par-sky kirjoitti:^onneks sitä tarvii nähä aika harvoin. Annan juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Oon treenannu jo aika hienon itsehillinnän.
Enkä mä ihan rehellisesti kyllä edes tiiä miten hitossa sitä sais vaihettua.
Saa vaihdettua ihan puhelimitse soittamalla. Mulla kävi hyvä tuuri sinänsä kun muutettiin, vaihtui automaattisesti pojan ollessa 3kk. Tää aikaisempi täti lässytti kokoajan siitä (vaikka muuten mukava ja tietävä olikin), että "8 kertaa päivässä vähintään imetät, niin maidontulo pysyy hyvänä". Vähän vaikea imettää 8 kertaa, kun toisesta rinnasta, mistä poika suostui syömään, tuli vain vähän maitoa, ja toisesta jouduin samanaikaisesti pumppaamaan, kun valui pitkin paitaa

Siinä vaiheessa kun tuntuu siltä, ettei mikään onnistu ja lapsi vain huutaa, se neuvolatädin "jos tekisit kuten sanoisin, ei lapsi huutaisi" tai "lapsihan huutaa vain nälkää, mutta älä anna pullosta korviketta kun maitoakin tulee"- kommentit pisti litsarikäden väpättämään aika huolella.
Tsemppiä, sinä se äiti olet, noi neuvolatädit on vain neuvoa antavia. Pitkän aikaa kuuntelin vain pojan mitat ja yleiskunnon, muut annoin mennä idiotismin piikkiin.
The great club outshines the individual, always and forever.