Krapulassa silmät vuotavat vettä. Ihan vitusti ja ihan koko ajan, muu kroppa sitten kärsiikin kuivuudesta. Tätä jatkuu niin kauan kuin krapulaakin, eli nyt jo kolmatta päivää. Miksi?
Mä unohdan asioita.
Esim. ihan tavallisia sanoja, tai kuinka joku sana kirjoitetaan. Tai asioita, joita pitää tehdä, esim. sähköpostiin vastaaminen ym. Aika inhaa. Ja vähän huolestuttavaa.
Kevätväsymys. Nukun yli kahdeksan tuntia joka yö, harrastan liikuntaa ja syön hedelmiä ja vihanneksiakin, mutta päiväunet vaan niin vetää puoleensa ja silti väsyttää koko ajan.
bliss kirjoitti:Mä unohdan asioita.
Esim. ihan tavallisia sanoja, tai kuinka joku sana kirjoitetaan. Tai asioita, joita pitää tehdä, esim. sähköpostiin vastaaminen ym. Aika inhaa. Ja vähän huolestuttavaa.
Mulla liittyy tollasta migreeniin. Ja blondiuteen. Ja stressiin.
nastamuumio kirjoitti:Kevätväsymys. Nukun yli kahdeksan tuntia joka yö, harrastan liikuntaa ja syön hedelmiä ja vihanneksiakin, mutta päiväunet vaan niin vetää puoleensa ja silti väsyttää koko ajan.
Sama vika, nukuin viime yönä yli 8h, ja silti oon kuoleman rukous koko päivän. Mun päivä on axöniä täynnä siitä hetkestä kun herään, siihen hetkeen kun isken pääni tyynyyn, ja joskus vielä sen jälkeenkin. Aina ei voi muistaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulla liittyy tollasta migreeniin. Ja blondiuteen. Ja stressiin.
Migreeniä mulla ei ole ja blondiudesta huolimatta tällasta ei ole tapahtunut aikaisemmin.
Kreitsu kirjoitti:Niin ja ettei elämä kävisi liian helpoksi, niin leukaani on nousemassa ilmeisesti aivan jumalaton finni. Ja ennen kuin haukutte turhamaiseksi (sitäkin tosin olen), niin haluan kertoa että se (orastava finni, joka toistaiseksi on vain ISO paise) on ihan saatanan kipeä! Jos sitä vähänkin hipaisee, niin koko päähän sattuu. Jouduin jopa ottamaan Buranan tänään jomotuksen takia.
Tässä olen jo pari päivää odotellut, että se puhkeaisi, vaan eipä ole tapahtunut muuta kuin se kasvanut ja kipeytynyt enemmän. Perkele. Työnnän kohta nuppineulan siihen.
Muista sitten että oikeaoppinen tapa "puristaa" finni on nimenomaan olla puristamatta sormia yhteen jolloin tulehdus vain työntyy syvemmälle, vaan levittää sormilla finnikohtaa eri suuntiin jotta tukkeutunut ihohuokonen leviäisi ja aukeaisi, jolloin talitulppa sekä mätä tulevat ulos melkein itsestään. Ei aiheuta samanlaista tuhoa ja kärsimystä kuin puristelu.
No arvatkaapa mitä, sama ongelma kuin viimeksi eli orastava jättifinni taas leuassa ja se on taas silleen "sisällä", ettei sitä näy. Eli sitä ei voi puristaa. Vielä ei ole tarvinnut ottaa buranaa, mutta jos paisetta painaa, niin siitä säteilee kipu koko päähän.
Voi perse eikä ole edes sitä Lumenen finnipuikkoa, jolla sain finnin esille ja pääsin puristamaan. Viimeksi mätää tuli kauhakaupalla, yäk.
Ylivoimaisesti todennäköisin syy on stressi/ylirasitus.
Ylivoimaisesti todennäköisin syy on stressi/ylirasitus.
Dynastia on hyvin epätodennäköinen syy.
Väsymys.
The great club outshines the individual, always and forever.
Todennäköisin syy on munanpuute. Ja että sitä sais, niin tartteis myös vapaata elämästään vähäx aikaa. Ei muutakuin panolomalle thaikkuihin ja jossei natiivit natsaa, niin ota pohjolasta joku messiin.
^Thaikkula nyt ei ole mikään pakko, ainoastaan perinteinen panolomakohde. Itsehän tietty voisin lähteä mukaan mutta olen jo ikävä kyllä lähdössä Saksaan(paskamaa-landiaan) loppukesästä ja sitäkin ennen on yllättäin jokunen kotimaan reissu tiedossa.