Tissitorstai
Tissitorstai
On se, sovin tänään uuden leikkausajan!! Tai siis eilen. Mut kuitenkin!
Work like a captain, play like a pirate.
-
Asie Payton
-
Asie Payton
-
Asie Payton
Te tissit ootte vaan niin... Aargh! Ihan kaikki!
Nyt mietin KOVAA vaihdanko siiman vasta syksyllä vaihdettuun vai en. Voi nännin nipukka kun on hankalaa...
Ja kelit näyttää siltä ettei ihan heti lähdetä ylittämään ISOO selkää.
Mut ehkä keskityn miettimään sitä kun lillun illalla lämpimässä PALJUSSA.
Nyt mietin KOVAA vaihdanko siiman vasta syksyllä vaihdettuun vai en. Voi nännin nipukka kun on hankalaa...
Ja kelit näyttää siltä ettei ihan heti lähdetä ylittämään ISOO selkää.
Mut ehkä keskityn miettimään sitä kun lillun illalla lämpimässä PALJUSSA.
Jaahas alkaa olla olutsivuprojekti handussa!
Joo nukkumaan pitää mennä että illalla jaksaa juoda olutta ja makkaraa syödä! Perjantaina vedetään taas matalaa profiilia, annetaan amatöörien häiriköidä ja panostetaan lauantain juhlapäivälliseen kybällä, puku päälle ja trenssi niskaan! Vois jostain mopista varastaa ns. teekkaritupsun lakkiin kun oon töissä TKK Aallossa vai mikä helvetti se taas onkaan? Kyllä pyyhin tupsuun jos vain sellaisen saan jostain napsaistua.
Joo nukkumaan pitää mennä että illalla jaksaa juoda olutta ja makkaraa syödä! Perjantaina vedetään taas matalaa profiilia, annetaan amatöörien häiriköidä ja panostetaan lauantain juhlapäivälliseen kybällä, puku päälle ja trenssi niskaan! Vois jostain mopista varastaa ns. teekkaritupsun lakkiin kun oon töissä TKK Aallossa vai mikä helvetti se taas onkaan? Kyllä pyyhin tupsuun jos vain sellaisen saan jostain napsaistua.
Viimeksi muokannut Niba, 29.04.2010 0:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
-
Jenny Daa-aah! ling
Meidän paljuun oli kuulema kuollut jotain, sain infoa. En paljuile. Ja lapset jaksaa kalastaa isin siivellä jo 24 min putkeen. Tulkoon reissustasi parempi. ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Jotta nukkumaan, on tulossa taas ihan vääränlaisia unia mut mitäs sen nyt on väliä, ei näille kai mitään voi... äääääääääääääääääääääääääwwwww!
*ongelmainen*
Jotta nukkumaan, on tulossa taas ihan vääränlaisia unia mut mitäs sen nyt on väliä, ei näille kai mitään voi... äääääääääääääääääääääääääwwwww!
*ongelmainen*
-
Asie Payton
-
Dumis
-
Dumis
-
milli
-
Jenny Daa-aah! ling
-
bliss
Jaksuja blissin mummulle (tai äidille?)
Oon ihan yksin täällä lapsitäyteisellä korvaklinikalla kirjoittamassa. 90 potilaan paperit odottaa tossa vieressä.. tai no, 70, koska kirjoitin jo 20 heti aamusta.
Hassua olla töissä näin lähellä keskustaa, 500m säteellä yli 40 ruokamestaa. UGH!
Oon ihan yksin täällä lapsitäyteisellä korvaklinikalla kirjoittamassa. 90 potilaan paperit odottaa tossa vieressä.. tai no, 70, koska kirjoitin jo 20 heti aamusta.
Hassua olla töissä näin lähellä keskustaa, 500m säteellä yli 40 ruokamestaa. UGH!
The great club outshines the individual, always and forever.
-
bliss