Hmmm...minä en muista olenko jo himoinnut VIITTÄ kitinämisua. Jaa niin tietysti olen. Easy come (for you), easy go and never pillu for me.Manaaja kirjoitti:Ainakin viittä jo!Gat kirjoitti:Koetan puuduttaa itseni.
Manaaja voisi oikeastaan kertoa, keitä kolmea mun himoamaa kitinämisua on kertomansa mukaan pannut ja keitä muita.
Persdagen
-
Manaaja
-
Manaaja
Mainitsinko jo ne jotka ovat poistuneet palstalta? No laitetaan varovainen arvio 12.Gat kirjoitti:Tuon kertomasi jälkeen vain LUTKA antaisi sinulle.Mutta lutkiahan ne kitinämisut, paitsi mulle kommunikoidessa neitsytmarioita.Manaaja kirjoitti:Hups! Unohdin yhden. Niin ja huomenna varmaan vähintään yksi lisää. Eli...kahdeksaa! Joo!
-
Manaaja
Mulla on nakukuvia neljästä kitinämisusta,joista kaksi on vielä joukossamme.Manaaja kirjoitti:Hitto vie. Tästähän tuli hyvä bisnesidea. Voisin myydä luottamuksella ottamiani digikuvia gattacalle puolitutuista pystytisuista ja pepuista luottamuksella gattacalle erittäin luottamukselliseen hintaan. Luottamuksella.
Yks lisää jäi Cityyn.
-
Stinky
-
Manaaja
Voi kuule, mulla on paljon HC:mpaa kamaa kuin ne sun pikkusiveelliset poseeraukset.Gat kirjoitti:Mulla on nakukuvia neljästä kitinämisusta,joista kaksi on vielä joukossamme.Manaaja kirjoitti:Hitto vie. Tästähän tuli hyvä bisnesidea. Voisin myydä luottamuksella ottamiani digikuvia gattacalle puolitutuista pystytisuista ja pepuista luottamuksella gattacalle erittäin luottamukselliseen hintaan. Luottamuksella.
Yks lisää jäi Cityyn.
-
Manaaja
Vaan jos jään kiinni siitä kuka kuvissa esiintyy! Jos se ei ite arvaa ni en maksa mitään!!1Stinky kirjoitti:Mä haluan kyllä sit provikat!!!1111Manaaja kirjoitti:Hitto vie. Tästähän tuli hyvä bisnesidea. Voisin myydä luottamuksella ottamiani digikuvia gattacalle puolitutuista pystytisuista ja pepuista luottamuksella gattacalle erittäin luottamukselliseen hintaan. Luottamuksella.
-
Stinky
No sen Cityyn jäääneen sanon,ennenkin sanonut, koska lutka ollut lehdissäkin. Ja voin vakuuttaa, että Kauhea-namun menkkapillu ja kuva Kauhea-Namun omasta nyrkistä Kauhea-namun pillussa EI ole eroottinen. Mutta onhan mulla senkin puhelinnumero.Kiltti ääni.Manaaja kirjoitti:Voi kuule, mulla on paljon HC:mpaa kamaa kuin ne sun pikkusiveelliset poseeraukset.Gat kirjoitti:Mulla on nakukuvia neljästä kitinämisusta,joista kaksi on vielä joukossamme.Manaaja kirjoitti:Hitto vie. Tästähän tuli hyvä bisnesidea. Voisin myydä luottamuksella ottamiani digikuvia gattacalle puolitutuista pystytisuista ja pepuista luottamuksella gattacalle erittäin luottamukselliseen hintaan. Luottamuksella.
Yks lisää jäi Cityyn.
-
Manaaja
-
bliss
-
Dumis
- Pulkannaru
- Kitisijä
Muuten hyvä päivä, paitti kukaan ei tullu täällä maalla pimppaa tarjoomaan.
Kauheen väärin.
Aamulla eräseuran johtokunnan kokous ja lyhyet (kiitos sade!!) talkoot -> auto täyteen klapeja ja kotiin.
Kauheen väärin.
Aamulla eräseuran johtokunnan kokous ja lyhyet (kiitos sade!!) talkoot -> auto täyteen klapeja ja kotiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.