Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Näin unta, että elco ja Tix kimpassa, pukeutuneena natriummies-asuihin, tervasivat Timo Rädyn ja laittoivat sen jalkapuuhun Narinkkatorille.
:hail:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti:Nyt jumalauta on aika lopettaa vähäksi aikaa tämänKIN palstan lukeminen:

Näin unta, että elco ja Tix kimpassa, pukeutuneena natriummies-asuihin, tervasivat Timo Rädyn ja laittoivat sen jalkapuuhun Narinkkatorille.

Varaanko ensin ajan lääkärille vai menenkö suoraan nuppilataamoon? :x
Voisit kokeilla myös myydä ton juonikuvion käsikirjoitukseksi nastikselle tai Kokoomuksen puoluetoimistoon.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti: Näin unta, että elco ja Tix kimpassa, pukeutuneena natriummies-asuihin, tervasivat Timo Rädyn ja laittoivat sen jalkapuuhun Narinkkatorille.
Voin vaan kuvitella, miten naurettavalta tix näyttäisi natriummiesasussa!
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

huima kirjoitti: Voisit kokeilla myös myydä ton juonikuvion käsikirjoitukseksi nastikselle tai Kokoomuksen puoluetoimistoon.
Voisinkohan mä innovoida itteni Kokoomukselle töihin? Tekisin sellasia mainoksia, jotka paljastais asioiden todellisen luonteen. Silleen niinku soluttautuneena vihollisten joukkoon.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Taitaa olla aikaa edellisestä kitinäunesta, siis ennen viimeöistä. Onneksi ei ollut sexuaalinen uni, ne kun ovat aina niin hävettäviä.

Eräs nimeltämainitsematon bliss ilmoitti palstalla haluavansa myydä urheilullisen bemarinsa pois. Ajattelin että perskeles mikä ettei, joten eiku koeajamaan.

Koeajo sujui hienosti, olin tyytyväinen ajomukavuuteen, ajattelin että bemarit taitavat sittenkin olla ihan kivoja autoja. Hintapyyntö oli tosin melko korkea, muistaakseni 45000€, mutta ainakin unessa tililläni oli juuri suunnilleen sen verran rahaa. Autokuume oli kova joten päätin ostaa.

Aloin kuitenkin miettiä mihin hemmettiin saan myytyä vanhan autoni, ajattelin että ei siitä paljoa mitään saa ainakaan liikkeissä jollei ole ostamassa uutta autoa tilalle.

Kuoliniskun bemarihankinnalleni kuitenkin aiheutti viimehetken havaintoni että kyseinen bemarihan oli itseasiassa syaaninvärinen skootteri, jossa oli istuimen tilalla vessanpönttö. Ajattelin että eihän tuohon mahdu istumaan kuin yksi henkilö, enhän minä tuollaista voi ostaa, vaikka urheiluautojen imagoon kuuluukin ettei istumapaikkoja ole kovin monelle henkilölle. Mietin vielä mahtuisiko sille kuitenkin istumaan kaksi jos avaisi pöntön kannen, mutta lopulta minulle tuli kiire perua kauppa.

Ainakaan tuon unen perusteella en hankkisi bemaria.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Kai panit kuitenkin kauppiasta?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:Taitaa olla aikaa edellisestä kitinäunesta, siis ennen viimeöistä. Onneksi ei ollut sexuaalinen uni, ne kun ovat aina niin hävettäviä.

Eräs nimeltämainitsematon bliss ilmoitti palstalla haluavansa myydä urheilullisen bemarinsa pois. Ajattelin että perskeles mikä ettei, joten eiku koeajamaan.

Koeajo sujui hienosti, olin tyytyväinen ajomukavuuteen, ajattelin että bemarit taitavat sittenkin olla ihan kivoja autoja. Hintapyyntö oli tosin melko korkea, muistaakseni 45000€, mutta ainakin unessa tililläni oli juuri suunnilleen sen verran rahaa. Autokuume oli kova joten päätin ostaa.

Aloin kuitenkin miettiä mihin hemmettiin saan myytyä vanhan autoni, ajattelin että ei siitä paljoa mitään saa ainakaan liikkeissä jollei ole ostamassa uutta autoa tilalle.

Kuoliniskun bemarihankinnalleni kuitenkin aiheutti viimehetken havaintoni että kyseinen bemarihan oli itseasiassa syaaninvärinen skootteri, jossa oli istuimen tilalla vessanpönttö. Ajattelin että eihän tuohon mahdu istumaan kuin yksi henkilö, enhän minä tuollaista voi ostaa, vaikka urheiluautojen imagoon kuuluukin ettei istumapaikkoja ole kovin monelle henkilölle. Mietin vielä mahtuisiko sille kuitenkin istumaan kaksi jos avaisi pöntön kannen, mutta lopulta minulle tuli kiire perua kauppa.

Ainakaan tuon unen perusteella en hankkisi bemaria.
Siinä oli vessanpönttö ja väität että 0li seksuaalisesti väritön uni?
Voimme kuvitella vessanpöntön suurena mustana reikänä kuten persereikä ja vittu, ja koska et voinut autoa ostaa Blissiltä rinnastat hänet jollakin tapaa tuollaiseen myyttiseen reikään? Toisaalta voi olla että olet aina haaveillut autosta jossa on vessanpönttö? Bemari on kyllä vähän niinkuin vessanpöntössä istuisi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kai Nalo kirjoitti:^ Kai panit kuitenkin kauppiasta?
Epäseksuaalisessa unessa tuo olisi kovin epäsoveliasta, joten en. En edes muista tavanneeni unessa myyjää henkilökohtaisesti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:Riittäsikö taas Kitinän lukeminen yömyöhään.

Olin ND:n kanssa naimisissa. Kyseessä taisi olla jonkin sortin kulissiavioliitto, sillä ND ei ollut koskaan kotona. Paikalle saapui yksinäisyyttä lievittämään putkimies, joka olikin Bedlam. (yllättäen taas.) Tunsin karmeaa syyllisyyttä kun tajusin, että en enää muista mille ND näyttää. Puhkesin lohduttomaan itkuun ja tunsin itseni huonoksi ihmiseksi.
:shock:

Oletsä mun vaimoni? Minkä ikäisiä sun lapset on?
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Suvinen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:ikäisiä sun lapset on?
Onko Beddis käynyt köyrimässä sun vaimoas?! :o
Kuka ei ole?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:ikäisiä sun lapset on?
Onko Beddis käynyt köyrimässä sun vaimoas?! :o
Kuka ei ole?
:yo:
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Onko Beddis käynyt köyrimässä sun vaimoas?! :o
Kuka ei ole?
:yo:
Latentteja homoskuukkeleita ei nyt lasketa.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Buustaan kuitenkin palstamaskuliinisuuttani toteamalla, että olen nyt muistikirjani mukaan vieraillut ainakin Suvisen, Geetzun ja Lilon nekroottisissa unissa, tosin Suvisen tapauksessa taisin olla pelkkä aisan kannattaja.

Kauhee panomies!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis tällä kertaa. Oltiin jossain korean satama-armeijan huoltoyksikössä töissä ja liikuteltiin valtavia nostureita. Välillä sitten kalasteltiin jotain valmiin lipeäkalan lihan omaavia fisuja valtamerestä ja mentiin sitten nuotiolle grillaamaan. Oli siinä paljon muitakin hahmoja messissä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei saatana. Oltiin jossain ihmeen mökkimiitissä mun viimeöisessä unessa. Sitten siellä oli Tix sellaisella 1-2 päivän mittasella parransängellä. Oli heittänyt siis oikein renttuvaihteen päälle. Oli joku ihmeen vkl-miitti vissiin kun välillä oltiin grillaamassa ja välillä nukkumassa, ja tietty jouduttiin sit parisänkyyn Tixin kaa. No mä siinä sit jo rupesin ihan et hei fella ei sit mitää juttuu ku oon 130%, ni eiks vaa tää ala järsii mua olkapäästä vähän sillee et hrrr hei, eiks vähä junous.

No ei siin mitää, ku sit paikalle pöllähtää Gattaca leuku ojossa (pamppuu en tsiikannu-tsekannu!) ja se alkaa huutaa Tixille että "en anna sun viedä mun miestä!" Oli ihanan ritarillista. En ois ikinä uskonu että gattis siirtyy toteuttajien kerhoon, mutta nyt kävi näin. Jotenki sitte pääsin livahtaa siitä tilanteesta jonnekin karkuun, ja sit paikalle onneks tulikin jo jotain kitytyttöi joita olin lämmitelly chatissa. Huh.

Ja Geetzulta on kielletty tälle jutulle runkkaaminen.

Edit: Ja Pupulta kans.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Manaaja kirjoitti:
No ei siin mitää, ku sit paikalle pöllähtää Gattaca leuku ojossa (pamppuu en tsiikannu-tsekannu!) ja se alkaa huutaa Tixille että "en anna sun viedä mun miestä!" Oli ihanan ritarillista.
:rofl:
Me transmitte sursum, Caledoni!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
Edit: Ja Pupulta kans.
Wittu. Protestoin!!!
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:Ei saatana.
Tixillä on ollu kiireinen yö unissa, raukka varmaan tooosi väsyny tänään...
Mäkään en oikein jaksa runkata, joten tottelen kiltisti!
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Tässähän alkaa kaapinovet näköjään kolista oikein kunnolla. Toisaalta alkaa käydä järkeenkäyviksi ne valitukset siitä, ettei naiset oikein nappaa ja ettei ole kakkostakaan irronnut. Hieman pelottavaa kyllä, että penisgallupmies on teleskooppipamppu ojossa meikäläisen perään.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Syytön minä viime kädessä siihen olen, että palstan kaksi kovinta pikkutisujen metsästäjää tarjoutuvat vuorotahtiin tyttöystävikseni.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Syytön minä viime kädessä siihen olen, että palstan kaksi kovinta pikkutisujen metsästäjää tarjoutuvat vuorotahtiin tyttöystävikseni.
Vain sinun fantasioissasi ja unissasi, niihin olen ihan täydellisen syytön. Mutta onneksi sulla on selvästi tollasta guumaa energyä ton G-miehen kanssa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aikamoista todisteluntarvetta on nyt ilmassa. Hei, se oli vaan uni. Ota kamomillateetä.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Aikamoista todisteluntarvetta on nyt ilmassa. Hei, se oli vaan uni. Ota kamomillateetä.
Otan sitten jos joskus tulet painajaisiin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Any of these days now!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Vastaa Viestiin