Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Valtio voisi palkata saudeista konsultin hoitamaan pedofiili-ongelmaa.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200911 ... 9_ul.shtml
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ "Kansainväliset ihmisoikeusjärjestöt ovat arvostelleet Saudi-Arabiaa, islamin synnyinsijaa, murhaajien, raiskaajien ja huumekauppiaiden julkisista teloituksista."

Jotenkin upean absurdi kommentti. Arabimaissa meno on muuten ihan jees, mutta kun näitä stand-up-guy tyylisiä yhteiskunnan tukipilareista kohtelisivat paremmin.
Came here for school, graduated to the high life
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Hienot leegot.
Joo. Kuin kaksi marjaa.

Kuva
Kuva

Kiva tietää toikin, että toistuvasta rattijuopottelusta kylän raitilla saa pienempää damagea kuin yhdestä Audi TT:n kyykyttämisestä öisellä moottoritiellä puhtaalla sakkohistorialla.

Pitäisi vain ymmärtää ajaa kännissä, raiskata sekä puukottaa vastaantulijoita kadulla sen sijaan että provosoituisi motarilla rinnalla polkemaan alkavista nutipäistä. Jos tästä nyt kuitenkin joku päivä ihan vittuillakseen ryhtyisi ylinopeutta ajaviakin pahemmaksi rikolliseksi ja polttaisi vessassaan jointin tai pari.

Tän maan oikeuslaitos ei kyllä lakkaa hämmästyttämästä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

"Espoo päätti perua viikonloppujen iltavuorot turvallisuussyistä.

JOHANNA MANNILA HS

Espoon kaupunki on päättänyt, että Leppävaaran liikuntahallin kuntosali pidetään kiinni viikonloppuiltaisin.

Syynä sulkemiseen on pitkään jatkunut ilkivalta, jota ei ole saatu loppumaan. Salilla on iltaisin vain yksi valvoja.

Espoon liikuntapalvelujen tiedotuspäällikkö Raili Häme kertoi torstai-iltana, että liikuntahallin kuntosalin vapaaharjoitteluvuoroilla on jo pitkään ollut ongelmia sinne kerääntyvien nuorten kanssa, jotka ovat ilkivallan ohella rikkoneet paikkoja.

"Kuulemani mukaan valtaosa häiriköijistä on ollut maahanmuuttajataustaisia nuorukaisia, jotka ovat myös uhkailleet muita salilla kävijöitä", Häme kertoi.

"Meillä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin sulkea paikka iltaisin, ennen kaikkea turvallisuussyistä", päällikkö selitti. Kuntosali on suljettu torstai-, perjantai-, lauantai- sekä sunnuntai-iltaisin.

Kuntosalilla vapaaharjoittelu jatkuu päivisin. Salille pääsee maanantaisin klo 16-22, tiistaisin 16-17.30 ja 18.30-22.00 ja keskiviikkoisin 16-22. Lauantaisin ja sunnuntaisin sali on avoinna 9-16.

Lisäksi saliharjoittelijoille on vapaaharjoitteluvuoroja Leppävaaran stadionin katsomorakennuksen kuntosalilla sekä uimahallin kuntosalilla.

Espoon vapaaharjoittelukortti käy kaikilla kaupungin saleilla, mutta uimahallien saleilla on maksettava erikseen uimahallin sisäänpääsymaksu.
"

http://www.espoo.fi/default.asp?path=1; ... 161;120297

Eikö Bluntly voisi mennä laittamaan nokikepit ojennukseen? Vai onko nämä ryssiä?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Alistutaan, alistutaan nyt vittu lisää.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:Alistutaan, alistutaan nyt vittu lisää.
Kyllä kun me annamme periksi ja muutumme vielä vähän ne siitä järkiintyvät ja kaikilla on hyvä olla.
Came here for school, graduated to the high life
NuoriD

Omituinen uutinen

Vaikka en pidäkään kännissä junassa rähinöintiä hyväksyttävänä, niin on mielestäni väärin irtisanoa joku vapaa-aikana tekemistään töppäilyistä, joilla ei ole mitään tekemistä ko. henkilön työn kanssa.
NuoriD

En tajua

Miten tämä onnistuu?
Kai Nalo

elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Hmm, sen verran sotahullu kai sitten olen, että kyllä mulla se aliluutnantti CV:ssä seisoo Master of Sciencen rinnalla. Asia ei ole koskaan tullut puheeksi työhaastattelussa.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:
Hmm, sen verran sotahullu kai sitten olen, että kyllä mulla se aliluutnantti CV:ssä seisoo Master of Sciencen rinnalla. Asia ei ole koskaan tullut puheeksi työhaastattelussa.
Minulle on kyllä myös tullut yllätyksenä, että suomalaisissa cv:eissä sotilasarvo tosiaan usein ilmoitetaan heti alussa perushenkilötietojen ja oppiarvon yhteydessä. Aiemmin olen lukenut pääasiassa ulkomaisten henkilöiden cv:eitä, enkä tosiaan ole moisia mainintoja nähnyt. Ei se nyt varmaan puheeksi haastattelussa tule tai sinänsä vaikuta mihinkään, mutta ei sotilasarvon nostaminen kärkeen mielestäni ainakaan edistä maanpuolustukseen liittymättömään asiantuntijaorganisaatioon hakevan heebon menestystä. Itse en varmaan ole koskaan omaan cv:heni kirjoittanut mitään asevelvollisuudesta, eikä siitä myöskään ole mitään kysytty, mikä tietysti tällaiselle vanhalle hippisivarille voi eduksi olla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kai Nalo

