Keksiviikko
Aamulla eli äsken törmäsin tuttuun tunisialaiseen..
Juu niitä on ainakin yksi jonka mielipiteet naisista ja vähän muustakin on radikaaleja silleen että ette niitä ymmärrä joten en viitsi kertoa..
Joku kyseli onko mulla kavereita, tää ehkä on sellanen vaikka en haluaisikaan nähdä tuota kolmenjantteria kovin usein..
Nyt(39) painaa jotain unkarilaistyttöä joka 31, no kaikki tietää et mä pistin paremmaksi tossa mennä vuosina.. Joku seittämän/kaheksan vuotta on ihan hyvä ikäero, niin arabimaissa, Keski-Euroopassa kuin Suomessakin..
Sitä paitsi Elpan perseen kipeys on musta mielenkiintoisempi aihe kun sun pääs vastaava..
Ja jos täällä kerran aletaan valittamaan, niin tänä aamuna realisoitui viimein maanantain saliharjoitus..
-----------------
Eilen kävin yhden kaverin ja sen tyttöystävän kera uimassa uutelassa, joku vitun kalamies oli virittänyt kolme vapaa väijymään viattomia kaloja, raukalla oli kaksospojat mukanan, tuli aika laiha keitto niillä saamattomilla kaloilla?:lol: Ja kaveri onki yleisellä uimarannalla, sydämmettämiä jos oltais oltu niin vittuun olis jannu potkastu meidän yleiseltä uimarannalta!
Juu niitä on ainakin yksi jonka mielipiteet naisista ja vähän muustakin on radikaaleja silleen että ette niitä ymmärrä joten en viitsi kertoa..
Joku kyseli onko mulla kavereita, tää ehkä on sellanen vaikka en haluaisikaan nähdä tuota kolmenjantteria kovin usein..
Nyt(39) painaa jotain unkarilaistyttöä joka 31, no kaikki tietää et mä pistin paremmaksi tossa mennä vuosina.. Joku seittämän/kaheksan vuotta on ihan hyvä ikäero, niin arabimaissa, Keski-Euroopassa kuin Suomessakin..

Meillä on kyllä kitinässä näille pikkuvaivoille oma shrink-ketju?bliss kirjoitti:Otin (tyhjää) laatikkoa ylähyllyltä, niskasta kuului rusahdus ja nyt ei voi kääntää päätä kumpaankaan suuntaan ilman kamalaa kipua
Sitä paitsi Elpan perseen kipeys on musta mielenkiintoisempi aihe kun sun pääs vastaava..

Ja jos täällä kerran aletaan valittamaan, niin tänä aamuna realisoitui viimein maanantain saliharjoitus..
-----------------
Eilen kävin yhden kaverin ja sen tyttöystävän kera uimassa uutelassa, joku vitun kalamies oli virittänyt kolme vapaa väijymään viattomia kaloja, raukalla oli kaksospojat mukanan, tuli aika laiha keitto niillä saamattomilla kaloilla?:lol: Ja kaveri onki yleisellä uimarannalla, sydämmettämiä jos oltais oltu niin vittuun olis jannu potkastu meidän yleiseltä uimarannalta!
Viimeksi muokannut Niba, 21.04.2010 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
- LillyMunster
- Kitisijä
Huoh, ihana aurinkoinen aamu ja olen ollut ylhäällä jo 4 tuntia, silti päällä kamala jumitus.
Pitäisi suunnitella autonhuolto... Ei "ihan" menny läpi leimalla, perk.
Pitäisi suunnitella autonhuolto... Ei "ihan" menny läpi leimalla, perk.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Eteiseen, niin olisin TOSIMIES. (kiitos pus kumpikinDumis kirjoitti:Sanot vaan niille sen asian jonka jo tiedätkin; että olet paras.Elppis kirjoitti:Mä voisin kans tulla pussailemaan! Ahistaa, jännittää klo 12 haastattelu, kakkakin tulossa. APUA!
Sit väännät voitontortut niiden vessaan näyttääksesi ettet ole mikään luuseri.

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Sori, mulla on vähän kiirus ton esseen kanssa nyt. Vituttaa yrittää kipeenä vääntää, kun tekis vaan mieli nuggua. Onneksi Panadol Hot helpotti oloa.Stinky kirjoitti:Voitasko pussailla vähän? Mulla on nyt semmonen tunne että mä tarttisin sairaslomaa töistä. Ahistaa olla täällä nyt. On ahistanu jo tovin. Mä tarttisin miettimisaikaa et mitä mä haluan..
Sori, oisin muuten hoidellu, mut oot ollu niin pahasti muiden narttujen perään lähipäivinä et ruinaa niiltä.Asie Payton kirjoitti:Hei! Mun polvee särkee ja kolottaa. Voisetteko nyt auttaa?! Last.fm ei scroblaa, voisitteko fiksata? Haluan BJ:n, voisiko joku (håt narttu) hoitaa? Ai niin ja ne paperihommat on vieläkin tekemättä, ketun geetzu!
Work like a captain, play like a pirate.
Mä en ole ollut minkään nartun perään vähään aikaan, että mut voit kyllä hoidella!Vesper kirjoitti:Sori, oisin muuten hoidellu, mut oot ollu niin pahasti muiden narttujen perään lähipäivinä et ruinaa niiltä.Asie Payton kirjoitti:Hei! Mun polvee särkee ja kolottaa. Voisetteko nyt auttaa?! Last.fm ei scroblaa, voisitteko fiksata? Haluan BJ:n, voisiko joku (håt narttu) hoitaa? Ai niin ja ne paperihommat on vieläkin tekemättä, ketun geetzu!
Joka sinänsä on aika jännää että vähän panettaa vaikkei ole pahemmin ihkuuntunut... Ehkä se on kevät

- Pulkannaru
- Kitisijä
Ajelemaan asiakkaan luokse. Ja to+pe menee jonkinlaisessa seilissä työmatkalla. Jos sitten viikonloppuna ehtisi panemaan puutarhaa kuntoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Nooo tässä kuussa mun ja ens kuussa sun. Kauheen vaativa narttu. Mä en ois muuta halunnu ku... polven kuntoon ja jäätelöä.Vesper kirjoitti:Itses vai mun?Asie Payton kirjoitti:No hyvä! Ehkä mäkin alan keskittymään siihen....Vesper kirjoitti:En mä kiitti. Oon päättänyt rakastaa itseäni enemmän.
ps: Joku fixas jo last.fm:n. Kiitti!