Ei. Toimistorotta. Se lukee tuolla viestin vasemmalla puolella.ninnithequeen kirjoitti:Manala?Toimistorotta kirjoitti:Luulen että kyseessä on patjan hakkaamisen aiheuttama traumastressi-ihottuma.
Mammailu
1% kortisonia ja Orionin Hydrania?ninnithequeen kirjoitti:Ne pahat naarmut on siis siellä päässä ku karsta kutisee. Paranemaan päin näköjään. Pikkunaarmuja on toki naamassakin ollu. Öljyä, bepantenia, kaikkea....
Ja puklumies puklunen haisee ny niin pahalle et se on kylpypäivä taas.
Came here for school, graduated to the high life
Olin jo samoilla linjoilla aiemminexPertti kirjoitti:1% kortisonia ja Orionin Hydrania?ninnithequeen kirjoitti:Ne pahat naarmut on siis siellä päässä ku karsta kutisee. Paranemaan päin näköjään. Pikkunaarmuja on toki naamassakin ollu. Öljyä, bepantenia, kaikkea....
Ja puklumies puklunen haisee ny niin pahalle et se on kylpypäivä taas.

The great club outshines the individual, always and forever.
Jos se on atopiaa niin kaiken käyttäminen vaan pahentaa asiaa. Sen ei sillon tarvi olla öljyinen/rasvainen vaan kosteutettu. Henk. koht. ainakin kaikki öljyt saa ihon kutisemaan ihan vitusti. Bebantenissa en oo nähny mitään hyviä ominaisuuksia. Suosittelen edelleen ihan kunnon perusvoidetta (esim. Apobase, saa apteekista ilman reseptiä) noitten törkyjen sijaan.ninnithequeen kirjoitti:Öljyä, bepantenia, kaikkea....
Me transmitte sursum, Caledoni!
Serkun huulihalkiopojan kädet oli leikkauksen jälkeen sidottu nauhalla ranteesta nilkkoihin, siis löysästi, sairaalassa. Kaapo ei saanut käsiään liikutettua kuin ehkä puoliväliin kohti naamaa. Oppihan se tietenkin lopulta nostamaan jalkaa sen verran, että sai nyrkin suuhunsa, mutta siihen asti oli tehokasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Meillä oli vaavilla sukat käsissä kans
Itse käytin joskus tarhaikäisenä atoopikkona yöllä puuvillahanskoja, ihmeen oireettomana ollut iho tosin sen jälkeen kun täytin 20.. Eipä muksullakaan pahemmin oireile, molemmat vanhemmat atoopikkoja, mutta juniori lähinnä kuivuuteen taipuvainen talvella, pyrin rasvaamaan mahdollisimman vähän muulloin, paitsi aurinkorasvalla
Nyt keväällä olen aina nukkumaan mennessä rasvannut sen tassut. Oli märkärupea talvella, joten koitan hoitaa niin ettei naarmuistakaan pääsisi muhimaan pahempia inhotuksia..
Täytyypä kyllä off ^topic todeta, mitenkään omaksi meriitikseni kääntämättä, että on itsellä käynyt hyvä tuuri sekä äitiys- että lastenneuvolan tätien kuin kätilöidenkin kanssa. Tai ainakin kemiat ovat pelanneet 130% ja yhtään tyhmää neuvoa en muista saaneeni. Koskaan ei pidetty idarina vaikka nuori äiti olinkin, vaan juuri oikeaan sävyyn sain neuvoja kun niitä tarvitsin tai pyysin. Ikinä ei syyllistetty mistään.
Äitiys saanee erilaisen "kickstartin" tympeiden ihmisten/ "auktoriteettien" ympäröimänä.
---
Muksu ei tykkää yhtään meidän omalääkäristä. Kaikille muille esiintyy asiallisesti ja tekee kuten käsketään, omalekurin pyytäessä sanomaan "A" sanoo " bee" jne. Toivottavasti koululekurin kanssa menee paremmin
--
Mulla ei oikeestaan oo vauvakuumetta, mutta huomaan biologisen kellon välillä yrittävän tikittää, ekoja kertoja ikinä. Ajatus on selkeästi se, että jos, niin viiden vuoden sisään. Hui, pelottaa ja vähän yököttää! Ja sitten vasta itsensä vanhaksi tunteekin, kun ajattelee että viisi vuotta on oikeasti melko lyhyt aika, hujahtaa ohi tuosta vaan. Mulla on varmaan ikäkriisi.

Täytyypä kyllä off ^topic todeta, mitenkään omaksi meriitikseni kääntämättä, että on itsellä käynyt hyvä tuuri sekä äitiys- että lastenneuvolan tätien kuin kätilöidenkin kanssa. Tai ainakin kemiat ovat pelanneet 130% ja yhtään tyhmää neuvoa en muista saaneeni. Koskaan ei pidetty idarina vaikka nuori äiti olinkin, vaan juuri oikeaan sävyyn sain neuvoja kun niitä tarvitsin tai pyysin. Ikinä ei syyllistetty mistään.
Äitiys saanee erilaisen "kickstartin" tympeiden ihmisten/ "auktoriteettien" ympäröimänä.
---
Muksu ei tykkää yhtään meidän omalääkäristä. Kaikille muille esiintyy asiallisesti ja tekee kuten käsketään, omalekurin pyytäessä sanomaan "A" sanoo " bee" jne. Toivottavasti koululekurin kanssa menee paremmin

--
Mulla ei oikeestaan oo vauvakuumetta, mutta huomaan biologisen kellon välillä yrittävän tikittää, ekoja kertoja ikinä. Ajatus on selkeästi se, että jos, niin viiden vuoden sisään. Hui, pelottaa ja vähän yököttää! Ja sitten vasta itsensä vanhaksi tunteekin, kun ajattelee että viisi vuotta on oikeasti melko lyhyt aika, hujahtaa ohi tuosta vaan. Mulla on varmaan ikäkriisi.
Prepare for the worstest.
Se on nimeltään MINÄ ITTE!- vaihe, se jatkuuuuuuuuu.....RP kirjoitti:En tiedä mikä vaihe on kyseessä. Meillä tuo ilmestyi hiukan ennen sitä hetkeä kun tytsä alkoi itsenäisesti kävelemään. Ei suostunut enää tuettuna liikkumaan laisinkaan, sen sijaan alkoi töpöttelemään kohti.Suvinen kirjoitti: Mikähän kumma vaihe tämä nyt sitten on?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Tytsällä on mieletön isän ikävä. Mieshän lähti laittamaan asuntoa kuntoon ja aloittamaan työnteon viime viikon torstaina. Tytsä on ollut aivan mahdoton. Itkua, kiukuttelua, isän huutamista ym. Siis ihan sekaisin unirytmit, ruokailut ym.
Ovat soitelleet ja skypetelleet päivittäin, mutta tytsä tuntuu vain ärtyvän enemmän, jälkikäteen.
Soitin sitten oman äitini tänne, että saan itse hoidettua tätä muuttoa kun tytsä saa enemmän seuraa. Nyt on ollut ihan suhteellisen aurinkoisella päällä. Onneksi mies tulee jo perjantaina kotiin, toivottavasti saadaan muutto valmiiksi ja pääsemme sitten jo tällä reissulla mukaan.
Onko tää normaalia pahempaa ikäväahdistusta vai mitä?
Ovat soitelleet ja skypetelleet päivittäin, mutta tytsä tuntuu vain ärtyvän enemmän, jälkikäteen.
Soitin sitten oman äitini tänne, että saan itse hoidettua tätä muuttoa kun tytsä saa enemmän seuraa. Nyt on ollut ihan suhteellisen aurinkoisella päällä. Onneksi mies tulee jo perjantaina kotiin, toivottavasti saadaan muutto valmiiksi ja pääsemme sitten jo tällä reissulla mukaan.
Onko tää normaalia pahempaa ikäväahdistusta vai mitä?
Ei varmaan kauaa tuota vanhemmaksi nuku, vaikka ihmisethän ovat erilaisia joten voihan joku aikuisenakin nukkua.Suvinen kirjoitti:^Mikä on kovin vanhaksi? Siskon miehen tyttö nukkuu edelleen, ikää 1½v. Mietin kyllä itsekin kuinka kauan lie toimii, mutta muutenkaan ei tyttö suostu päivällä nukkumaan. Toki köytän valjailla kiinni ettei kömmi omia aikojaan ylös ja tule pää edellä alas.
Niin, ja lähinnä kyselin tuota normaalia ulkovaatetusta hiekkalaatikkoleikkeihin yms.
Kai ohkaisin pitkähihainen paita ja kunnon lierihattu olisi kevätauringossa hyvä? Pitkät shortsit ja aurinkorasva lähtivät aamulla hoitoon varuilta.
Came here for school, graduated to the high life