Tussutiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:Ja harmi jos sua kaduttaa että tein pojan, mua ei kaduta.

Hmm. Kaduttaa. Hmm..

:shock: Olenko minä REKKIS!?


Ranteet auki.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja harmi jos sua kaduttaa että tein pojan, mua ei kaduta.

Hmm. Kaduttaa. Hmm..

:shock: Olenko minä REKKIS!?


Ranteet auki.
Taisin valita sanat vähän väärin :D

Siis harmittaako sua, mua ei harmita.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Sillä on vaan tylsää, älä vällää. Tai sit toi kumpuaa jostain oman abortittomuuden katumisesta.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Sillä on vaan tylsää, älä vällää. Tai sit toi kumpuaa jostain oman abortittomuuden katumisesta.
Ei vaan mä ihmettelen vaan sitä valintaa, jossa tehdään kuudes äpärä ukolle, josta ei ikinä tule isää eikä elättäjää lapselle.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

masa kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Sillä on vaan tylsää, älä vällää. Tai sit toi kumpuaa jostain oman abortittomuuden katumisesta.
Ei vaan mä ihmettelen vaan sitä valintaa, jossa tehdään kuudes äpärä ukolle, josta ei ikinä tule isää eikä elättäjää lapselle.
EI KUN HEI ÄLÄ ENÄÄ IHMETTELE SENKIN HASSU, SE POIKAPIENI SYNNYTETTIIN ITSELLEEN.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

masa kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Sillä on vaan tylsää, älä vällää. Tai sit toi kumpuaa jostain oman abortittomuuden katumisesta.
Ei vaan mä ihmettelen vaan sitä valintaa, jossa tehdään kuudes äpärä ukolle, josta ei ikinä tule isää eikä elättäjää lapselle.
Tämä on Ninnin valinta ja vakka yleensä valitsee kantensa, joten ..
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: EI KUN HEI ÄLÄ ENÄÄ IHMETTELE SENKIN HASSU, SE POIKAPIENI SYNNYTETTIIN ITSELLEEN.
No niin. Sitähän mä just ylempänä meinasin. Ehkäisy pois ja lisää mukuloita vaan!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Luulen, että se on samanlainen kun mun Volvon webasto...

Kerroinko muuten jo, että se menee kokonaan vaihtoon?
Volvo vai webasto? 8)
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
masa kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Sillä on vaan tylsää, älä vällää. Tai sit toi kumpuaa jostain oman abortittomuuden katumisesta.
Ei vaan mä ihmettelen vaan sitä valintaa, jossa tehdään kuudes äpärä ukolle, josta ei ikinä tule isää eikä elättäjää lapselle.
EI KUN HEI ÄLÄ ENÄÄ IHMETTELE SENKIN HASSU, SE POIKAPIENI SYNNYTETTIIN ITSELLEEN.
JUURI NÄIN!

Tosin Nitan mielestä Miska on mun ja hänen :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Volvo vai webasto? 8)
Tällä kertaa webasto :D
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:SE POIKAPIENI SYNNYTETTIIN ITSELLEEN.
JUURI NÄIN!

Voihan sitä näinkin ajatella. Kuten myös että tuo itsekkyys vei tyttäreltä isän.

:roll:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Kuten myös että tuo itsekkyys vei tyttäreltä isän.
Tää nyt on vähän turhan kärjistetysti ja rumasti sanottu. Itsekkyydestä olen toki samaa mieltä, en ymmärrä tota "tein lapsen itselleni" monestakaan syystä.
Viimeksi muokannut Vesper, 11.05.2010 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Voihan sitä näinkin ajatella. Kuten myös että tuo itsekkyys vei tyttäreltä isän.

:roll:
Mitä vittua? Mihin se isä meni? Paniko rekkis sen homoksi?
Came here for school, graduated to the high life
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
Mitä vittua? Mihin se isä meni?

Mihin sä menisit, jos eukkos heittäs sut pihalle ja ottas tilalle trukkiksen?
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ootte te kyllä melkosia... Mut ei se mitään. Kukin tavallaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Mitä vittua? Mihin se isä meni?
Mihin sä menisit, jos eukkos heittäs sut pihalle ja ottas tilalle trukkiksen?
Hylkäisitkö sä lapsesi, jos vaimosi ottaisi tilalle rekkiksen?
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti: Hylkäisitkö sä lapsesi, jos vaimosi ottaisi tilalle rekkiksen?
En tietenkään, mutta en silti voisi olla enää mitenkään 24/7 isä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

En tästä isättömyydestä osaa sanoa sinänsä mitään muuta kuin sen, että jos omat vanhempani eivät olisi eronneet.... mulla ei olisi mitään suhdetta omaan isääni. Toisin on nyt, suhde on mitä mainioin.

