Aika kolea iltapala: kolme desiä jäisiä mustikoita, 500gr maitorahkaa, kourallinen maapähkinöitä ja tilkka maitoa sekoittimen läpikäyneinä. Olen alkanut vetämään näitä maitorahkasmoothieita joka ilta hedelmistä tai marjoista, vitullinen eväs sano.
Manaaja kirjoitti:^ Aika rohkeaa kutsua makkaraleipiä ravinnoksi.
No ravintoahan (eli elimistön rakennus- ja polttoainetta) se on mitä suurimmassa määrin. Riippuu sitten leivän laadusta, kuinka vähän sulamatonta kuitua siinä on.
Rillitassut oli lähikaupassa tyrkyllä -30%, joten niitä sitten tässä paistellaan. Ja ranet kaveriksi. Samperin kämpillä juopotteleva (tai siis "rapulaa taittava") kitinämisu ehti tietysti napsauttaa kuvan kun pyllistelin uunilla, tässä teillekin myös silmänruokaa ja, heh heh =)
Joo tiedän kyllä; rillitassuissa on ihan liikaa suolaa ja sitä pahamaineista natriumglutamaatti E621:stä.
Mut hei, kerranhan täällä vaan eletään, rai rai!
Pitääkö sitä mainostaa että tietää kuka on mikäkin nikki? Saatana sanotaan suoraan että kuka se on tai sitten pidetään mölyt mahassa
Yö-ja päiväunet meni.
Tänään meni
aamulla: 2dl mansikkasurvosta, 2dl mustikoita, 1dl jugurttia, vettä
illalla: 225g loimulohta, 6 viininlehtikäärylettä, kurkkua, tomaattia ja juomaksi itse survotuista karpaloista mehua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.