Mä aloitin aamun taas huoltoa varaamalla, v*tun webasto on joku maanantaikappale eikä toimi taaskaan. Huoltojono oli kuukauden, onneks olin ihku ja vihainen, järjesty vähän nopeammin...
Vesper kirjoitti:
Mä aloitin aamun taas huoltoa varaamalla, .
Ja mä vein auton tuulilasin vaihtoon. Keskiviikkona takuuhuoltoon ja luultavasti viikonlopulla myyntiin. Jos vaikka vaihtas uudempaa kalustoa alle ja jopa työsuhdeversiona.
Piti kans käydä kysymässä tarjousta tuulilasinvaihdosta, aamulla lähdin liikkeelle halkeama näytti hieman edellispäivää isommalta, kävin höpöttelemässä kolme varttia.. ja sitten huomasin, että halkeama oli jo melkein koko lasi levyinen.. pääsin huoltamon pihaan oli lasi jo reunasta reunaan halki.
Kesämmällä pitää tehdä muita huoltoja, onneksi avokin isä diggaaa räplätä autoja, joten säästää siinä satasia.
Kehityskeskustelu ~ 90 sekunttia, tartte varmaan yrittääkkään kehittyä siis.
Turha niitä tuulilasin halkeamisia on murehtia jollei ole keskellä näkökenttää. Halkeaa se uusikin kuitenkin hetimiten ja haittaa reunoilta halenneesta ei ole.
Bluntly kirjoitti:urha niitä tuulilasin halkeamisia on murehtia jollei ole keskellä näkökenttää. Halkeaa se uusikin kuitenkin hetimiten ja haittaa reunoilta halenneesta ei ole.
Ei taida mennä katastuksessa läpi. Jos siis autossa on turvatyyny, joka ottaa tukea tuulilasista. Eli siis apparin tyyny.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Pulkannaru kirjoitti:Ei taida mennä katastuksessa läpi. Jos siis autossa on turvatyyny, joka ottaa tukea tuulilasista. Eli siis apparin tyyny.
Juuri katsastusta silmällä pitäen menen vaihtamaan. Äsken kotiin ajaessa tuli hieman vainoharhaisesti silmäiltyä lasia, että joko räsähtää naamalle vai ei, sen verran nastyn näköinen mielestäni vaakasuunnassa halkeama tuulilasissa on.
Nii, tuleeko seuraava härmän matsi taas kello 7 (torstai)aamuna?
Jos tulee niin voisin haistattaa vitut koko kisoille, niinpäin vittua on noi aikataulut osattu vetää.
Puhelin meni rikki god damn it!!! Olihan se "jo" 3,5 vuotta vanha kapistus, jonka sisäänkin jo melkein näki. Mutta laiska kun olin niin en viitsinyt vielä katsella uuden perään ja siirtää sieltä juttuja muistiin... Tietty suurin osa numeroistakin oli puhelimen muistissa. Oh well...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
milli kirjoitti:Äsken kotiin ajaessa tuli hieman vainoharhaisesti silmäiltyä lasia, että joko räsähtää naamalle vai ei, sen verran nastyn näköinen mielestäni vaakasuunnassa halkeama tuulilasissa on.
Ei se sieltä silmille tule, ole huoletta. Tuulilasi muodostuu (pääosin aina) kahdesta lasista, jotka on laminoitu toisiinsa. Lasien välissä on ohut+sitkeä PVB-muovikalvo. Sinulla on rikki varmaankin ulompi lasi, eli muovikalvo ja sisempi lasi estävät naamalle räsähtämisen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.