Mitä Ostit?
Näissä on joskus ollu ongelmana se että ne kasvihuoneella ylikastellaan. Ei oikeen meinaa sit menestyä. Mutta luulis että tuottajissa on eroja.milli kirjoitti:Mä ajattelin ostaa ihan ruokakaupasta jotain yrttejä ja iskeä ne isoon laakeaan ruukkuun/vatiin kasvamaanannepa kirjoitti:Ei kukkia, hyötykasveja (vaikka on kukistakin hyötyä koska ne ilostuttaa). Viime vklna kylvin basilikat ja tomaatit, nyt ois jo purkkeja ruohosipulille ja rucolalle. Nyt ne kylvetyt itää jo
Minä en jaksanu partsille väkertää mut nyt on sadan neliön piha! Mittasin eilen! Pihalla on hiekkalaatikko josta tulee yrttimaa. Toisen vois laittaa koirakopin katolle kun saa ensin sen kopin rakennettua. Ja piha on aidattu joten aidanreunaan voi laittaa parveke- tms laatikoita täynnä juttuja. Mut ei nyt ahnehdita, laitetaan ensin nuo mitä nyt on siemeniä ja ostetaan joku amppelimansikka tms.milli kirjoitti: Voi laitta ihan eri tavalla yrttejä kasvamaan, kun tulevassa kodissa on asunnon levyinen lasitettu partsi.
Eilen ostin 3 rullaa jänisverkkoa, ruohosakset ja talkooruuat ja -juomat.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jos ei jaksa itse siemenestä kasvattaa, kannattaa kaupan sijaan vierailla jossain puutarhalla ja ostaa yrtit sieltä. Mä teen näin, kun en jaksa koulia ja siirrellä itämisen jälkeen viileisiin vahvistumaan, paikallinen puutarhayrittäjä tekee nää mun puolesta.
Mutta siis ostin Hulliksilta muutaman levyn, hiuslakkaa ja ihania Maison Belle -pesuaineita
Mutta siis ostin Hulliksilta muutaman levyn, hiuslakkaa ja ihania Maison Belle -pesuaineita

Work like a captain, play like a pirate.
No eipä tullut edes mieleenkään! Teenkin just näin lopuilla yrteillä, kiitos!Vesper kirjoitti:Jos ei jaksa itse siemenestä kasvattaa, kannattaa kaupan sijaan vierailla jossain puutarhalla ja ostaa yrtit sieltä. Mä teen näin, kun en jaksa koulia ja siirrellä itämisen jälkeen viileisiin vahvistumaan, paikallinen puutarhayrittäjä tekee nää mun puolesta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Tässä Suomisoffasta jotain positiivista:
Hävitin muuton yhteydessä kulmasohvani kiinnityspalikat, enkä tietty löytänyt kuittiakaan, josta olisi selvinnyt mikä sohva olikaan kyseessä jne. Mies otti kuvat sohvasta, paineli ne mukanaan Suomisoffalle ja sai tarvittavat osat heti mukaansa. Eikä maksanut mitään.
Hävitin muuton yhteydessä kulmasohvani kiinnityspalikat, enkä tietty löytänyt kuittiakaan, josta olisi selvinnyt mikä sohva olikaan kyseessä jne. Mies otti kuvat sohvasta, paineli ne mukanaan Suomisoffalle ja sai tarvittavat osat heti mukaansa. Eikä maksanut mitään.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ostin M&S:ltä kivan kesäleningin.
Onneksi sovitin, sillä sovittamatta olisin ostanut 14-vuotiaiden koon ja se olisi ollut liian iso. 13-v koon kolttu on kuin minulle tehty.
http://www.marksandspencer.com/Cotton-V ... d=core&rh=
Lisäys: Ihmeellisiä telttakokoja lapsille, en voi muuta sanoa, sillä en tosiaan ole NIIN pieni.
Onneksi sovitin, sillä sovittamatta olisin ostanut 14-vuotiaiden koon ja se olisi ollut liian iso. 13-v koon kolttu on kuin minulle tehty.
http://www.marksandspencer.com/Cotton-V ... d=core&rh=
Lisäys: Ihmeellisiä telttakokoja lapsille, en voi muuta sanoa, sillä en tosiaan ole NIIN pieni.
Eiks esim. naisten keskimitta Euroopassa ole siinä 165cm:n paikalla ja neljätoistavuotiaat lienee useimmiten täyskasvusia?Kreitsu kirjoitti: Lisäys: Ihmeellisiä telttakokoja lapsille, en voi muuta sanoa, sillä en tosiaan ole NIIN pieni.
( http://blogit.menaiset.fi/olennaisilta- ... -tilittaa/ )
Täh. Maailman loogisin juttu. Maskataan auto esteettisesti katsottuna aivan järjettömän rumaksi, jotta autoon ei tulisi pientä kiveniskemää, joka voisi näyttää erittäin läheltä katsottuna hieman esteettisesti epämiellyttävältä ehjässä maalipinnassa.NuoriD kirjoitti:No mä en voi tajuta, mitä järkeä laittaa nahkasuojus auton konepeltiin.
No okei. Jenkit vaan on vähän tyhmiä.
-
- Kitisijä