Turha tiistai
Turha tiistai
Tiistai on päivistä turhin ja sen voisi poistaa kalenterista. Perjantaikin tulis nopeammin. Paitsi tänään on melkeinpä hyvä tiistai - meille tulee tänään siivooja!
Onneks meen iltavuoroon loppuviikon työvuorot, kauan niitä nyt onkaan. Eipä haittaa ajella tuota 9 kilsaa tai mitä nyt onkaan vaikka madellen
Torstaina "paskasakki"(= kuljtetusalan työläiset) on vissiin pygäämässä mielenosoitusta städiin, mietin just että meniskö paikan päälle. Muutenkin oon vähän kelaillut että vois katella millaista tuo järjestötoiminta on, vaikkei nyt aina noi liitossa vaikuttavat mua vakuuta, mut vois päästä ite vaikuttaa.

Torstaina "paskasakki"(= kuljtetusalan työläiset) on vissiin pygäämässä mielenosoitusta städiin, mietin just että meniskö paikan päälle. Muutenkin oon vähän kelaillut että vois katella millaista tuo järjestötoiminta on, vaikkei nyt aina noi liitossa vaikuttavat mua vakuuta, mut vois päästä ite vaikuttaa.
Muista laittaa vielä joku Thors-aiheinen paita päälle, vaikkei asialla ole mitään tekemistä lakon kanssa. Ihan muuten vaan.Dumis kirjoitti: Torstaina "paskasakki"(= kuljtetusalan työläiset) on vissiin pygäämässä mielenosoitusta städiin, mietin just että meniskö paikan päälle. Muutenkin oon vähän kelaillut että vois katella millaista tuo järjestötoiminta on, vaikkei nyt aina noi liitossa vaikuttavat mua vakuuta, mut vois päästä ite vaikuttaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kyl mä taidan laittaa ihan sen punaisen Ahtaaja-paidan, vissiin ohittanut jo Thorsin "kannatuksessa". Työnantajapuolen propaganda-lehdistö on tehnyt meistä jo tappajia ja talouden taannuttajia.Elppis kirjoitti:Muista laittaa vielä joku Thors-aiheinen paita päälle, vaikkei asialla ole mitään tekemistä lakon kanssa. Ihan muuten vaan.Dumis kirjoitti: Torstaina "paskasakki"(= kuljtetusalan työläiset) on vissiin pygäämässä mielenosoitusta städiin, mietin just että meniskö paikan päälle. Muutenkin oon vähän kelaillut että vois katella millaista tuo järjestötoiminta on, vaikkei nyt aina noi liitossa vaikuttavat mua vakuuta, mut vois päästä ite vaikuttaa.
Lappu vaan sivuikkunaan "****** - Helsingin keskusta = 20€". Varmasti löytyy kyytiläisiäKai Nalo kirjoitti:^ Joo, Nyt tässä nähdään miten hyvin julkinen liikenne toimii. Ei riitä että normaali bussilainen ei pääse julkisilla duuniin, vaan lakosta saa kärsiä viattomat autoilijatkin!
Saatana!

The great club outshines the individual, always and forever.
Voe jösses. Duunikaveri vinkuu, että sen tulostin pitäisi siirtää sen työpöydälle, jotta ei tarttis persettään nostaa penkistä joka välissä. Se tulostin on ehkä metrin päässä siitä. Sitten se itkee, kuin se on läskistynyt. Ei ihme, jos ei jaksa edes nousta seisomaan tuon vertaa välillä. Ite tulostan kaiken talon toiseen päähän, ettei tule könötettyä paikallaan koko päivää.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 11&ext=ltrelco kirjoitti:Pistä viitettä tuohon tappajakohtaan, jooko? Talouden taannutuskohtaan en taida tarvita lisätodisteita.Dumis kirjoitti: Työnantajapuolen propaganda-lehdistö on tehnyt meistä jo tappajia ja talouden taannuttajia.
Laivoista on purettu työtaistelutoimenpiteiden aikana lääkkeitä ja varmasti AKT antaa niiden lääkkeiden mennä perillekin. Taas on yhtä hyvää journalismia harjoitettu, kuten siinäkin artikkelissa jossa kirjoitettiin että "työaikajoustot ovat tuntematon käsite"

Kerro sille tappavista pienhiukkasista joita se printteri sylkee lähipiiriinsä. Loppuu se kitinä.swirl kirjoitti:Voe jösses. Duunikaveri vinkuu, että sen tulostin pitäisi siirtää sen työpöydälle, jotta ei tarttis persettään nostaa penkistä joka välissä. Se tulostin on ehkä metrin päässä siitä. Sitten se itkee, kuin se on läskistynyt. Ei ihme, jos ei jaksa edes nousta seisomaan tuon vertaa välillä. Ite tulostan kaiken talon toiseen päähän, ettei tule könötettyä paikallaan koko päivää.
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä