Kuinka usein ajattelet seksiä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kuinka usein ajattelet seksiä?

Yli 10 kertaa päivässä
8
62%
Harvemmin kuin kerran päivässä
3
23%
Harvemmin kuin kerran viikossa
1
8%
En juuri koskaan
1
8%
 
Ääniä yhteensä: 13

Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

sipsi kirjoitti:Pillereitä on vielä muutamia jäljellä.
Onnea yritykseen. :)
Came here for school, graduated to the high life
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kyllä se menee tohon 1-10 välille. Joskus usemminkin. Sais ees stana joskus eikä jäis vaan ajatuksen tasolle kerpele.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bedlam kirjoitti:Eilen 11 kertaa, mutta muuten on menty alle. Tänään 2 kertaa tähän mennessä, seuraavan kerran tuossa tunnin päästä.
Ethän unohtanut?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:Hypoteettisella tasolla siis vielä kaikki. Pillereitä on vielä muutamia jäljellä.
Ostakaa ensin se asunto. Kannattaa edetä unelma kerrallaan eikä kaikki samanaikaisesti, muuten voi tulla ähky.

Kai se on 1-10 kertaa päivässä. En juurikaan ajattele seksiä töissä ainakaan kiireisinä päivinä. Kotona sitten enemmän.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aamulla ja illalla plus aina kun näkee pantavan naaraan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

Meinasin vastata 1 - 10, mutta noitten lastentekojuttujen jälkeen musta tuntuu, että vastaan: "En koskaan".
Nyt penikseni on fantastinen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Offtopic: Asiasta lääkäreihin (ja miksei muihinkin), kun täällä kerran semmosia on..niin mulla on kysymys. Jos lopettaa e-pillerit noin kymmenen syöntivuoden jälkeen, kuinka nopeasti on aiheellista odottaa tulevansa raskaaksi?
Mä söin 7 vuotta, ja raskaaksi tulin kolmannella kierrolla pillerien poisjättämisen jälkeen. Se riippuu ihan.. kaikesta. Voit tulla ekalla kierrolla jo, tai siihen voi mennä vuosi tai sitten ei onnistu luonnollisesti ollenkaan. Mene ja tiedä, sun täytyy vain kokeilla! :D

Itse vastaan 1-10, miehellä se taitaa olla 50-100.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriD kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Eilen 11 kertaa, mutta muuten on menty alle. Tänään 2 kertaa tähän mennessä, seuraavan kerran tuossa tunnin päästä.
Ethän unohtanut?
Voi perkele! :tiistai:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti: Ostakaa ensin se asunto.
Miks miks miks miks pitää ostaa? Eikö vuokra-asunnossa saa olla raskaana, tai asua lapsen kanssa? Saako vuokra-asunnossa olla onnellinen?
Mut joo, point taken. Yksi asia kerrallaan. Esimerkiksi se tupakoinnin lopettaminen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Clay kirjoitti:Meinasin vastata 1 - 10, mutta noitten lastentekojuttujen jälkeen musta tuntuu, että vastaan: "En koskaan".
Heh, sori että tästä tuli sipsukan oma vauvanteon pohtimisketju. (Mutta kyllä se seksi ja sen ajatteleminen liittyy ihan pikkusen niihin vauveleihinkin.)
Mutta voin vastata ihan aiheeseenkin. Ajattelen seksiä silloin suunnilleen kokoajan, kun saan/harrastan sitä vaikka päivittäin..sitten saattaa taas mennä aikaa hiljasemmalla liekillä eli jos en harrasta, en myöskään ajattele. Selkeää. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Ostakaa ensin se asunto.
Miks miks miks miks pitää ostaa? Eikö vuokra-asunnossa saa olla raskaana, tai asua lapsen kanssa? Saako vuokra-asunnossa olla onnellinen?
Sori, tässä on kyse kommunikaatiokatkoksesta, en aina ymmärrä naisia. Käsitin jostain toisesta viestistäsi että haaveilitte myös asunnon ostosta kun "kaikki kaverit lisääntyvät ja ostavat asuntoja" tjsp. Luulin että sieltä tuli kipinä lisääntymisellekin.

Kyllä vuokrallakin voi olla onnellinen, monet parhaimmista ystävistänikin asuvat vuokralla.
Mut joo, point taken. Yksi asia kerrallaan. Esimerkiksi se tupakoinnin lopettaminen.
Kantsii ainakin raskauden ajaksi, koska muuten joudut kohta ostamaan tupakkia nikotiiniriippuvaiselle tenavallesikin. Lapsi tullee kalliiksi jo ilman tuollaistakin lisämenoerää.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Frederik Krueger kirjoitti:Kyllä vuokrallakin voi olla onnellinen, monet parhaimmista ystävistänikin asuvat vuokralla.
Rasisti. :)
Came here for school, graduated to the high life
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti: "kaikki kaverit lisääntyvät ja ostavat asuntoja"
No sähän se sitten mua fiksuna mimminä pidät!
Ai että: "Siis mä haluan vauvan ku kaikilla kavereillakin on semmonen". Saattaahan se tietysti olla että oon joskus 25 vuotta sitten käyttänyt tuollaista perustetta joskus johonkin..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sipsi kirjoitti:Seksiä tulee harrastettua usein..ja muihinkin kysymyksiin vastaus on melko suuri "kyllä". (Sen tarkemmin yksityiskohtiin menemättä, pystyn kyllä tulla raskaaksi ja poikaystävällä on jo lapsia. 8) )
Asiahan ei valitettavasti ole ihan noin yksinkertainen. Kaikkien sukusolut eivät nimittäin ole välttämättä yhteensopivia keskenään, vaikka muiden kanssa tultaisiinkin heti raskaaksi. Lisäksi raskauden keskeytykset naisilla vähentävät hedelmällisyyttä, kuten myös saattaa pitkäaikainen hormonaalinen ehkäisykin tehdä.

Joillain kierto ja hedelmällisyys normalisoituu 1-2 kuukaudessa pillerien lopettamisen jälkeen, joillain puolessa vuodessa ja jotkut vaativat vuodenkin. Joidenkin epäonnisten kierto ei normalisoidu lainkaan ilman hoitoa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ai niin, itse kysymykseen: helposti 10+
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Manaaja kirjoitti: Asiahan ei valitettavasti ole ihan noin yksinkertainen. Kaikkien sukusolut eivät nimittäin ole välttämättä yhteensopivia keskenään, vaikka muiden kanssa tultaisiinkin heti raskaaksi.
Näinpä. Jouduin valitettavasti kirjoittaa sen lainaamasi viestin hyvin nopeasti, ku kollega tuli hönkäilee niskään. (Hemmetti ku ei saa edes kitinöitä rauhassa. 8) )
Tota mä juuri hainkin tota yhteensopivuusaspektia.. Mutta tosiaan kuten sanottu, kokeilemallahan se selviää. Ja aika tekee ihmeitä.
Mut en mä tosta raskaudenkeskeytyspuolesta tommosta ole kuullut/käsittänyt. Luulen että toi on enemmän semmoista yleistä harhaluuloa.. Hmm, täytyneekin tutkailla lisää.

EDIT. Ei toi lainailu nyt nähtävästi skulaa, mut kyl kaikki varmaan ymmärtää mikä on kenenkin tekstiä..
Viimeksi muokannut sipsi, 11.03.2010 14:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jokainen aloitettu lainaus täytyy lopettaa kenoviivatetulla [/quote] -tagilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On sen verran miehekäs saanti mulla, et en ehdi ajattelemaan, räkäsen vaan kyrvän päähän ja survon tunneliin sen minkä nukkumiselta ehdin :wink: Oon toteuttaja :wink:
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mälli lenti kuNppanin ja omaan silmään, kun noin vinkkailet?
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Mälli lenti kuNppanin ja omaan silmään, kun noin vinkkailet?
Mälli se on vaikka anopin otsassa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Taidan sivuston alkuilmeestä ja otsikosta päätellen katsoa muualla kuin täällä. :)
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Hyvä pojat.
Nimestä päätellen ei ole työpaikkaystävällinen linkki.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Äh, katsoin sen silti.

Yllättävä veto, pitää sanoa. Ovatkohan he vielä yhdessä? :)
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Yllättävä veto, pitää sanoa. Ovatkohan he vielä yhdessä? :)
Suurella peniksellä saa aika paljon anteeksi.
Vastaa Viestiin