Kas kun lentelet taas vähän liian pitkällä korkeuksissasi, omassa pikku nokkeluudessasi. Minulle on täysin mahdollista ymmärtää, mitä yritit ilmaista. Vaan kun surullista tässä on se että sinulle ei tule edes mieleen, että tämä ei ole mikään kusemiskilpa kenenkään mielenterveydellisistä ongelmista, trash-indeksistä tai itsetunnon pönkityksestä, mitä tämä nettielämä yksiulotteisuudessaan vaikuttaa sinulle toisinaan vähän liian vahvasti olevan. Kyse on siitä, että ihmisiä kärsii (myös ninnin lisäksi), ja siihen olisi kiva saada fiksi.elco kirjoitti:Sulle on ilmeisesti täysin mahdotonta ymmärtää, että heitin tuo narsistisuusläpän osoittaakseni, että nettimielisairausleimaa ei ole järin vaikea lyödä valtaosaan jengistä - enkä usko, että me olemme siitä vaikeimmasta päästä. Toisekseen, kun sen nyt menin sanomaan niin sulla taas vaihteeksi silmissä sumenee ja päässä kohisee, ja ainoa asia, mikä sulla näppikseltä irtoaa on, että mä olen narsistisempi kuin sä. Tai itseasiassa tilanne varmaan lienee niin synkkä, ettet voi kuvitellakaan, että joku voisi pitää sinua narsistisena.Manaaja kirjoitti: Eiks tollanen nyt oo jo aika tunteetonta ja itseriittoista, ellei jopa narsistista?
Jos sua kerran ei kiinnosta ninnin eikä läheisiensä hyvinvointi pätkääkään, niin oletko kokeillut edes varovaisesti kysyä itseltäsi mitä teet tässä ketjussa mouhoamassa?