Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miska on sen kuudes lapsi jo....:roll:
Vielä tästä. Mitä sä oikein ajattelit, kun annoit Rekkiksen laittaa rojut tuuttiin ilman ehkäisyä?

Meinasit, että mies, jolla on ennestään 5 lasta (ilmeisimmin usean eri naisen kanssa) nyt asettuu aloilleen, ja elätte onnellisina elämänne loppuun asti?

Minä olen käyttäytynyt joskus idioottimaisesti ja olen sen valmis itse ensimmäisenä myöntämään. Mites sinä?
Yksi sana. Hormoonikierukka. Ja mä heitin rekkiksen ulos jo ennen kun tajusin olevani raskaana. Onks sulta menny vähän ohi nyt jotain? Ihan tietoisesti lähdin tähän. Ja olen ihan tyytyväinen että rekkis edes soittaa ja kysyy pojan vointia.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Spämmään tän ketjun!

Naurattaa niin kovin toi poika, istuu sohvalla ja syö kirjaimen muotisia täysjyväkeksejä (no sugar!), laittaa niitä järjestykseen. Äsken kävin katsomassa tuloksen, siinä lukee "PLEX". YKS KIRJAIN VÄÄRIN omasta nimestä :D Lieko ollut sattumaa, tai sitten mun 2v on nero, ilman A:ta.
:D
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:Eiks oo vähän turha funtsia tota jälkeenpäin, kun pikkujätkä on jo maailmassa? Hmpf.
Susta ei koskaan kannata miettiä menneitä, vaan aina sata lasissa kohti uusia seikkailuja? Voihan sitä noinkin ajatella.

Itse näkisin, että jos pää on kipeä, voi pohtia, kannattiko sitä minuutti sitten hakata seinään, ja mitä asiasta voisi oppia vastaisuuden varalle. Voisiko pään seinään hakkaamisesta vastaisuudessa luopua, tai ainakin käyttää kypärää.

Oletko kuullut, että virheistä voi oppia?

Ninnillähän on hedelmällisiä vuosia vielä monia edessä, ja rekkikset ovat uusiutuva luonnonvara.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miska on sen kuudes lapsi jo....:roll:
Vielä tästä. Mitä sä oikein ajattelit, kun annoit Rekkiksen laittaa rojut tuuttiin ilman ehkäisyä?

Meinasit, että mies, jolla on ennestään 5 lasta (ilmeisimmin usean eri naisen kanssa) nyt asettuu aloilleen, ja elätte onnellisina elämänne loppuun asti?

Minä olen käyttäytynyt joskus idioottimaisesti ja olen sen valmis itse ensimmäisenä myöntämään. Mites sinä?
Yksi sana. Hormoonikierukka. Ja mä heitin rekkiksen ulos jo ennen kun tajusin olevani raskaana. Onks sulta menny vähän ohi nyt jotain? Ihan tietoisesti lähdin tähän. Ja olen ihan tyytyväinen että rekkis edes soittaa ja kysyy pojan vointia.
Ok, eli ehkäisy petti.

:sir:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toisaalta kun ajattelee joka paikkaan huoraavaa alkoholisti psykopaattia, niin kannattaako antaa paljaalla? Tiedä minkä hyppykupan siitä saa.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:Toisaalta kun ajattelee joka paikkaan huoraavaa alkoholisti psykopaattia, niin kannattaako antaa paljaalla? Tiedä minkä hyppykupan siitä saa.
Ihme kyllä mitään ei löytynyt...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Eiks oo vähän turha funtsia tota jälkeenpäin, kun pikkujätkä on jo maailmassa? Hmpf.
Susta ei koskaan kannata miettiä menneitä, vaan aina sata lasissa kohti uusia seikkailuja? Voihan sitä noinkin ajatella.

Itse näkisin, että jos pää on kipeä, voi pohtia, kannattiko sitä minuutti sitten hakata seinään, ja mitä asiasta voisi oppia vastaisuuden varalle. Voisiko pään seinään hakkaamisesta vastaisuudessa luopua, tai ainakin käyttää kypärää.

Oletko kuullut, että virheistä voi oppia?

