All Time Favourite biisisi
All Time Favourite biisisi
No niin. Kerro. Ei siksi, että minua kiinnostaisi (tai ketään muutakaan), vaan siksi, että sinä haluat kertoa.
Oma valintani the most bestestiksi kipaleeksi on Suicidal Tendenciesin: How will I laugh to morrow.
Nyt on sinun vuorosi! (Koita ajatella jotain, mistä Jack Bauerkin tykkäisi)
Oma valintani the most bestestiksi kipaleeksi on Suicidal Tendenciesin: How will I laugh to morrow.
Nyt on sinun vuorosi! (Koita ajatella jotain, mistä Jack Bauerkin tykkäisi)
Faith No Moren versio Easysta.
..ja joo, olisinhan mä tähän voinut vähän persustellakin. Laulajamiehen ääni on hunajaa. Panisin. Joo, oon helppo.
..ja joo, olisinhan mä tähän voinut vähän persustellakin. Laulajamiehen ääni on hunajaa. Panisin. Joo, oon helppo.
Viimeksi muokannut Ann, 25.11.2005 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Moutohead: "Rock'n'Roll"
Poikkeuksellisen omaelämänkerrallinen lyriikka toimii monella tasolla. Toisaalta herkkä runoilija paljastaa, että rakastumaankin on ehditty mutta mikään ei ole kestänyt. Toisaalta taas sepelikurkkuinen rokkiäijä toteaa, että vitut siitä, ainoa mikä on kestävää ja taatusti lämmittää kylmänäkin talvi-iltana on wanha kunnon kivitä-ja-kieri.
Poikkeuksellisen omaelämänkerrallinen lyriikka toimii monella tasolla. Toisaalta herkkä runoilija paljastaa, että rakastumaankin on ehditty mutta mikään ei ole kestänyt. Toisaalta taas sepelikurkkuinen rokkiäijä toteaa, että vitut siitä, ainoa mikä on kestävää ja taatusti lämmittää kylmänäkin talvi-iltana on wanha kunnon kivitä-ja-kieri.
Ella Fitzgeraldin ääni saa aika aikaan melkoisia tuntemuksia, tätskyn vetämänä lähes biisi kuin biisi mutta näistä paljon hienommaksi ei voi mennä:
-I've got you under my skin
-Let's do it(Let's fall in love)
-Too darn hot
Nykymusassa tulee harvoin täydellisiä helmiä vastaan, mutta Damien Ricen Blower's daughter ja Cannonball ovat maininnan arvoisia herkkiksiä, samoin Coldplayn Fix you.
-I've got you under my skin
-Let's do it(Let's fall in love)
-Too darn hot
Nykymusassa tulee harvoin täydellisiä helmiä vastaan, mutta Damien Ricen Blower's daughter ja Cannonball ovat maininnan arvoisia herkkiksiä, samoin Coldplayn Fix you.
Kompressoin. Ella Fitzgeraldin ja Etta Jamesin a capellana esittämä happy days on aika hieno. Muutenkin tykkään.Nowaysis kirjoitti:Ella Fitzgerald
Omia kestosuosikkeja on KT:n yö päivää keinuttaa. Klassikoista tykkään Bohemian Rhapsodystä ja muutamasta operettimaisesta metalliklassikosta, sen kummemmin erittelemättä.
Sarkatanssiasissa ilotulituksen aikana soitettu finlandia palautti kyllä taas mieleen, kuinka hieno kappale se on.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Mä en harrasta samoja leikkejä kuin sinä 1177.1108 kirjoitti:Pyydä poikaystävääsi testaamaan.RAM13 kirjoitti:Mites kulli uppoaa voihin?

Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Sähän tiedät homona, että miten teillä hommat hoituu.1108 kirjoitti:Ai, homotkin tappelee keskenään? Nooh, voitele anukses ja pyydä poikaystävääsi hoonaan oikein kunnolla. Tajuuksä, silleen niinq sovintoseksiä.RAM13 kirjoitti:

Ja RAM. Olet tyhmenpi, säälittävämpi ja homompi kuin ikinä olisin uskonutkaan. Ei päähäsi ole ikinä pälkähtänyt pitää turpaasi kiinni?
Sinun kaltainen kusipäinen rääpäle olisi todellakin hauska pahoinpidellä. Mutta säälittävän olemuksesi takia siitäkin katoaisi riemu.
Eihän sinulle voi edes vittuilla koska et ymmärrä vittuilusta niin tuon taivaallistakaan.
Äh, homoile rauhassa. Mutta tekee varmasti vaikeaa henkiselle kasvullesi että kiellät miesrakkaustunteet itseltäsi. Teksteistäsi se paistaa lävitse kyllä.
Sinun kaltainen kusipäinen rääpäle olisi todellakin hauska pahoinpidellä. Mutta säälittävän olemuksesi takia siitäkin katoaisi riemu.
Eihän sinulle voi edes vittuilla koska et ymmärrä vittuilusta niin tuon taivaallistakaan.
Äh, homoile rauhassa. Mutta tekee varmasti vaikeaa henkiselle kasvullesi että kiellät miesrakkaustunteet itseltäsi. Teksteistäsi se paistaa lävitse kyllä.
1108 kirjoitti:Ja RAM. Olet tyhmenpi, säälittävämpi ja homompi kuin ikinä olisin uskonutkaan. Ei päähäsi ole ikinä pälkähtänyt pitää turpaasi kiinni?
VIttu sä oot paljon dillempi, kun ajattelin, mutta hyvää elämää miesrakkauden parissa aija!