Omituiset tavat
-
Jenny Daa-aah! ling
-
masa
Jos se laittaa maksamakkaraa leivälle, levittääkö se senkin juuston päälle?swirl kirjoitti:
Juuri näin ja samasta syystäkin. Rakas puolisoni taas ei suostu syömään mun tavallani tehtyjä leipiä, juuston pitää kuulemma koskea leipään. Vääräuskoinen!
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Juu ehdottomasti juusto mahdollisimman ylhäällä, mieluiten kuitenkin kurkun ja tomaatin alla.
Tietenkin näin juu, tosin "kosteusfaktori" ei päde tässä.
Viimeksi muokannut masa, 22.04.2010 11:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Toimistorotta
-
Jenny Daa-aah! ling
-
masa
-
Toimistorotta
Eipä ole tullut koskaan edes mieleen. Tosin maksamakkaraa olen syönyt viimeksi alle kaksikymppisenä. Maksamakkaran ja juuston yhdistelmä nyt vain joistain syystä toi oksennusrefleksin jo ajatuksena.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Namnamnam. Maksamakkara tosin laitetaan viipaleina, ei todellakaan levitetä.Toimistorotta kirjoitti:Syökö joku juustoa ja maksamakkaraa samalla leivällä?masa kirjoitti:Jos se laitaa maksamakkaraa leivälle, levittääkö se senkin juuston päälle?
-
masa
Aika hankala noita levitettäviä maksamakkaroita on siivuttaa. Vähän kuin sulatejuustoa yrittäisi höylätä juustohöylällä.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Namnamnam. Maksamakkara tosin laitetaan viipaleina, ei todellakaan levitetä.
http://www.atria.fi/Tuotteet/Sivut/Tuot ... oteid=8206
Peruutan aiemmat puheeni leikkeleiden ja juustojen yhteensopimattomuudesta: maksamakkara-juustoleipä on erinomainen yhdistelmä - kunhan maksamakkara on (a) levitetty (ei viipaleina) ja (b) mielellään sitä leikkikouluikäisten suosimaa HK:n herkkumaksamakkaraa.Toimistorotta kirjoitti:Eipä ole tullut koskaan edes mieleen. Tosin maksamakkaraa olen syönyt viimeksi alle kaksikymppisenä. Maksamakkaran ja juuston yhdistelmä nyt vain joistain syystä toi oksennusrefleksin jo ajatuksena.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Namnamnam. Maksamakkara tosin laitetaan viipaleina, ei todellakaan levitetä.Toimistorotta kirjoitti: Syökö joku juustoa ja maksamakkaraa samalla leivällä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
Manaaja
Nii. En kässää miten jotkut voi tehdä toisin. Mut emmä pakota!!11Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Juu ehdottomasti juusto mahdollisimman ylhäällä, mieluiten kuitenkin kurkun ja tomaatin alla. Mies ja lapsetkin pakko-opetettu tavoille.
Muistan vaan että kun oon ite joskus rakentanut leipiä näin toisen eteen, niin on tullut syvää kurmotusta väärästä särpimien lapiointijärjestyksestä.
-
Jenny Daa-aah! ling
Kaikki levitettävät makkarat on ihan suolesta. Heheh, oonpa hauska.masa kirjoitti:Aika hankala noita levitettäviä maksamakkaroita on siivuttaa. Vähän kuin sulatejuustoa yrittäisi höylätä juustohöylällä.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Namnamnam. Maksamakkara tosin laitetaan viipaleina, ei todellakaan levitetä.
HK Herkkumaksamakkara ihanassa pötkössä, siitä kunnon viipaleina leivälle ja juusto päälle. Toimii. Sulatejuustotkin on ihan kamalia, laitetaan viipaleena siis jotain.
Snellmanilla on valmiiksi ohuina viipaleina.masa kirjoitti:Aika hankala noita levitettäviä maksamakkaroita on siivuttaa. Vähän kuin sulatejuustoa yrittäisi höylätä juustohöylällä.
-
masa
-
Jenny Daa-aah! ling
Kulta!urpiainen kirjoitti:Peruutan aiemmat puheeni leikkeleiden ja juustojen yhteensopimattomuudesta: maksamakkara-juustoleipä on erinomainen yhdistelmä - kunhan maksamakkara on (a) levitetty (ei viipaleina) ja (b) mielellään sitä leikkikouluikäisten suosimaa HK:n herkkumaksamakkaraa.
Parasta krapularuokaa on kunnon rusileivälle levitetty HK:n maksamakkara suolakurkkuviipaleilla.
Work like a captain, play like a pirate.
Ennenaikaista tuo kullittelu: pienestä pitäen olen suhtautunut terveellä ennakkoluulolla suola- ja maustekurkkuihin. Tosin mun sappirakkolääkärini vastustaa tuorekurkun syöntiä, mutta korvaan sen herkkumaksamakkarajuustoruisleivässäni sitten mieluummin vaikka tomaattiviipaleella.Vesper kirjoitti:Kulta!urpiainen kirjoitti:Peruutan aiemmat puheeni leikkeleiden ja juustojen yhteensopimattomuudesta: maksamakkara-juustoleipä on erinomainen yhdistelmä - kunhan maksamakkara on (a) levitetty (ei viipaleina) ja (b) mielellään sitä leikkikouluikäisten suosimaa HK:n herkkumaksamakkaraa.
Parasta krapularuokaa on kunnon rusileivälle levitetty HK:n maksamakkara suolakurkkuviipaleilla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
bliss
Voin jatkaa kullittelua, koska multa on jo poistettu sappirakko. Suosittelen sullekin, kulta!urpiainen kirjoitti:Ennenaikaista tuo kullittelu: pienestä pitäen olen suhtautunut terveellä ennakkoluulolla suola- ja maustekurkkuihin. Tosin mun sappirakkolääkärini vastustaa tuorekurkun syöntiä, mutta korvaan sen herkkumaksamakkarajuustoruisleivässäni sitten mieluummin vaikka tomaattiviipaleella.
Work like a captain, play like a pirate.
Olen menossa poistoleikkaukseen parin viikon päästä. Jäikö Sinulle muuten mitään ruoka-ainerajoituksia/oireita operaation jälkeen?Vesper kirjoitti:Voin jatkaa kullittelua, koska multa on jo poistettu sappirakko. Suosittelen sullekin, kulta!urpiainen kirjoitti:Ennenaikaista tuo kullittelu: pienestä pitäen olen suhtautunut terveellä ennakkoluulolla suola- ja maustekurkkuihin. Tosin mun sappirakkolääkärini vastustaa tuorekurkun syöntiä, mutta korvaan sen herkkumaksamakkarajuustoruisleivässäni sitten mieluummin vaikka tomaattiviipaleella.
bliss kirjoitti:Mulla on paha tapa laittaa valkosipulia ihan kaikkeen mihin se vähänkin sopii.