Törstäi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
olöf
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 30.03.2010 10:43

Viesti Kirjoittaja olöf »

Elppis menee vielä kahdenkymmenen vuoden päästä töistä kiireellä kotiin istumaan puhelimen viereen siltä varalta, että lapsille tulee joku hätä.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:Juu juu, oikeassa olet. Sana "laisinkaan" ei taas sovi tähän.
Käytin ehkä väärää ilmaisua tähän. Sana "laisinkaan" viittasi juuri lasteni perustarpeitten tyydyttämiseen(syöttämiseen, pissattamiseen jne)
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

olöf kirjoitti:Elppis menee vielä kahdenkymmenen vuoden päästä töistä kiireellä kotiin istumaan puhelimen viereen siltä varalta, että lapsille tulee joku hätä.
ON-KO TEIL-LÄ SIEL-LÄ MAAL-LA KUUL-TU NIIS-TÄ UU-SIS-TA IH-MEEL-LI-SIS-TÄ KÄN-NYK-KÄ-VEM-PAI-MIS-TA?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

olöf kirjoitti:Elppis menee vielä kahdenkymmenen vuoden päästä töistä kiireellä kotiin istumaan puhelimen viereen siltä varalta, että lapsille tulee joku hätä.
Tottakai! Tosin pitää pistää lankapuhelin ostoslistalle, just in case.
The great club outshines the individual, always and forever.
olöf
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 30.03.2010 10:43

Viesti Kirjoittaja olöf »

Toimistorotta kirjoitti:ON-KO TEIL-LÄ SIEL-LÄ MAAL-LA KUUL-TU NIIS-TÄ UU-SIS-TA IH-MEEL-LI-SIS-TÄ KÄN-NYK-KÄ-VEM-PAI-MIS-TA?
Yritin vaan olla hauska. Ei onnistunut.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Anteeks ny hirveest etten oikeen pääse just nyt töihin :/
Mitä vittua sä sit jauhat että maksat 1100€ jos oikeesti maksat vaan 300€.
Ja lopeta toi typerä anteekspyytäminen. Kuin sä jaksat olla tommonen marttyyri?
VUOKRA ON SE SAATANAN 1100. Arvaa onko tästä tapeltu.

Kuhan pyytelen anteeks et oon tämmönen kamala sosiaalipummi nyt. Hirveetä, kamalaa, kauheeta, joku somaliperhe jääny varmaan ilman mersua!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Novoinytvittusaatana taas, joku helvetin raja tähänkin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Niin, vaikka mua ei usein tältä kantilta ymmärretäkään, mun mielestä eläimen hankkiminen on vähän kuin lapsen hankkiminen. Molemmat ovat avuttomia, täysin huoltajastaan riippuvaisia rääpäleitä, jotka rajoittavat elämää aika tavalla.

Vaikka todella eläinrakas olenkin, oon jotenkin ajatellut sillä tavalla että eläimet, lapset ja omakotitalot hankitaan vasta sitten, kun siinä on 2 ihmistä päättämässä yhteisistä, kenties loppuelämää koskevista asioista.
Ootko ihan tosissas? :shock:

Miksi ihmeessä eläinrakkaan ihmisen pitäisi sen takia, että mahdollisesti ehkä joku eläinallerginen saattaisi tulla vastaan pantata eläimen ottamista, että on joku krooninen nuhanenä sanomassa että ei se nyt käy? Vertaus lapseen on melkoisen huono, koska eläimen antaminen pois hyvään kotiin on aika paljon simppelimpi operaatio kuin lapsen deletointi elämästä ja jos nyt elefanttia tai merikilpikonnaan ei ole hankkimassa, niin sidonnaisuus ei ole kyllä kuin pieni murto-osa eliniästä muutenkaan.
Kyllä, olen ihan tosissani. Kuten kirjoitin, olen ITSE ajatellut toimia tällä tavoin. En minä siitä ketään ole syyllistämässä että lemmikkejä otetaan, mutta itse aion toimia näin. Lisäksi ymmärrän, että kiintymissuhde uskolliseen ja rakastettuun lemmikkiin voi olla aika monille hyvinkin verrattavissa kuin omaan lapseen, siitäkin huolimatta että ihminen on ihminen ja eläin on eläin.
Olen itsekin kissa-allerginen, mutta ei se ole ongelmaksi muodostunut. Jos joku katsoo parhaaksi laittaa yhteiselon kattien kanssa edelle yhteiselolle ihmisen kanssa, niin eiköhän se ole silloin muutenkin aika turhanaikainen suhde.
Mä en ikinä haluaisi muodostua valintakysymyksen toiseksi osapuoleksi, enkä haluaisi laittaa itseäni samalle viivalle rakkaan lemmikin kanssa, jonka kanssa on vietetty jo mahdollisesti useita vuosia yhdessä. Mä en voi korvata mitään lemmikkieläimen jättämää aukkoa, eikä sama toimi toivottavasti toisinpäinkään. Toisille se varmaan on helpompaa sanoa että "Ai no automaattisesti elukat svidduun, minä tulen täältä nyt!" mutta mä en koskaan pystyisi sitä tekemään.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:^Eli me ei sit kuitenkaan olla niinku ment to be? Itkuhan tässä tulee.
No voimmä kerran panna, mut toisen kerran kohalla yleensä jo tukehdun.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Onneksi elämä ei ole noin saatanan vaikeaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ann kirjoitti:Onneksi elämä ei ole noin saatanan vaikeaa.
On se.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ann kirjoitti:Onneksi elämä ei ole noin saatanan vaikeaa.
On se sitten kun me rakastutaan.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Mä en ikinä haluaisi muodostua valintakysymyksen toiseksi osapuoleksi, enkä haluaisi laittaa itseäni samalle viivalle rakkaan lemmikin kanssa, jonka kanssa on vietetty jo mahdollisesti useita vuosia yhdessä. Mä en voi korvata mitään lemmikkieläimen jättämää aukkoa, eikä sama toimi toivottavasti toisinpäinkään. Toisille se varmaan on helpompaa sanoa että "Ai no automaattisesti elukat svidduun, minä tulen täältä nyt!" mutta mä en koskaan pystyisi sitä tekemään.
Kukapa haluaisi joutua minkäänlaisen valintakysymyksen osapuoleksi, mutta ainakaan minä en sivuuta ketään automaattisesti kumppaniehdokkaana sillä perusteella, että on tullut otettua ihan itsekseen sinkkuaikoina lemmikki. Tai vaikka viisi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Manaaja kirjoitti: On se sitten kun me rakastutaan.
Kysehän on siis vain asian myöntämisestä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Taisin joutua romanialaishuijausyrityksen kohteeksi. Ainakin toivoin niin.

