Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Nyt tuli meiliä

"Onpa harmillinen asia! Vuosi 2009 saadaan vielä oikaistua, mutta vuodelle
2008 on tehtävä oikaisuvaatimus, jonka siis teemme.

Muuta ei voi sanoa, kuin että valitamme tietenkin kovasti tapahtunutta!"


Saas nähdä, miten verottaja tuumii vuoden 2008 verotuksen oikaisusta, onnistuuko enää...

Vastasin vain tuohon "kiitos", en nyt viitsi tässä vaiheessa ryhtyä enempää uhkailemaan. Jos verottaja ei suostu 2008 verotusta enää oikaisemaan, niin sitten :kele:

Onko sinulla milli tai muilla asian harrastajilla tietoa, mitä verottaja tuumii vuoden 2008 verotuksen oikaisusta?
Viimeksi muokannut NuoriD, 11.03.2010 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Saas nähdä, miten verottaja tuumii vuoden 2008 verotuksen oikaisusta, onnistuuko enää...
Eikös se aika ole viisi vuotta, joten ei huolta huomisesta.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Saas nähdä, miten verottaja tuumii vuoden 2008 verotuksen oikaisusta, onnistuuko enää...
Eikös se aika ole viisi vuotta, joten ei huolta huomisesta.
:sir:
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^Juu on se.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti: :sir:
Mihin 1000 euron konsultointipalkkiolasku lähetetään?
Paras päivä ikinä.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^ND:n kirjanpitäjälle?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:^ND:n kirjanpitäjälle?
Kerropa osoite, niin laitetaan.
Paras päivä ikinä.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^
huih, enhän minä sitä tiedä :D

Hmm.. mua ehkä hieman taas harmittaa sellaiset asiakkaat, jotka pelmahtaa paikalla kiireisimpään aikaan, varaamatta aikaa, vaativat jotain koulutusta ohjelmistoon (ei oikein meidän repertuaaria), kehtaavat kysyä, että eikait tästä veloteta .. ja sitten kun eivät piheydessään viitsi maksaa ko palvelusta, niin tekevät asiat päin honkia .. ja sitten vasta suossa ollaankin. GRAH!
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vituttaa jo pari viikkoa kestänyt elohiiri. Vittu mikä väpätys käy jatkuvasti tossa oikeen silmän alapuolella. Miten sen saa pois???
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Purkki ZMA:ta apteekista tai kaupasta.

Mua vituttaa kun pitäisi siivota, mutta reidet ja pohkeet ovat niin totaalisen säleinä, ettei ukko taivu puujalkojensa kanssa mihinkään suuntaan.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mikä on ZMA?
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:^Mikä on ZMA?
Tommonen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Mikä on ZMA?
Tommonen.
Sairaan hyvä vittuilulinkki muuten :D En ole ennen tollasta nähnytkään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vittuilu? Mitä se on?

:twisted:
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ :h:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ovi Suite Nokia Maps karttojenlataussofta voisi toimia paljon nykyistä paremmin. Välillä valittaa että intternetti on muka katki vaikka auki oleva selain kertoo muuta, välillä jää ikuisesti tilaan "Connecting to map server", välillä on aloittavinaan kartan latauksen mutta jää "preparing"-tilaan ikuisiksi ajoiksi, jne.

Yksittäisiä maita saa välillä latailtua, mutta jos haluaa kokonaisen maanosan (esim. Eurooppa, Aasia tai Pohjois-Amerikka), eipä enää onnaakaan. Yhden kerran olen nähnyt sen ihmeen että se alkoi lataamaan Euroopan karttaa.

Vitun Nokia, tapan teidät. Laittaisitte systeemiin edes automaattisen karttaversiotsekkauksen maatasolla jotta käyttäjä tietää onko uudempia karttoja tarjolla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti:OVI Maps
Vitun Nokia, tapan teidät.
Kappas. Samat ärräpäät juuri 5 minuuttia sitten. E71:lle ei ole karttoja WTF?
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Halvalla ei saa hyvää, ja ilmaiseksi ei sitäkään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Chap kirjoitti:Halvalla ei saa hyvää, ja ilmaiseksi ei sitäkään.
Ihte asiassa mun kapulalle ei edes saa (vielä) ilmaista Nokia Maps-navigointia vaan ainoastaan maksullisen version, ja tämä sama ongelma on tuntunut olevan jo ennen navigoinnin muuttumista ilmaiseksi (joillakin puhelinmalleilla).

Nokia PC Suiten Map Loaderilla homma toimi aavistuksen verran paremmin, mutta siinäkin karttojen lataus keskeytyi varsin usein, ja eiku homma alusta.

Jos otan vertailukohteeksi esim. TomTom-navigaattorin, siinä karttojen lataus pelasi aina hienosti, ja se osasi jopa ilmoittaa automaattisesti josko laitteessa on vanhentuneita karttoja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ainiiin. Eilen tuli ajoneuvoverolappu. Tämän vuoden vero kertamaksulla on 690 euroa. Neljässä erässä yhteensä 700 euroa.

Että homma toimisi suomen hienon byrokratian mukaisesti, oli maksulappuuni laitettu maksuvaihtoehtona vaan viimevuoden valitsemani malli, eli neljässä erässä. Jos haluat maksaa kerralla koko roskan, täytyy sinun soitaa Trafille ja pyytää heitä muuttamaan järjestelmään maksutapa toiseksi.

Mikä vitun idea tässäkin on? Ennen laskussa oli mukana vaihtoehdot 1:ssä erässä, 2:ssa erässä tai 4:ssä erässä, ja joista sai itse valita haluamansa.

Nyt siis pitää soittaa Trafin laskutuksen palvelunumeroon, maksaa tietenkin paikallispuhelumaksut ja roikkua jonossa odottamassa jonkun läpeensä kyllästyneen konttoristin vastausta.

No eihän tuo puhelinmaksu ja vaiva iso ole, mutta pitää kyllä taas oikein ääneen ihmetellä että kuka helvetin idiootti siellä verohallinnossa näitä idioottimaisia tapoja oikein keksii?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja annepa »

No nyt kyllä vituttaa taas vaihteeksi aika kovasti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Joo. Oli pakko mennä perjantaiaamuna sairaalaan käsittämättömän rankan päänsäryn takia, johon eivät tehonneet mitkään särkylääkkeet. Edes päivystyksessä annetut lääkkeet eivät auttaneet, joten tyjymmät lääkkeet edellyttivät sitten valvontaa osastolla tuon sisäpuolellani elelevän tulokkaan takia. Särky loppui kestettyään runsaan vuorokauden, mutta kukaan ei halunnut/ehtinyt/jaksanut kotiuttaa minua tuon jälkeen, joten jäin sairaalaan vangiksi. Maanantaina nuo intoutuivat lupailemaan jo synnytyksen käynnistystäkin tiistaiaamuksi, kun kaikissa käyrissä sunnuntai-illasta eteenpäin oli näkynyt nätin säännöllisiä supistuksia, mutta jotka eivät jostain syystä vieneet tilannetta eteenpäin. Tiistaiaamuinen lääkäri sattui sitten kuitenkin olemaan väärää sorttia, joten käynnistyksen sijaan hän päättikin kotiuttaa minut kotiin supistelemaan ja varasi uuden ajan fiksusti vasta ensi viikon torstaiksi, eli päivää ennen laskettua aikaa. Kun ottaa huomioon, ettei diabeetikkoja normaalisti ikinä päästetä yliajalle mm. tavallista yleisempien selittämättömien loppuajan sikiökuolemien takia, tuo veto oli enemmän kuin mielenkiintoinen. Etenkin kun hän jätti varaamatta myös sydänkäyräajat, joita minulla oli ollut kaksi viikossa, mutta jotka oli peruttu osastolle päätymiseni yhteydessä. Lisäksi lääkäri tietenkin unohti kertoa minulle, että minut oli kotiutettu, joten kuulin sen vasta siivoojalta, joka tuli vaihtamaan sänkyni petivaatteita valmiiksi uudelle potilaalle. Kävin sitten kansliasta kysymässä, pitikö siivoojan väite paikkansa, ja pitihän se. Lisäksi kysyin noista käyristä, ja hoitaja lupasi soittaa tänään minulle selviteltyään asiaa kyseiseltä lääkäriltä. Ilmeisesti hän kuitenkin katsoi parhaaksi konsultoida jotain täyspäisempää lääkäriä jo illalla, koska hän soitti minulle eilen puoli kymmeneltä illalla ja kertoi, että sydänkäyräajat on palautettu ja lääkärinaikakin jo maanantaina. Mutta että sellaista säheltämistä sairaalassa, jonka pitäisi olla Suomen huipputasoa. Ärsytyskynnykseni on ylitetty, taidan tehdä valituksen, vaikka vielä ei mitään ihan katastrofaalisia seurauksia olekaan ehtinyt tapahtua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Prossu, valitukset kehiin vaan ja ihan lääkärin nimellä. Noita "eurolääkäreitä" on ihan liikaa tällä alalla, ei ole vielä edes sairaalalääkäreitä ja pistetään heti päivystykseen alussa yksin yövuoroihin. Jumalattoman typerää!
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:taidan tehdä valituksen, vaikka vielä ei mitään ihan katastrofaalisia seurauksia olekaan ehtinyt tapahtua.
Kotiutuksesta päättänyt lääkäri oli päättänyt hoidostasi osastolla, eli hänen olisi pitänyt tietää tilanteesi. Se huomioiden toiminta ei varmaankaan ollut asianmukaista (diabeetikkojen raskauden seurannasta en itse tiedä paljon mitään, mutta uskon, että sinä tiedät)

Valitus kannattaa tehdä. Se tod. näk. parantaa ko. lääkärin toimintaa jatkossa.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ok. Tytär tuli kotiin itkien. Joku ääliö oli kirjoittanut koulun urheilukentän portaan kaiteeseen, että hän on huora. Samanlainen teksti oli kuukausi takaperin taloyhtiömme seinässäkin, mutta silloin hoidin vaan kiinteistöhuoltofirman äkkiä putsaamaan sen.

Tällä kertaa täytynee tehdä rikosilmoitus. Kenttä ei varsinaisesti ole koulun aluetta, joten koulu ei osallistu syyllisen selvittämiseen tai putsaamiseen (tai sen tilaamiseen) mitenkään. Saattaa kuulemma mennä aikaa, ennenkuin sille suhrulle mitään tapahtuu... :evil:

Voikohan kaupunkia mitenkään velvoittaa hoitamaan näin kurjan asian asap.? Teenkö heistäkin rikosilmoituksen, jos teksti on vielä parin viikon päässä aiheuttamassa mielipahaa ja kuiskuttelua? Tytär on meinaan ottanut asian todella raskaasti.

Kävi mielessä laittaa viestiä tyttöjen luokkatovereiden vanhemmille, tai ehkä jopa koko koululle vanhempainyhdistysken kautta, että kaksi päivää aikaa syyllisen tulla esiin ja pyytää anteeksi, tai muuten viemme asian poliisille. Poliisin uhka kun saattaa saada vielä kymmenvuotiaalta uhoajalta paskat housuun.

Toisaalta tytär varmaan toivoisi mahdollisimman "hiljaisen käsittelyn", ettei asia saisi enempää huomiota... :?

Pelkään vaan, ettei poliisikaan tällaista asiaa ehdi tutkimaan, joten selvittämättä jää, ellei nosteta haloota muiden vanhempien keskuudessa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vastaa Viestiin