Jumalaare, toimitusjohtaja on ihan tikissä vaikka onkin jumissa jossain päin maailmaa. Olis useamminkin, sen verran nopeasti tuli hyväksyntä mun matkasuunnitelmille Nyt pitäs vielä päättää, että riittääkö 65 minuuttia vaihtoon Heathrowlla...
Haastattelu jatkuu ensi viikolla, käyn katsastamassa laitteiston. Nyt loppui aika kun piti rientää koulutukseen. Paikka on mun, jos sen haluan, yksityiskohdat ja oma kanta asiaan pitää vielä tarkastaa.
ÄSSÄ!
The great club outshines the individual, always and forever.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
On muuten Lasipalatsin takana Auki Terassiii!
Menen tempomaan sinne Kesän ensimmäisen!
Enkä kaipaa suraa mutta en valita jos jonkun tutun nään..
Maanantaina kahvilan puolella oli tosiaan tyttöihmisten rynnäkkö, voisi saada oluen lisäksi silmänruokaa! Nam.
Sit seuraava terassikalja jonkun itä-Viron Kartanon terassilla!
^You go girl! Mä oon hetken redheaded. Tai no.. oranssi tää kait lähinnä on
Sen verran taas ahisti työhommelit tänään (tai oikeestaan syssymmällä tulevat työhommelit) että pala oli kurkussa koko päivän ja itkua pidätellen mentiin eteenpäin. Hommat jatkuu ei siin mitään mut haluanks mä jatkaa onkin jo toinen juttu.
Puol 7 pitäs lähtee kaverin miehen kanssa lenkille ja mä haluisin jäädä vaan peiton alle..
Mä en uskalla kirjotella mitään siksi, että Vespa luulee mun vokottelevan muita. Uh! En voi olla oma itseni. Olen häkitetty peto. Pelkään blondin kostoa!!
Asie Payton kirjoitti:Mä en uskalla kirjotella mitään siksi, että Vespa luulee mun vokottelevan muita. Uh! En voi olla oma itseni. Olen häkitetty peto. Pelkään blondin kostoa!!
Asie Payton kirjoitti:Mä en uskalla kirjotella mitään siksi, että Vespa luulee mun vokottelevan muita. Uh! En voi olla oma itseni. Olen häkitetty peto. Pelkään blondin kostoa!!
Näh mitä turhaa, et sä saa siltä kuitenkaan.
Ai niin joo, sekin vielä. Yritän nyt v***u keskittyä niihin paperihommiin, stana. Sun vika.
Asie Payton kirjoitti:Ai niin joo, sekin vielä. Yritän nyt v***u keskittyä niihin paperihommiin, stana. Sun vika.
Tänään just mietin miten paljon kivemmalta papruduunit tuntuis jos se sun iso kova kyrpäs seisois steelemäisesti pöydällä koristeena. Laitoin nitojankin laatikkoon, pois häiritsemästä ajatelmia.