CV-keskustelu on huvittava :P
En ikinä luota henkilöön, jolle murhan perusteluksi riittää esimiehen käsky.
Perusasia
Lainaa Ilmoita asiaton viesti
# 20.2.2010 10:19
47 54
Itse en ikinä palkkaa sivaria. Heppu joka ei muutamaa kuukautta armeijaa kestä, on itkevä vätys.
Lainaa Ilmoita asiaton viesti
# 20.2.2010 10:23
urpiainen
Kitisijä

Suomalaisissa cv-käytännöissä kummastuttaa sekin, että verraten yleinen tapa näyttäisi olevan siviilisäädyn sekä jopa mahdolisten lasten olemassaolon ilmoittaminen perustietojen yhteydessä. En oikein ymmärrä järkeilyä tässä. Asia on tuskin yön kannalta relevantti, ja tuskin tietoa edes saisi valintaperusteena käyttää. Areveleeko hakija, että olen niin paatunut homofoobikko, että edes epäsuorasti on tehtävä selväksi, että perusheteroja tässä ollaan?

Jotkut amerikkalaiset kollegani olivat sitä mieltä, että cv:hen laitetaan etunimistäkin vain alkukirjaimet, ettei sukupuolta tuoda esiin muka valintakriteerinä. Ikäkin on vähän niin ja näin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Suomalaisissa cv-käytännöissä kummastuttaa sekin, että verraten yleinen tapa näyttäisi olevan siviilisäädyn sekä jopa mahdolisten lasten olemassaolon ilmoittaminen perustietojen yhteydessä. En oikein ymmärrä järkeilyä tässä. Asia on tuskin yön kannalta relevantti, ja tuskin tietoa edes saisi valintaperusteena käyttää.
No mutta yön kannaltahan se nimenomaan ON relevantti!
Work like a captain, play like a pirate.
urpiainen
Kitisijä

:D
Tätä voisi pitää palstahistoriani lukuisten freudilaisten lipsahdusten kunniakkaassa joukossa erityisen osuvana!
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: No mutta yön kannaltahan se nimenomaan ON relevantti!
Tota, rekryättekö te tälläisiä vanhempia herrasmiehiä nyttemmin?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
Laita hakemus ja CV tulemaan. Älä soita meille, me soitamme sinulle.
Work like a captain, play like a pirate.
Kai Nalo

Näyttävä lähtö:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1976895

Toivokaamme että kyseessä oli Petri Gerdt v 2.0
NuoriD

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
Laita hakemus ja CV tulemaan. Älä soita meille, me soitamme sinulle.
If the phone don't ring, you know it's me.
NuoriD

urpiainen kirjoitti:Suomalaisissa cv-käytännöissä kummastuttaa sekin, että verraten yleinen tapa näyttäisi olevan siviilisäädyn sekä jopa mahdolisten lasten olemassaolon ilmoittaminen perustietojen yhteydessä. En oikein ymmärrä järkeilyä tässä. Asia on tuskin yön kannalta relevantti, ja tuskin tietoa edes saisi valintaperusteena käyttää. Areveleeko hakija, että olen niin paatunut homofoobikko, että edes epäsuorasti on tehtävä selväksi, että perusheteroja tässä ollaan?

Jotkut amerikkalaiset kollegani olivat sitä mieltä, että cv:hen laitetaan etunimistäkin vain alkukirjaimet, ettei sukupuolta tuoda esiin muka valintakriteerinä. Ikäkin on vähän niin ja näin.
No eikös se nyt anna vakiintuneet kuvan, jos on avioliitossa pari lasta?

Lapseton avoliittossa asuva mies saattaa sen sijaan esim. kohta muuttaa Australiaan.
Kai Nalo

Joko pyrymies kävi hivi-testeissä?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1981754
NuoriD

Kai Nalo kirjoitti:Joko pyrymies kävi hivi-testeissä?

Rachel :shock:
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Joko pyrymies kävi hivi-testeissä?

Rachel :shock:
Duodecimin koulutuspäivät Hotelli Rosendahlissa 2007 ja niiden jatkot Tampereen ytimessä?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

urpiainen kirjoitti:
elco kirjoitti:
Minulle on kyllä myös tullut yllätyksenä, että suomalaisissa cv:eissä sotilasarvo tosiaan usein ilmoitetaan heti alussa perushenkilötietojen ja oppiarvon yhteydessä.
Mun aikaan intissä (82-83) väitettiin, että työnantaja voi katsoa sotilaspassin. En tiedä uskoiko kukaan tai tehtiinkö niin silloinkaan. On kumminkin mahdollista, että sellaisia pomoja oli ennenvanhaan. Ehkä joku vieläkin.

Sitten toisaalta kun intti on nykyään kuulemma modernisoitunut, niin ihan oikeastikin voisi olla, että RUK:n käynti on työssäkin sovellettavaa johtajakoulutusta- ja kokemusta.

-nimim reservin tykkimies :D
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin