Uuh, lempijuomaani rommitotia
Ysti tulee saunomaan ja mä toivon että se lähtis mun kanssa ees tohon lähikuppilaan. Ois kiva nähdä muutakin kun työpaikan ja himan seinät..
Joo ei tuu mitään. En vaan kestä ajatusta kundista joka ei osa kirjoittaa edes tekstiviestejä kunnolla. Ja joka kerta kun aikoo katsoa himassaan leffan, ilmoittaa tekstarissa erikseen katsovansa sen blu-rayna. Korjaan, viestissähän lukee että blue-ray.
Mut hei, kävin maalikaupoilla! Kohta on kylppärissä uus katto ja sauna musta. Ja broidi nikkaroi mulle mittatilaushyllyn, siitä tuli täydellinen! :H:
Pitäs pakata viikonlopun kamppeet ja aamulla pitäsi pönöttää vapaaehtoishommissa kisamontussa. Illalla rai rai, tulee NIIN tarpeeseen.
Olipas hyvät torkut ja kukkokin oli hyvää viinissään, uh. Nyt tavarat kasaan ja matkaan - no, auton valot ja lasit vois pestä ensin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Niba kirjoitti:
Se on totta, ajelin tuossa muinoin klo. 5-6 Tussulaan, silloin kyllä mahtui, että ruuhka-aika on aina ruuhka-aika.
Joo viiden aikaan alkaa olla jo ruuhkat ohi.
Lahden motarilla on nämmä kolmen auton kolari, joten se oli pysähtyneeseen liikenteseen syynä. Se on sitä puskurissa roikkumisen kulttuuria se.
Totellisen ruuhkan kokee kun lähtee Kuopio-Rissalan lentokentän lentonäytöksistä. Tuhansia ja tuhansia autoja pyrkii yhtäaikaa alueelta pois ihan kapeaa mutkaista tietä myöten. Liekö jopa 10 kilsaa pitkä, tuntuu ainakin. Pelkkää ryömitystä ja pysähtelyä ja koko tie on yhtä jonoa.
Siinä miettii ruuhkanmuodostuksen dynamiikkaa. Että miksi kaikki muiden takia joutuu ajamaan niin hiljaa, vaikka valtatie siinä letkun päässä vetää ja sinne purkautuu kumminkin normivauhdilla.
Gat kirjoitti:Totellisen ruuhkan kokee kun lähtee Kuopio-Rissalan lentokentän lentonäytöksistä. Tuhansia ja tuhansia autoja pyrkii yhtäaikaa alueelta pois ihan kapeaa mutkaista tietä myöten. Liekö jopa 10 kilsaa pitkä, tuntuu ainakin. Pelkkää ryömitystä ja pysähtelyä ja koko tie on yhtä jonoa.
Juu. Todellista ruuhkaa.
Nuq.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.