Katkeroituneet aikamiespojat ainakin. Mutta hitto että siellä oli draamaa kuule, merkin jälkeen poliisia ja ambulanssia pihassa ja yks pihaan kuukahtanut narttu piti suorastaan kantaa taksiin ja kotiovellensa.
^I know. Töissä siellä "muutaman" vuoden. Arvaa mimmosia ne rappukäytävät oli? Paskottu joka viikonlopun jälkeen alakertoihin. Herranjee. Ja broidirukka vääntää siel hommia edelleen ja ilmottaa mulle aina et arvaa mitä Kirstissä TAAS!
ninnithequeen kirjoitti:^I know. Töissä siellä "muutaman" vuoden. Arvaa mimmosia ne rappukäytävät oli? Paskottu joka viikonlopun jälkeen alakertoihin. Herranjee. Ja broidirukka vääntää siel hommia edelleen ja ilmottaa mulle aina et arvaa mitä Kirstissä TAAS!
No voi helvetti, tarkottaako tää nyt sitä, etten voi vetää enää hirmukännejä ja järjestää kauheeta draamaa enää tuollakaan, luulin että ois semmonen persläpi ettei _ikinä_ tulis tuttuja eikä tutuntuttuja vastaan :O
Käyty tuhlaamassa pennosia Keskisen Vesan ostoshelvetissä. Ei tullut kuin seitsemän muovikassillista tavaraa, löytyi jopa käytettävä halppisnahkarotsi.
Mä olin jossain Pub Satulinnassa viime lauantaina riipimässä kännejä polttariporukassa. Eikös se ole juuri jossain ninni-janne -huudeilla? Ei ihmekään että joku tuntui olevan vialla.
Manaaja kirjoitti:Mä olin jossain Pub Satulinnassa viime lauantaina riipimässä kännejä polttariporukassa. Eikös se ole juuri jossain ninni-janne -huudeilla? Ei ihmekään että joku tuntui olevan vialla.
Manaaja kirjoitti:Mä olin jossain Pub Satulinnassa viime lauantaina riipimässä kännejä polttariporukassa. Eikös se ole juuri jossain ninni-janne -huudeilla? Ei ihmekään että joku tuntui olevan vialla.
Mä en ole eläessäni siinä räkälässä käynyt. Riitti kun aina duuniin ohiajaessa piha täynnä mustalaisia. Mut ehkä se on sit sun mesta?
Vittumainen päänsärky pilas tän päivän Makasin puol tuntia piikkimatto selän alla ja sit siirsin sen niskan alle. Nyt vihdoin helpottaa.
Luulen että mun ompelurojekti sai niskan ja hartiat jumiin ja veri ei kiertäny kunnolla. Tai jotain sinnepäin.
Ilta menee soffalla hedelmäsalaattia puputtaen.
Kiireetön päivä takana. Nyt saunan jälkilämmöt pukkaa vielä hikeä.
Huomisen pilkkikisan tarpeet käytävä vielä tänään läpi ja aamulla ois herätys 0700.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.