Oletko lukenut Hannu Nybergin kirjan Elvis elää? Hän kertoo siinä, että Elvis erittäin todennäköisesti lavasti kuolemansa. HN vyöryttää niin paljon dataa väitteensä tueksi, että minä ainakin uskon lähes 100 %:sti että ko. lavastus pitää paikkansa.Stadinarska kirjoitti:
EN minä suurimmin maailman nykykuvioissa ihmettelisi vaikka Elvis tosiaan elossa olisikin. On hänellä ainakin mahdollisuus ollut kustantaa kaikkein suurin uutisankka kautta aikojen. Nuorihan hän kyllä oli...siis mukamas kuollessaan. Kyllä silti antaisin vain 10% mahdollisuuden, että hän elossa olisi. Mutta vetoa uskaltaisin vetää vain noin 1000 eurosta!
Niin, likapyykkisi on kirvonnut kannanottoja. Kuinka paljon sitä likapyykkiä sulla on iskällesi kun siitä on eri mielipiteitä?
Ostitko vyön ja miksi? Mistä sait ajatukseen ostaa vyön?
Tsekkaa, mielenkiintoinen buki. Niin mielenkiintoinen, että luin sen aikoinani yhdessä päivässä.
Kerran viikossa yleensä sitä likapyykkiä roudaan. Häpeämättömästi.
En ostanutkaan uutta vyötä. Vyöstä katkesi pala, mutta voihan sitä käyttää risanakin.
( Pihistelijä. - Latojan huomautus)
Vitsi:
- Mitä yhteistä on olutpullolla ja anopilla?
- Molemmat ovat parhaimmillaan pöydällä, avattuna ja kylmänä.
Päivän siteeraus:
"Paheksun sitä, että Homeboy ei pese itse pyykkiään."
- Reino Rysäperse, Suomen korkean luterilaisen moraalin omaavat ihmiset ry.
Päivän toinen vitsi:
Sieppaaja Turusen puolustusasianajajan mielestä hänen pitäisi saada alle 6:n vuoden tuomio. Koska Turunen on ensikertalainen hän tuolloin istuisi tuomiostaan puolet eli alle 3 vuotta. Kuka vielä sanoo, että juristeilla ei ole huumorintajua?
(Paiskatkaa sille kunnon kakku! - Latojan huomautus)
Homeboy
lokaali legenda