No niinhän mä juuri sanoinkin tuolla ensimmäisessä lauseessa! Että "on mullakin fantasiat". Mut enhän mä nyt seksiä sillä ensisijaisesti tarkottanu..se on kyllä teidän omaa mielikuvituksen tuotetta.Lolita kirjoitti:Ninnin ja Manaajan yhdessäajattelemisessakin on jotain perversiä, kuin lajien välistä parittelua.
Kaanis Keskiviikko
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kristallipallon sä tarttisit; ei noista indexeistä ota Erkkikään selvää vuoden kuluttua...bliss kirjoitti:Pitäähän mun tietää millaseen hintatasoon tulee varautua.Elppis kirjoitti:Älä kiusaa itteäs katsomalla niitä ilmoja!bliss kirjoitti:Mä löysin just oikean talon, just oikealla hinnalla ja oikeassa paikassa... mutta... Ei voi edes suunnitella muuttoa kuin vasta vuoden päästä
The great club outshines the individual, always and forever.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Ei ne hinnat tuolla kaukana maaseudulla niin paljoo heiluElppis kirjoitti:Kristallipallon sä tarttisit; ei noista indexeistä ota Erkkikään selvää vuoden kuluttua...bliss kirjoitti:Pitäähän mun tietää millaseen hintatasoon tulee varautua.Elppis kirjoitti: Älä kiusaa itteäs katsomalla niitä ilmoja!

No niin täytyy viettää aikaa töissä että aurinko kerkiää mennä sijoiltaan piiloon kun en viitsi antaa kylmää kaikelle niille naisille jotka vonkaa multa?
Tekisi mieli jotain ulkomaalaista saada, virolaista olutta, ainiin onhan mulla kotona sitäkin..
Ja manis vois pitää rasvaset nahkasormensa ja nuijansa irti 16v kisuleista..
Tekisi mieli jotain ulkomaalaista saada, virolaista olutta, ainiin onhan mulla kotona sitäkin..
Ja manis vois pitää rasvaset nahkasormensa ja nuijansa irti 16v kisuleista..
Pyyhin Netikettiin..
Pienen osan. Mullekin joku lupaili että jopa 75% kuluista. Hahhah, se on 75% Kelan määrittämästä taksasta, joka on 60 minuutin fysioterapialle ~15 euroa. Eli jos hoito maksaa yhteensä 600 euroa, niin siitä saa ehkä 130 euroa takaisin.Toimistorotta kirjoitti:Lähetteelläkin saa jo Kelalta osan takas.
Mutta joo, fysioterapiaa suosittelen minäkin. Jos on valmis näkemään duunia, niin kertoja ei välttämättä tarvita edes montaa. Yhdelläkin tutkimus-/opastuskäynnillä saatujen ohjeiden avulla saattaa päästä jo pitkälle.
Ja kannattaa mennä nyt, eikä syksyllä. Mä panttasin hoitoon hakeutumista ja siitä sitten seurasi tuo välilevypullistuma/-tyrä. Nyt on sitten vaikeampaa kuntouttaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- McJanne
- Kitisijä
Mites hampun pössyttäminen futaa tämmösee?Suvinen kirjoitti:On muuten ainoa sairaus, jonka oireiden tiedän helpottavan tupakanpolton myötä. Tämä jopa myönnetään ihan lääkäreiden toimesta. Mistä se johtuu, sitä ei tiedetä, mutta luonnollisestikaan ei kehoteta ketään sen takia tupakanpolttoa uudelleen aloittamaan/jatkamaan.
Kirjoitan tätä alasti
Jep, se on aika jännä mutta törmäsin paljon samaa kokeneisiin (tupakka) kun tein colitis ulcerosasta päättötyötäni.Suvinen kirjoitti:Joo, kroonisena vuodesta 2000 colitis ulcerosa, tulkoon nyt täälläkin sitten julkiseksi jos ketä kiinnostaa :P Tautui puhkesi kun yritin eka kertaa lopettaa tupakanpolton milleniumin kunniaksi. On muuten ainoa sairaus, jonka oireiden tiedän helpottavan tupakanpolton myötä. Tämä jopa myönnetään ihan lääkäreiden toimesta. Mistä se johtuu, sitä ei tiedetä, mutta luonnollisestikaan ei kehoteta ketään sen takia tupakanpolttoa uudelleen aloittamaan/jatkamaan.RP kirjoitti:^onko sulla joku suolistojuttu? Haavanen paksusuoli, crohnin tauti etc.? Sori uteluni :lol:
Exällä oli sama tauti, saattoi olla todella pitkään olla oireeton kunnes taas tuli rajumpana takaisin.
Kai se aika kauan on ollut oireeton, koska kuulemma opiskelee palomieheksi.
AASI: miksi en pääse kirjautumaan tänne RP:nä mitenkään päin?
^ Meilläkin on lähisuvussa, ihan perseilyä. Ja syrran pitäis mennä tutkimuksiin mut ei se mitään uskalla. Oisko taudilla ero Crohniin erityisesti tuossa röökissä? Syrralla oireet asettuu heti kun on ollut erossa kessuista... Eikä kyllä ole verisessä vaiheessakaan vielä käyny.
blissille osanotto. Elämä on.
blissille osanotto. Elämä on.

Ihan helvetin.bliss kirjoitti:Kuinka epäreilua elämä voi olla?
Myös mun tuttavapiiristä löytyy tapaus, joka kävi toisesta syystä lekurissa alkuvuodesta, mutta kasvain löytyi vatsapeitteistä. Saa nähdä kuinka käy.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw