Lainaan erään nimimerkin kirjoitusta jatkiksesta, koska on osuva ja humoristinen;
"Toiveeni valmennusryhmäksi:
- Ykkösvalmentaja: Raimo Summanen
- Kakkosvalmentaja: kuka tahansa, joka ymmärtää jääkiekosta jotain, tulee Summasen kanssa toimeen, osaa peluuttaa eikä vain patsastele
- Kolmosvalmentaja: kuka tahansa psykiatrian erikoislääkäri, joka osaa hoitaa kuntoon ykkösvalmentajan ja joukkueen/organisaation työntekijöiden välille syntyvät konfliktit. Lisätoimenaan tämä kolmosvalmentaja voisi juurta jaksain selvittää joukkueen ylintä johtoa myöten, miksei joukkueen henkinen kantti kestä kauden tärkeimmissä peleissä. Hän voisi samalla toimia myös joukkueen lääkärinä.
- Maalivahtivalmentaja: vaikkapa Jukka Ropponen, koska asiantuntijat häntä hehkuttavat
Näiden järjestelyiden johdosta Sakari Lindforsille jäisi ainoastaan joukkueenjohtajan vakanssi. Mielellään hänetkin tietysti voisi potkaista pihalle, mutta lienee selvää, että hänelle on jostain syystä laadittu loppuelämän pituinen sopimus (tunteekohan urheilun historia vastaavaa tapausta?). Jos Sakarille tulee aika pitkäksi, hänen tehtäväkseen voisi antaa vaikkapa laatia lista "100 000 maailman kauneinta naista". Siinä riittäisi pakerrettavaa useammankin kauden ajaksi."
Onnea Jergukselle Espoossa, mulle olis käynyt, mutta mä en olekaan valmentamassa tai mitään muutakaan hommailemassa joukkoeen kanssa kuin kannustamassa. Ehkä ne kuuluisat viimeiset mahdollisuudet ovat käytetty jo ja kyllä nykyään sponsoritkin saattanevat sanoa asiaan mielipiteensä.
Mä oon aina ollu TPS-fani. Tai no teini-ajoista. Kaikki muut oli Jokerifaneja, HYI! Ja sillon Kiekko-Espoo ees tainnu olla liigassa. (kaikki aina ihmettelee miks en oo Blues-fani)
ninnithequeen kirjoitti:Ja sillon Kiekko-Espoo ees tainnu olla liigassa.
Ah niitä wanhoja hyviä aikoja kun K-E pelasi wanhassa ladossa. Silloin jääkiekko oli vielä hauskaa. Kerran kävin uudella areenalla ja siihen loppui SM-liigan seuranta.
Mikä ihmeen jokerifani? Minä olen ollut Lathoonissa teinipoikana katsomassa kun Kiekko-Espoo nousi liigaan. Yks väittää olevansa espoolainen ja on TPS-fani. Kas kun et ruotsin maajoukkuetta kannata MM-kisoissa.
Mä karjahdin ja riehahdin eilisestä jatkoaikamaalista niin et lens Dr. Pepper-pullo ja pojan naamarasvat pöydältä, niksautin selkäni ja herätin pikkusen