Manaaja kirjoitti:Mä en ymmärrä miten yksi virkamies pystyy lataamaan yhteen postaukseen näin paljon puhdasta erotiikkaa. Ja mä kun vielä joskus epäilin sua kuivaksi teoreetikoksi joka ei osaisi nauraa itselleen!
Herra toimitusjohtajahan on onneksi hilpeä veikkonen, että ei onneksi koskaan tuota minkäänlaista vaikeutta nauraa sinulle. Varsinkin huonolle häviäjyydelle ja massiivisille, sykkivälle ja suonikkalle tuplastandardidetektorillesi, joka toimii kuin perätilainen pendolino.
Yritys on hyvä, mutta se team spiritti ei ole vieläkään kympin kuosissa. Katkeruus paistaa rivien välistä hieman, kun oikein suurennuslasilla tuijottelee. Vähän natolankaa ja naamiointia?
Kyllä mä oon aina vaan harrastanu sexiä. Ei jää niinq tyhmemmällekään epäselväxi mistä on kyse. Taisi lähteä alunperin joskus teinixinä vitsimäisenä ja liian aikuismaisena terminä tuon viljely, enkä oo kasvanu siitä eroon vieläkään. Paneminen ja nussiminen jos lauseessa on vähän negatiivinen vivahde, esim. "Ei oo sitten pantu ainakaan kolmeen päivään".
Viimeksi muokannut nowaysis, 07.04.2010 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nowaysis kirjoitti:Kyllä mä oon aina vaan harrastanu sexiä. Ei jää niinq tyhmemmällekään epäselväxi mistä on kyse. Taisi lähteä alunperin joskus teinixinä vitsimäisenä ja liian aikuismaisena terminä tuon viljely, enkä oo kasvanu siitä eroon vieläkään. Paneminen ja nussiminen vähän jos lauseessa on negatiivinen vivahde, esim. "Ei oo sitten pantu ainakaan kolmeen päivään".
"Miksei me ikinä harrasteta seksiä?" Mjoo, paljon parempi!
nowaysis kirjoitti:^^Hmm, mitä tuo tarkoittaa? Puuttuuko multa nyt sisälukutaito vai eikö mun kanssa vaan oo koskaan joutunu esittään moista lausetta? Hmm.
Jåå, mut jos perärööri-Roopeksi ryhtyisin, Dave olisi hyvä valinta. Juristi ja lekuri, kaikki osaaminen saman katon alla. Sitten voisin sanoa: "Perse pystyyn saatanan neiti!"
Riemumieli kirjoitti:Jåå, mut jos perärööri-Roopeksi ryhtyisin, Dave olisi hyvä valinta. Juristi ja lekuri, kaikki osaaminen saman katon alla. Sitten voisin sanoa: "Perse pystyyn saatanan neiti!"
Pappi olisi vielä hyvä saada kolmanneksi pyöräksi, niin mikään ei voisi mennä vikaan.