NuoriD kirjoitti:Tällaisesta naisystävästä olisi paljon enemmän hyötyä:
En kyllä tiedä suostuuko Bluntly sun vuoksesi moisiin reuhkoihin pukeutumaan, mutta aina kannattaa yrittää. Tosin Bluntly olisi tohon verrattuna ehkä liian hyvännäköinen naiseksi.
Mä laitoin työhakemuksen menemään, tänään vika hakupäivä. Olis tossa meidän läheisellä teollisuusalueella toimistohommia, kokopäiväinen ja vakituinen homma makeisten parissa Kesälomat menis puihin, ellen saa neuvoteltua palkatonta - katsotaan nyt että pääsenkö edes haastatteluun...
Eihän sitä kesälomia uudessa työpaikassa?
Ainiin kai se paikkakin pitää ensin saada, vaiko onko satavarma paikka?
Nyt jos osaatte Drupal-nettikalustoa kuljettaa niin paikkoja olis vapaana sata tai ainakin 30 PKS-seudulla!
Kreitsu kirjoitti:Eikö tuolla nuolijatädillä ole kenenkään muun mielestä omituisen iso ja "kaksihaarainen" kieli
Sen kieli on vaan niin täynnä suorastaan pakahtuakseen vertä!
Elppis kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Eikö tuolla nuolijatädillä ole kenenkään muun mielestä omituisen iso ja "kaksihaarainen" kieli
Eiks toi eukko muuten ole se Earlin (My name is Earl) exä
Nyt kun sarja lopetettiin säästösyistä on pitäny Earlin Exän hakea noita nuolenta hommii!
Viimeksi muokannut Niba, 31.03.2010 12:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bliss kirjoitti:Olet tavattoman oikeassa. Varsinkin tähän aikaan vuodesta.
Käsitin varmaan väärin, mutta mun mielestä Korkeasaari on parhaimmillaan just tähän aikaan vuodesta. Säät on tarpeeksi lämpimät, että jaksaa kävellä ulkona, mut tarpeeksi kylmät että eläimet ovat aktiivisia.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
bliss kirjoitti:Olet tavattoman oikeassa. Varsinkin tähän aikaan vuodesta.
Käsitin varmaan väärin, mutta mun mielestä Korkeasaari on parhaimmillaan just tähän aikaan vuodesta. Säät on tarpeeksi lämpimät, että jaksaa kävellä ulkona, mut tarpeeksi kylmät että eläimet ovat aktiivisia.
Siellä on kamalan kuraista ja tuulista. En tykännyt kevätreissusta eikä poikanenkaan, kesällä taas oli tosi kivaa.
edit. Ja rattaiden kanssa oli pirullisen hankala kulkea, vaikka viime vuonna oli paljon vähemmän lunta ja loskaa kuin nyt
Joo, ei mun mielestä ihan kesäkuumalla kannata. Silloin siellä on myös kauheet ruuhkat. Oon mä ollut kerran myös tammikuun pakkasilla. Tuolloin etenkin kissaeläimet olivat ihan eri kaliiberia seurata kuin kesäisin, mutta muuten tuli helkkarin kylmä!
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw