Vesper kirjoitti:Ei huvita, saako jäädä nukkumaan?
Tottakai saa! Jäädään kaikki! Annan luvan. Toisaalta menetteleehän tää istumalakkokin, ku on kerran tänne syystä tai toisesta raahautunu.
Huomenta. Lunta taitaa sadella juhannukseen asti. (Doesn't like this.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mun piti lähteä, mutta sainkin jäädä vielä kotiin kun toinen tyttö tuli heti aamusta takas koulusta isojen vatsanväänteiden kera... Saanpahan juoda kahvini rauhassa, eikä tartte lakkobussien kanssa lähteä säätämään.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Heitin pienen kiekan mun vanhalla pikkumustalla, heti tuli ikävä automaattia :/ No, nyt siitä on kuvat otettu ja myyntilomake täytetty, pitää vissiin lopullisesti luopua. Yhyy!
Stinky kirjoitti:^En. Eli ehkä se oli sit siinä *virn*
Höh. Kun et vielä antanut, niin tottakai seuraavat treffit ovat tulossa.
Mut ottiko se?
Ei, mut hienoo et meni kivasti
Hehehehehe.. Kipunaa oli ainakin mun puolelta mut siitä en tiiä. Kyllä semmosta pilkettä silläkin oli silmäkulmassa et oisin voinu repii sen vaatteet pois ja nussia sitä siinä samantien.. Mut en antanu himoilleni periks. Ihme kyllä *virn* Uutta tapaamista odotellessa...
Se ois automatkailua kotia kohti seuraavat neljä tuntia.
Kotona odottanee lumityöt, tuskin muuta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kaikki teistä tietenkin miettii, mitä Yllelle kuuluu. Noh, aamulla hamppulääkärissä, sit duunia kuten kännykän purkua ja nyt itsetekemääni magrulaatikkoa roteva setti. Illalla jos uskaltais hiihtämään...
InDesign-koulutuksessa DataFrankissa. Kuumeinen ja tukkoinen olo ja lounaan jälkeen vielä huononi. Mut mie kestän kuin nainen - tää on tosi mielenkiintoista.
Haha, täytän täällä sähköistä vahinkoilmoitusta kiven/nastan aiheuttamasta tuulilasin halkeamisesta. Voiko tänne laittaa syylliseksi kiven ja että myöntää syyllisyytensä? Mistä mä tiedän oliko se alkoholin vaikutuksen alaisena?