Ja ihan siitä johtuen, että isukki oli pelimies, ja mä en tykkää että mun äidille tehdään paskoja. Olisin varmasti ajan myötä vihannut vielä enemmän. Äiti ei ole isästä koskaan mitään pahaa sanonut tmvs. tämä vielä mainittakoon.

Joskus ero vaikuttaa, joskus ei. Ei kai sitä voi tietää.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti:
masa kirjoitti: itsekkyys vei tyttäreltä isän.
Voitaisko kevyesti täällä päiväketjussa keskustella tosta isättömyydestä? Onko se niin että esim. Nita on isätön, koska isä ei asu samassa osoitteessa? On vaan viime aikoina tullut paljon mietittyä aihetta lapsen näkökulmasta. Onko eroaminen itsekästä? Onko olemassa ikää jonka jälkeen ero ei enää niin vaikuta, vai onko parempi erota lapsen ollessa vauva? Onko se lapsesta vai isästä kiinni tunteeko se lapsi itsensä isättömäksi? Vai äidistä?
Esimerkkinä.
Mun lapseni on käytännössä isätön. Se ei ole kiinni minusta eikä lapsesta, vaan isähenkilö luistelee ulos kaikesta lapseen liittyvästä. Paitsi silloin kun sille itselleen sattuu sopimaan. Ja se on aika harvoin... Jos lapsi näkee isänsä alle 10 kertaa vuodessa, isähenkilö on oikeastaan täysin vieras ihminen.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

En mäkään isättömyydestä tiedä, mutta elän sellaisessa harhaisessa maailmassa, jossa kuvittelen tyttäreni saaneen hyvän elämän, vaikka en olisikaan löytänyt uutta miestä.

Masan "24/7 isä" saattaa jopa viettää vähemmän ja laaduttomammin aikaa lapsensa kanssa kuin yhteishuoltajuus-isä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Masan "24/7 isä" saattaa jopa viettää vähemmän ja laaduttomammin aikaa lapsensa kanssa kuin yhteishuoltajuus-isä.
My point exactly.
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:En mäkään isättömyydestä tiedä, mutta elän sellaisessa harhaisessa maailmassa, jossa kuvittelen tyttäreni saaneen hyvän elämän, vaikka en olisikaan löytänyt uutta miestä.

Masan "24/7 isä" saattaa jopa viettää vähemmän ja laaduttomammin aikaa lapsensa kanssa kuin yhteishuoltajuus-isä.
Komps!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Masan "24/7 isä" saattaa jopa viettää vähemmän ja laaduttomammin aikaa lapsensa kanssa kuin yhteishuoltajuus-isä.

No ajatellaan toisin päin. Sinusta tulee se osapuoli, joka saa lapset haltuunsa pari kertaa kuukaudessa viikonloppuisin. Maistuuko hyvältä kun et enää aamuisin herätessäsi näe lapsesi nauravia kasvoja?
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Suvinen kirjoitti:Onko eroaminen itsekästä?
Jos ihan lyhyesti; ei. Toimimattoman parisuhteen mallin opettaminen lapselle on minusta isompi vahinko kuin se, että lapsella on kaksi kotia ja parhaassa tapauksessa jopa kaksi mallia toimivasta parisuhteesta.

Toimimaton lapsiperhe räjähtää käsille vääjäämättömästi. Ennemmin tai myöhemmin. Parempi eheyttää tilanne ennemmin ja erota, jos muutoin on olo, että kaikki on yritetty.

Nyt en ottanut mitenkään kantaa Ninnin tapaukseen. En ole tuota tarinaa seurannut.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

masa kirjoitti:No ajatellaan toisin päin. Sinusta tulee se osapuoli, joka saa lapset haltuunsa pari kertaa kuukaudessa viikonloppuisin. Maistuuko hyvältä kun et enää aamuisin herätessäsi näe lapsesi nauravia kasvoja?
Ei? Välttääkseni tuollaiset mahdottomalta tuntuvat kauhuskenet näen vaivaa asioiden järjestämiseen jo ennen kuin ne menevät vituiksi.
Vastaa Viestiin