Ninnillähän on hedelmällisiä vuosia vielä monia edessä, ja rekkikset ovat uusiutuva luonnonvara.
Oikeassa olet; pointtina siis se, että eiköhän asiaa ole jo vatvottu sen verran että se on niinQ selkojuttu jo? :D Mut joo, antakaa mennä, älkää antako mun keskeyttää!
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
pointtina siis se, että eiköhän asiaa ole jo vatvottu sen verran että se on niinQ selkojuttu jo?!
The Party ain't over 'til I say so!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

MITÄÄN ympäriinsänussimista ei voi vatvoa niin paljon, että juttu olisi loppuunkäsitelty!!!!1
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss toi sun profiilikuva :rofl:


Mie en jaksa teitä ny, haukkukaa saatana, näin kävi ja näin mennään. Mun pikkuprinssi on kaikkea muuta kuin virhe kuitenkin. Ja aika paljon sontaa nielin mutta haluan että tapaa isäänsä, mikäli isä vaan haluaa. Hitto teet niin tai näin niin aina se on jostakusta väärin.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Parhaat geenit leviävät tehokkaimmin.
Niinku tälleen vai?
:rofl: Ootsä nähny ton, vaikuttaa synopsin perusteella hyvältä.
Olen. Synopsis on kyllä hieman lupaavampi kuin mitä elokuvan toteutus sitten loppujen lopulta antaa. Mutta ainakin elokuva laittaa ajattelemaan, sillä jossain määrinhän tuo lähtökohta on totta, koska kukaan ei voi perustella lasten hankkimista järkisyillä, ainakaan sellaisilla, jotka vaikuttaisivat jo oman elämän aikana. Jos tunteet jätetään kokonaan huomiotta, kenelläkään ei hyvinvointiyhteiskunnassa ole perusteltua syytä hankkia lapsia. Sen sijaan järkiperusteluja hankkimattomuudelle löytyy pilvin pimein. Ja sitten taas vaikka älykkyys ei periytyisikään geenien välityksellä, korkeasti koulutetuilla vanhemmilla on tyypillisemmin myös korkeasti koulutettuja lapsia, oli syy mikä hyvänsä. Hankala tilanne noin yhteiskunnan näkökulmasta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ehkä alkaa vähitellen pieni luottamus tulla siihen, ettet ota rekkistä takaisin, mutta niin kauan kuin pidät sen siinä roikkumassa ja pyörimässä, on ihan turha kuvitella yhteenpaluuta ukkokullan kanssa. Varsinkin, jos välillä vähän lipsahtaa liian intiimiksi.

Ja mitä tulee ukkokullan susta tykkäämiseen, oletko sä ansainnut sitä? Vaikka tykkäis susta kuinka paljon, niin oletko miettinyt oisko sulla jotain parannettavaa tekemisissäsi ja siinä miten ukkoriepua kohtelet? Mä toivoin teidän erosta lähtien, että palaisitte yhteen. Paljon kaikkea muuta on ehtinyt tapahtua, joten otapa lusikka kauniiseen käteen ja mieti mitä meni vikaan ja miten vois ens kerralla onnistua paremmin. Semmosen hullun ajatuksen heittäisin vielä, että perheneuvottelukeskuksessa voisitte käydä yhdessä juttelemassa ja selvittelemässä tilannetta. Vaikka ette edes palaisi yhteen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Mie en jaksa teitä ny, haukkukaa saatana, näin kävi ja näin mennään. Mun pikkuprinssi on kaikkea muuta kuin virhe kuitenkin. Ja aika paljon sontaa nielin mutta haluan että tapaa isäänsä, mikäli isä vaan haluaa. Hitto teet niin tai näin niin aina se on jostakusta väärin.
Älä ota sitä haukkumisena, vaikka se siltä saattaa vaikuttaakin huonosti valittujen sanojen takia. Se, mitä sinulle yritetään sanoa, taitaa kuitenkin olla tämä: kaikkea haluamaansa ei ole mahdollista saada. Jos haluat pitää rekkiksen poikasi elämässä, et saa ukkokultaasi takaisin. Jos taas haluat ukkokultasi takaisin, et voi pitää rekkistä poikasi elämässä. Nyt näyttää siltä, että olet valinnut rekkiksen tärkeämmäksi henkilöksi elämässänne kuin ukkokultasi, ja se valinta vaikuttaa hieman kummalliselta.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Mitä he sanoivat.

Mikä ihme tuossa retkussa kiinnostaa? Joskus vastustelevasta biologisesta vanhemmasta on enemmän haittaa lapsen kehitykselle kuin ihan mistä tahansa muusta miehestä.

Suojaat itsesi. Annat tarkat ennakkoilmoitus yms. ehdot, että "jos haluat lastasi tehdä teet näin" ja muuten jatkat elämääsi.
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Vielä tästä. Mitä sä oikein ajattelit, kun annoit Rekkiksen laittaa rojut tuuttiin ilman ehkäisyä?
Ko. hepusta kuvia nähneenä kysyt kyllä jo liian vaikeita. Ensimmäisenä tulee mieleen että miten vitussa kukaan on antanut sille pillua ylipäätään.

Sitten kun siihen keksii vastauksen, voi alkaa miettimään sitä mistä niitä tarpeeksi idareita on löytynyt antamaan ilman ehkäisyä. Eikös kaikki kakarat olleet eri naisten kanssa kuitenkin.

On kyllä joo niin idiocracy meininkiä ettei tosikaan.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Vielä tästä. Mitä sä oikein ajattelit, kun annoit Rekkiksen laittaa rojut tuuttiin ilman ehkäisyä?
Ko. hepusta kuvia nähneenä kysyt kyllä jo liian vaikeita. Ensimmäisenä tulee mieleen että miten vitussa kukaan on antanut sille pillua ylipäätään.

Sitten kun siihen keksii vastauksen, voi alkaa miettimään sitä mistä niitä tarpeeksi idareita on löytynyt antamaan ilman ehkäisyä. Eikös kaikki kakarat olleet eri naisten kanssa kuitenkin.

On kyllä joo niin idiocracy meininkiä ettei tosikaan.
Taitaa rekkis olla sitten aika supliiikki mies, kun tuolla pärstäkertoimella naisia kaataa tai sitten osaa valkata helpot ja kusetettavissa olleet naiset itselleen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Vielä tästä. Mitä sä oikein ajattelit, kun annoit Rekkiksen laittaa rojut tuuttiin ilman ehkäisyä?
Ko. hepusta kuvia nähneenä kysyt kyllä jo liian vaikeita. Ensimmäisenä tulee mieleen että miten vitussa kukaan on antanut sille pillua ylipäätään.

Sitten kun siihen keksii vastauksen, voi alkaa miettimään sitä mistä niitä tarpeeksi idareita on löytynyt antamaan ilman ehkäisyä. Eikös kaikki kakarat olleet eri naisten kanssa kuitenkin.

On kyllä joo niin idiocracy meininkiä ettei tosikaan.
Taitaa rekkis olla sitten aika supliiikki mies, kun tuolla pärstäkertoimella naisia kaataa tai sitten osaa valkata helpot ja kusetettavissa olleet naiset itselleen.
Olet muuten täysin oikeassa tässä. Patologinen valehtelija. Ja moni uskoo. Minä en enää.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:Mitä he sanoivat.

Mikä ihme tuossa retkussa kiinnostaa? Joskus vastustelevasta biologisesta vanhemmasta on enemmän haittaa lapsen kehitykselle kuin ihan mistä tahansa muusta miehestä.

Suojaat itsesi. Annat tarkat ennakkoilmoitus yms. ehdot, että "jos haluat lastasi tehdä teet näin" ja muuten jatkat elämääsi.
Ne on annettu. Ovi ei aukene ilman mun suostumusta ja herran selvää päätä. Very simple.

Ja tosta mistä Manis huus...halut ne on hiirelläkin, saati sitten minulla. Osaan mäkin käyttää hyväksi perkele. Munaa kiitos ja sen jälkeen näytin ovea. Muahahaha. Mä oon hirvee.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mitä he sanoivat.

Mikä ihme tuossa retkussa kiinnostaa? Joskus vastustelevasta biologisesta vanhemmasta on enemmän haittaa lapsen kehitykselle kuin ihan mistä tahansa muusta miehestä.

Suojaat itsesi. Annat tarkat ennakkoilmoitus yms. ehdot, että "jos haluat lastasi tehdä teet näin" ja muuten jatkat elämääsi.
Ne on annettu. Ovi ei aukene ilman mun suostumusta ja herran selvää päätä. Very simple.

Ja tosta mistä Manis huus...halut ne on hiirelläkin, saati sitten minulla. Osaan mäkin käyttää hyväksi perkele. Munaa kiitos ja sen jälkeen näytin ovea. Muahahaha. Mä oon hirvee.
Kai sulla jonkinlainen omanarvontunto on, kenen kullia sitä lähtee lutkuttamaan tai sitten sulle riittää mies kuin meis, pääasia, että sillä seisoo.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Mitä he sanoivat.

Mikä ihme tuossa retkussa kiinnostaa? Joskus vastustelevasta biologisesta vanhemmasta on enemmän haittaa lapsen kehitykselle kuin ihan mistä tahansa muusta miehestä.

Suojaat itsesi. Annat tarkat ennakkoilmoitus yms. ehdot, että "jos haluat lastasi tehdä teet näin" ja muuten jatkat elämääsi.
Ne on annettu. Ovi ei aukene ilman mun suostumusta ja herran selvää päätä. Very simple.

Ja tosta mistä Manis huus...halut ne on hiirelläkin, saati sitten minulla. Osaan mäkin käyttää hyväksi perkele. Munaa kiitos ja sen jälkeen näytin ovea. Muahahaha. Mä oon hirvee.
Kai sulla jonkinlainen omanarvontunto on, kenen kullia sitä lähtee lutkuttamaan tai sitten sulle riittää mies kuin meis, pääasia, että sillä seisoo.
Se on valitettavasti aika loistava sängyssä. Ja tuttu, en mie kelle tahansa anna. Puol vuotta ilman ni oisin varmaan raiskannu kyllä kenet vaan :roll:
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Eissaatana. Kyllä täs kohtaa on pakko sanoa, että mielummin koko loppuelämä ilman kuin seksiä sellasella naamataululla ja henkilöhistorialla varustetun tyypin kanssa.
Mut kukin tavallaan toki...
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti:
martza kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ne on annettu. Ovi ei aukene ilman mun suostumusta ja herran selvää päätä. Very simple.

Ja tosta mistä Manis huus...halut ne on hiirelläkin, saati sitten minulla. Osaan mäkin käyttää hyväksi perkele. Munaa kiitos ja sen jälkeen näytin ovea. Muahahaha. Mä oon hirvee.
Kai sulla jonkinlainen omanarvontunto on, kenen kullia sitä lähtee lutkuttamaan tai sitten sulle riittää mies kuin meis, pääasia, että sillä seisoo.
Se on valitettavasti aika loistava sängyssä. Ja tuttu, en mie kelle tahansa anna. Puol vuotta ilman ni oisin varmaan raiskannu kyllä kenet vaan :roll:
Kai ne tuttuja on viimeistään jo sängyssä.
Tosta viimeisestä virkkeestä voisi vetää vaikka kummoisia johtopäätöksiä susta. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:
Tosta viimeisestä virkkeestä voisi vetää vaikka kummoisia johtopäätöksiä susta. :wink:
No elä ota tosissas ihan kaikkea mitä netistä luet ;)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Ja tosta mistä Manis huus...halut ne on hiirelläkin, saati sitten minulla. Osaan mäkin käyttää hyväksi perkele. Munaa kiitos ja sen jälkeen näytin ovea. Muahahaha. Mä oon hirvee.
Et sinä ole sen kummempi kuin kukaan muukaan haluinesi, ei siihen seksittömyyteen kuole. Mitä hyväksikäyttöön ja munansaantiin tulee, niin toi kohde oli ehkä huonoiten valittu ikinä. Sä syöt itseltäsi kaiken uskottavuuden siinä pojan tapaamisasiassa ja välien pitämisessä asiallisina.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja tosta mistä Manis huus...halut ne on hiirelläkin, saati sitten minulla. Osaan mäkin käyttää hyväksi perkele. Munaa kiitos ja sen jälkeen näytin ovea. Muahahaha. Mä oon hirvee.
Et sinä ole sen kummempi kuin kukaan muukaan haluinesi, ei siihen seksittömyyteen kuole. Mitä hyväksikäyttöön ja munansaantiin tulee, niin toi kohde oli ehkä huonoiten valittu ikinä. Sä syöt itseltäsi kaiken uskottavuuden siinä pojan tapaamisasiassa ja välien pitämisessä asiallisina.
No juu, totta. Hairahdin kyllä kans vähän juu. Tyhmä minä. Mutta se on voivoi. Asiat on sovittu niin että hän jatkaa tyytyväisenä vaimonsa kans ja tapaa poikaa kun ehtii. Takasinhan se haluis, mut ei käy.
Vastaa Viestiin