristys ja lahjonta.
Työllistäminen ja palkanmaksu huudettu! Oli teinixi niin onnellista tyttöä kun osti itse ansaitsemillaan rahoilla itselleen mopon täksi kesäksi. Viimeiset neljän vuotta on ansainnut erinnäisiä pikku duuneja tehden. Nythän mä en siis tiedä lainkaan missä se luuhaa moponsa kanssa... Niin ja vielä sen penteleen lökäpöksy skeittarin kanssa, prkl!