McJanne kirjoitti:Pystyäkseni treenaamaan Taekwon-do:a täysipainoisesti.
Tuota.... eikun parempi noin, just sulle, heh..
Manaaja kirjoitti:Jotta saisin vielä joskus piparia enkä erakoituisi aivan täysin juomaan tupakantumppeja viime viikkoisista karhutölkeistä.

Toisten kulttuurin pilkkaaminen on sekin nykyään RASISMIA!!! Astrid apuun!
Itse.... ööööh... ties kuinka kauan olen aikonut alkaa taas kuntoilemaan... mutta kun on niin paha krapula...
Syinä itselläni:
-Toive, että tällanen mutantti hyönteismäinen rääpäle näyttäisi edes vähän ihmiseltä. Ihan turha toivo edes kuntoillen, koska luonnostaan vankkarakenteiset persjalat eli oikeat ihmiset nykyään bodaa myös kaikki, joten suhteellinen lihaspaksuuntumisenikaan ei merkkaisi. Kuvitella, että niiden ongelma on lihominen! Mutta silti on häpeällisempää olla laiha ruipelo leptosomi kuin ihana ekstrovertti pyknikko, saati luonnonatleettirakenteinen.
Se joo vituttaa, jos lähes kaikki "käy salilla". Ei mitään mahdollisuutta kynäniskan saada suhteellista tasapainotusta salaa harjoittelemalla.
-Saada liikkumiskykyä, esim kykyä roikuskella käsien varassa kuin apinat, kykyä kanniskella jutskia, kulkea jyrkillä tuntureilla ja lyyvaäkin paremmin
-Yleensäkin vähän tervehtyä
-Ja tietenkin pillu.
Nykyään en uskalla vongata pillua livenä enkä mennä huoriinkaan, kun olisi niin noloa kun joutuisin itsekin riisuuntumaan.
Kuitenkaan mihinkään punttisalille en mene.
Kotiinkiin sain jo köyhänä vempeleet divarista. Tai oli jo jostain vanhastaan.
En tarvitse hifistelyä tai edes painonnostopenkkiä.
Punnerrukset, leuanvedot, vatsalihasliikkeet, selkäliikkeet ja kyykkyhyppelyt omalla painolla, laitteista normaalit ja isometriset vemputtimet on, myös sormipuristimet, käsipainot, soutulaite, jota voi myös työntää hevillä vastuksella, ja kuntopyörä jossa vastusta riittää on kotona, kuin myös huge säkki. Olen jopa joskus vuosia sitten käyttänyt niitä, paljon.
Mun veltolla luonteella jäis menemättä, jos pitäis ohjelmallisesti kävellä tai ajaa (lumesta kaivetulla) autolla johonkin vitun salille. Kotonakin vituttaa, jos olisi joku aika, joka kokonaan menis treeniin. Mutta kotivehkeillä voi tehdä 10-20 minuuttia yhtä, sitten elää muuten, sitten 10-20 minuuttia toista, sitten taas normielämää, sitten 10-20 minuuttia kolmatta. Jolloin se menee ikäänkuin huomaamatta ja ilman vaivaa varsinkaan lähteä johonkin sitä varten. Urheilujuomaksi sopii rentouttava Karhu, ja osan suoritteista aikaan voipi kotona jopa katella telkkaria.