Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%

Ääniä yhteensä: 130

McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

bliss kirjoitti:Ai joo, huvittaa tuo "Jos 100 000 (?) liittyy, Mertaranta siirtyy Maikkarille" -ryhmä (tai joku tuommonen, en mä nyt muista). Tai mikä tahansa vastaava.
Okei. Joku reppana voi todella luulla, että niin tapahtuu. :D

Ainoa, joka toteutui, taisi olla se "Minikaivurilla Hangosta [johonkin pohjoiseen]" - eikä sekään ole toteutunut VIELÄ :twisted:
"Jos x-y-z liittyy, kävelen pilkkihaalareissa Kuopiosta Varkauteen" tms onnistu melekeen.
Kirjoitan tätä alasti
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ninni, yhtä asiaa en ymmärrä. Tuot lähes päivittäin julki, että sulla on skinheadeja ja uusnatseja ystävinä. Aivan kuin olisit ylpeä siitä. Oletko? Luuletko, että se on jotenkin sosiaalisesti hyväksyttyä? Uusnatsit ovat ehkä säälittävin lauma pellejä, jota tämä planeetta on koskaan päällään kantanut. Jotenkin sitä sakkia kuvaavat hyvin sanat sivistymättömyys, kouluttamattomuus ja älykkyyden puute. Paskasakki. Mielenkiintoista on, että tämä sakki on yleensä juuri sitä ruminta ja tyhmintä, vaikka ajattelevat edustavansa jotain vitun kuningasrotua.

Ohnoes, nyt mäkin olin suvaitsematon.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No ei vaadi paljon klikkaa johonki kutsuttuun ryhmään. Tarviiko ottaa niin tosissaan?

Joo, sattuneesta syystä mulla on aika monta skinaria kavereina. Jotka taatusti puolustaa henkeen ja vereen jos eräs idiootti tulee kirveen kanssa oven taakse niinku uhkaili. Hää ku on "hiukan" arvaamaton. Ja mein baari oli heidän kantabaari.

Niin, ja onhan siellä yks 8 vuotta murhastakin istunut mun kaverilistoilla. Joka on saunonutkin tässä asunnossa.
Ja pappi ja mooonta nuorisotyöntekijää.

Eiks oo hirveetä?

Mun ystäväpiiri on hyvin laidasta laitaan, mikäli ette ole sitä jo tajunneet.

Mä tänään autoin somalinaista, turkkilaismies avasi meille kauniisti oven, kiitin kauniisti, ja neuvoin Kelassa venäläismiestä mihin kirjekuoret laitetaan. Vieläkö haukutte rasistiksi?
ninnithequeen

bliss kirjoitti:
Ainoa, joka toteutui, taisi olla se "Minikaivurilla Hangosta [johonkin pohjoiseen]" - eikä sekään ole toteutunut VIELÄ :twisted:
Mä liityin ryhmään "jos 5000 ihmistä liittyy tähän ryhmään työnnän minikaivurin perseeseeni!"
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Eiks oo hirveetä?
On.
turkkilaismies avasi meille kauniisti oven, kiitin kauniisti, Vieläkö haukutte rasistiksi?
You go girl.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Näh, mulla on mun omat arvot ja vaikka en kaikkien fb-kavereitten arvoja jaakaan, niin kyllä mun mielestä muiden kavereiden täytyy tajuta, ettei nää fb-kaverit oo kaikki semmoisia sydänystäviä ja sielukaksosia, joiden kanssa jakais kaikki arvot. Jos joku ei tajuu, niin se on mun arvoasteikossa vähän vatipää.

Edit: hei, nyt fb ehdottaa mulle jo Perussuomalaisia liketyskohteeks!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Vieläkö haukutte rasistiksi?
Sulla tais mennä Swirlin pointti ohi. Eihän tässä sua rasistiksi leimattu, ihmeteltiin vaan että mikä tarve sulla on korostaa näitä skinejä kaveripiirissäsi? Että onko se jotenkin hienoa tai erikoista? Tekeekö se susta jotenkin tärkeän ihmisen vai mistä moinen korostamisen tarve? Ihan sama mitä possea kaveripiiristään korostaisi, ihmettely olisi ihan sama.
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jos olisin fb:ssä niin ei tuo ystävien asenteellisuus tai aatemaailma olisi itselleni mikään issue, jokaisella (kaikesta huolimatta) on mielipiteenvapaus, poikkesi se omistani tai ei. En kieltäisi vaikka vituttaisikin. Pääasia, että jokainen saa ilmaista oman mielipiteensä. Vaikka edelleen korvista savuaisi.

Tietty, mitä vanhemmaksi tulee sen vaikeampaa on tutustua/lähentyä itselleen vieraan ajatusmaailman kanssa. Jos yhteistä taivalta on takana useampi vuosi, ei sillä niin suurta merkitystä ole. Se avartaa myös omaa ajatusmaailmaa ja kirvoittaa kiihkeän mielenkiintoisia keskusteluja.

Ylipäätänsäkin erilaisuus ystäväpiirissä on valttia, ei käy meno tylsäksi.

Parhaat ystävänikin ovat aikoinaan olleet pahimman luokan kukkahattutätejä/setiä, nykyään ovat jo ihan järjissään :wink:
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Naamiksessa on tyylinä useimmilla liittyä ties mihinkä "Kreikka ulos kaikesta"-ryhmiin ilman että lukisi mitään muuta kuin iltiksen otsikon. Jengillä on liipasinsormi aika herkässä mitä oon huomannut, paljon hercemmässä kuin RL.

Lähinnä naurattaa ja säälittää ne ketkä liittyy ihan mihin tahansa mitään ajattelematta.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Lähinnä naurattaa ja säälittää ne ketkä liittyy ihan mihin tahansa mitään ajattelematta.
No aattele! Jotkut liittyy joihinkin röökilakkoryhmiinkin!
Work like a captain, play like a pirate.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pro Motopark -ryhmään oli pakko liittyä ihan heti perustamisen jälkeen.
Muuten mun ryhmäni taitavat olla kielenhuoltopainotteisia.
Dumis

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Lähinnä naurattaa ja säälittää ne ketkä liittyy ihan mihin tahansa mitään ajattelematta.
No aattele! Jotkut liittyy joihinkin röökilakkoryhmiinkin!
Haist huilu!
Dumis

Vittu, nyt toi mun yks serkku on saanut päähänsä että mun pitäs koko FB:ssä oleva suku hyväksyy kaveriksi... Stnan tomppeli, emmä halua kaikkia ihmisiä sinne. Nyt sai pikkuserkku norea, kun pitää mulle pärkele ehdotella.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vesper kirjoitti:No aattele! Jotkut liittyy joihinkin röökilakkoryhmiinkin!
Touché.

Ninni, mä siis ihmettelin sitä, että miksi ihmeessä haluat tuoda jatkuvasti - lähes päivittäin - esille sitä, että ystäväpiiriisi ja sukuusi kuuluu "ihania ja söpöjä" isän maan toivoja. Sitten vedät herneen nenään, jos joku kutsuu sinua rasistiksi ja kerrot avanneesi oven timbuktulaiselle mummolle ja se todistaa ettet ole rasisti. Tässä on pienehkö ristiriita. Saat siis puolestani ajatella mitä haluat, mutta älä viitsi kieltää sitä mitä selkeästi olet. Ja mistä olet vielä selvästi ylpeä. Seiso nyt edes mielipiteidesi takana.
ninnithequeen

Mun tyttären paras ystävä koulussa on somalityttö ja se on musta hienoa.

Tottakai mua ottaa päähän kun ite saa syödä pelkkää makaroonia raskaana ollessa ja somaliperheet suhahtelee ohi hienoissa uusissa lastenvaunuissa. Kyl jotain on pielessä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Aina on jotain pielessä, niin kauan kun ei nallekarkit mene tasan...
Jenny Daa-aah! ling

Varmaan jostain feissariryhmästä nämäkin säännöt teipattuna nätisti vaatehuoneeni oveen:

1. 11-Kesäkuuta -11-Heinäkuuta pelataan jalkapallon mm-kisat, sillä ajanvälillä teidän tulee lukea lehtiä ja seurata tuloksia, että voitte tarvittaessa keskustella miehenne kanssa jalkapallosta.

2. Kisojen aikana televisio on minun, vain minun, ehdottomasti minun ja ilman nalkutuksia.

3. Ei kiinnosta vietätkö aikaa sohvalla otteluiden aikana, mutta se on tehtävä niin, että mielenkiintoni ei siirry missään vaiheessa pois telkkarista. Muista, että puhua saa vain puoliajalla, eli ensimmäisen ja toisen puoliajan välissä, jos tätä et ymmärrä Googleta: Jalkapallon säännöt. Kiitän.

4. Koko kisojen ajan olen kuuro ja mykkä sinulle, paitsi silloin kun sinä ystävällisesti tuot minulle lisää juomaa maljaani, lasi ei mielellään saisi missään vaiheessa olla tyhjä, havaintotarkkuus siis kunniaan. Kiitos.

5. Jos kisojen aikana olen hyvin jännittyneessä tilassa ja pahin mahdollinen on tapahtumassa > Joukkueeni on häviöllä.. ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA tule kertomaan minulle: "Mitä sinä oikein välität" "Se on vain peliä!" "Noh ensivuonna voitatte" Näissä tilanteissa minä rakastan sinua entistä vähemmän ja suutun entistä enemmän, tukevat vain sitä, että vaimokkeestani tulee mahdollinen tuleva-ex-vaimo.

6. Kaikkien tärkein sääntö: Ei seksiä kisojen aikana, kaikki sekstailu kielletty kuukauteen. Pahimman mahdollisen sattuessa: Se voi tapahtua vain puoliväliajalla ja kestää Max. 15min.

7. Uusinnat täytyy nähdä, ihan sama kuinka monta kertaa olen hifistellyt mahdollisia hienoja maaleja, ne vain täytyy katsoa uudelleen ja uudelleen. Joka yö tulevat uusinnat illan matseista, älä yritäkään kieltää moisten näkemistä.

8. Saatan lähteä katsomaan kisoja välissä jonnekin muualle, älä soittele perään; ellei asia koske kisoja/pelaajia. Humalassakin selviän kyllä takaisin oman telkkarin ääreen katsomaan yön uusintoja.

Kohdasta 6 tullaan keskustelemaan heti aamulla. Muuten aika sama.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Mun tyttären paras ystävä koulussa on somalityttö ja se on musta hienoa.

Tottakai mua ottaa päähän kun ite saa syödä pelkkää makaroonia raskaana ollessa ja somaliperheet suhahtelee ohi hienoissa uusissa lastenvaunuissa. Kyl jotain on pielessä.
Toiskohan rekkis sulle makaroooonin kylkeen muovikassillisen tunaa ja munaa jos levitt...pyytäisit oikeen nätisti?
ninnithequeen

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mun tyttären paras ystävä koulussa on somalityttö ja se on musta hienoa.

Toiskohan rekkis sulle makaroooonin kylkeen muovikassillisen tunaa ja munaa jos levitt...pyytäisit oikeen nätisti?
Ei. UK kyllä toi/tuo.

Millon sä Manis lopetat ton :paska:
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mullakin on skinejä kaveripiirissä, hyvin läheisinäkin ystävinä. En tuo sitä erityisemmin täällä esille, mutta en sitä toisaalta salailekaan. Eikä se mua määritä ihmisenä suuntaan tai toiseen mitä jotkut ajattelee.

(Noni, hemmetti..mul oli muutakin sanottavaa, mutta ajatus taas katkes. Täällä on piru irti merrassa. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Jenny Daa-aah! ling

Mä taas en suostu pidemmäks aikaa samaan tilaan kenenkään kanssa, joka hengailee skiniseurassa. Oon silleen tuomitsevaa sorttia.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Skinit on ehkä alinta kastia kaikista. Pahempia kuin sosiaalipummit, pahempia kuin puunhalaajat.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Musta tossa Ninnissa ja Tukiaisen Jossussa on paljon yhteistä. Molemmat ovat tahattomasti tyhmyyden ylimmällä tasolla jedi-merkein.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Skinit on ehkä alinta kastia kaikista. Pahempia kuin sosiaalipummit, pahempia kuin puunhalaajat.
Pahempia ku poliisit? (Vartijat?)

Nojaa, mut tää nyt on ihan tuhoon tuomittu puheenaihe jo alkujaankin. Mullakin on Ninnin tavoin hyvin erilaisia ihmisä frendeinä. Esimerkiks paras vanhin ystävättäreni valmistuu juuri teologian maisteriksi, eikä sekään kerro siitä ihmisestä koko totuutta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Jenny Daa-aah! ling

sipsi kirjoitti:Esimerkiks paras vanhin ystävättäreni valmistuu juuri teologian maisteriksi, eikä sekään kerro siitä ihmisestä koko totuutta.
Eli jotain hyvää siinäkin on, vaikka et paljastakaan mitä? 8)

Kaikki on ihkui, lallallei! Nauratti feissariryhmä "Kreikalle Tukiaisia" tms... Thihi. Blondina muailmalle pelastamaan tilanne.
Vastaa Viestiin