Olin menossa vo:lle kun bussipysäkilllä oli vanha Vectra ulkomaalaisissa kilvissä ja mies viittelöi. Pysäytin, avasin sivuikkunen. Etelämaalaisen näköinen mies kysyi, puhunko englantia. Vastasin puhuvani. Hän ei kylläkään puhunut. Molotti "petrol" "help" ja samassa otti "kulta"-sormuksen sormestaan ja laittoi autoni istuimelle. Tässä vaiheessa katsoin parhaaksi häipyä, koska vaikutti niin ilmeiseltä romanialaishuijaukselta ja oli kiire vastaanotolle. Toivottavasti olivat huijareita, olisi harmi, jos eivät saa apua ja olisivat aidosti sen tarpeessa.

Soitin 112 ja informoin poliisia asiasta. Jos ovat aidosti petroolin tarpeessa niin eiköhän apu löydy.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:Kukapa haluaisi joutua minkäänlaisen valintakysymyksen osapuoleksi, mutta ainakaan minä en sivuuta ketään automaattisesti kumppaniehdokkaana sillä perusteella, että on tullut otettua ihan itsekseen sinkkuaikoina lemmikki. Tai vaikka viisi.
Niin. Mulla on tässä sellainenkin ongelma, että jos vaikka parisen vuotta seurustelee ensin asumatta yhdessä, niin yleensä kiinnyn itsekin niihin elukoihin sen verran, että niistä tulee kuin perheenjäseniä mun ajatusmaailman puolesta. Sellainen tilanne missä toinen, mua kauemmin talossa/yhteisössä asunut perheenjäsen dumpataan ulos mun immunologisten häiriöitteni vuoksi, on mun mielestä epäreilu ja aiheuttaa mulle ylimääräistä vastuuta olla sellaisen valinnan arvoinen. En halua joutua sellaiseen tilanteeseen, joten puhallan homman mieluummin poikki jo alkumetreillä/ennenkuin sitä on ehtinyt syntyäkään.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

ninnithequeen kirjoitti:
VUOKRA ON SE SAATANAN 1100. Arvaa onko tästä tapeltu.

Kuhan pyytelen anteeks et oon tämmönen kamala sosiaalipummi nyt. Hirveetä, kamalaa, kauheeta, joku somaliperhe jääny varmaan ilman mersua!
Mitä sä keuhkoot? Sanoit ite et vuokra on 1100 ja seuraavassa viestissä että maksat 300.
Kuka on sanonut että sä joku sosiaalipummi olet? Kunhan ihmettelin ja sä saat kohtauksen.
Nyt ei puhuttu somaliperheistä ja niiden autoista vaan sun vuokrasta.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Luulin että on aprillipäivä kun avasin töllön ja siellä vakavana kerrottiin lentoliikenteen lamauttavasta tuhkapilvestä. Sama fiilis kun laitoksella ainokaisen kerran avasin telkkarin ja silloin toitotettiin Beckhamien olevan Turussa. Niinjoovarmaan. Vai?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Elppis kirjoitti::rofl:
Urpiainen on NIIIIIN stereotyyppinen Larulainen, ko-olla-ja-voi.
Mä olen nyt ollut jo useamman tunnin työkyvytön, kun vaan pohdin mitä tämä mahtaa tarkoittaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Eli me ei sit kuitenkaan olla niinku ment to be? Itkuhan tässä tulee.
No voimmä kerran panna, mut toisen kerran kohalla yleensä jo tukehdun.
Ehkä se kerta riittääkkin jos vaikka ootkin ihan surkee.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Eli me ei sit kuitenkaan olla niinku ment to be? Itkuhan tässä tulee.
No voimmä kerran panna, mut toisen kerran kohalla yleensä jo tukehdun.
Ehkä se kerta riittääkkin jos vaikka ootkin ihan surkee.
Tai sit niin hyvä, ettet pysty pyllistelee tai istuu pariin päivään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: No voimmä kerran panna, mut toisen kerran kohalla yleensä jo tukehdun.
Ehkä se kerta riittääkkin jos vaikka ootkin ihan surkee.
Tai sit niin hyvä, ettet pysty pyllistelee tai istuu pariin päivään.
Ja sulla menee oireet ohi, time for session #2!
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Melkein taas panettaa :P
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ En se minä ollut. Ja sitäpaitsi se oli vahinko.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Hölmö oot kuitenki.
Vastaa Viestiin