elco kirjoitti:Päästin mielikuvitukseni Irti ja aloin käymään nimilistaa läpi ajatuksella. Kohdassa "Bluntly" ensimmäinen ajatus oli: "No kuka tahansa kunhan ei tämä."
No en kyllä olisikaan pukamaista persettäni moiselle kaljupäälle tarjonnut, nih!
Manaaja kirjoitti:^ Te vakiintuneet tyypit jotka täällä ilmoitatte avoimesti kuolaavanne kopulaatiota jonkun toisen ihmisen kanssa, olette kyllä vähän ällöjä. En tiedä olenko se vain minä, mutta olette silti.
Kuolaavamme? Ei kai tässä kukaan vakavissaan ole tähän asti ollut? Elcokin valkkailee "parhaitten miesten" väliltä ja ja... Perstuntumalla Tixiä tapailtiin.
Mutta olisihan peräsuhteemme Millin kanssa kaunista. Kynttilänvalossa herkästi liukkaria laitettaisiin ja antaisin itselleni orgasmitakuunkin.
Manaaja kirjoitti:^ Te vakiintuneet tyypit jotka täällä ilmoitatte avoimesti kuolaavanne kopulaatiota jonkun toisen ihmisen kanssa, olette kyllä vähän ällöjä. En tiedä olenko se vain minä, mutta olette silti.
Sori et taas kohtelin sua seksiobjektina. Lihapala.
Tämä viesti edustaa just parhaimmillaan koko palstan nykyistä kuivakkuutta.
Tämä viesti edustaa just parhaimmillaan koko palstan nykyistä kuivakkuutta.
Vähän samalla tavalla joo kuin keskusteluhistoriasi täydellistä vihjeettömyyttä.
Pertsa kuola valuen Millin perseessä kiinni -kuvio on vaan jotenkin jo niin nähty. Se ei enää yllätä ketään normaalit havaintoaistit omaavaa, vaan korkeintaan aiheuttaa facepalmia.
Keksipä kiireesti sitten jotakin uutta ja mullistavaa tänne. Tai hanki edes itsellesi sitä pyllyrakkautta.
Ei pysty. Uutta panomateriaalia ei ole vähään aikaan näkynyt.
Vai mitenhän se Mayah, vai mikä se oli. Lupaan ottaa pari kuvaa, mutta rajaan päät kyllä pois. Siis oman pään ja pippelinpään, ettei osittaisessa penetraatiossa karu totuus vehkeen pituudesta vain selviä.
Manaaja kirjoitti:Ei pysty. Uutta panomateriaalia ei ole vähään aikaan näkynyt.
Vai mitenhän se Mayah, vai mikä se oli. Lupaan ottaa pari kuvaa, mutta rajaan päät kyllä pois. Siis oman pään ja pippelinpään, ettei osittaisessa penetraatiossa karu totuus vehkeen pituudesta vain selviä.
Eikös se Maija ollut palstan nykyporukassa suorastaan nuori? -85 tienotta?
Tai sitten raahaat tänne meille näytille (kuin vanhemmille ikään) jotakin nuorta hottista etkä pelkästään raportteja pilalle menneistä messenger-keskusteluista.
...ah, ihanaa kun jotkut pitävät -85 -mallia nuorina.. tässähän melkein itsekin nuortuu. ai niin, hauska tapaus, bussikuski meinas myydä mulle lastenlipun Mitäs sitä varten pitää olla.. alle 16v?
milli kirjoitti:ollako otettu vai erittäin hämillään
...ah, ihanaa kun jotkut pitävät -85 -mallia nuorina.. tässähän melkein itsekin nuortuu. ai niin, hauska tapaus, bussikuski meinas myydä mulle lastenlipun Mitäs sitä varten pitää olla.. alle 16v?
Näinhän sanotaan, että sokeitten valtakunnassa silmäpuoli on kuningas.
Manaaja kirjoitti:Vähän samalla tavalla joo kuin keskusteluhistoriasi täydellistä vihjeettömyyttä.
Vihjeettömyyttä? En ole eläissäni kuullut kenenkään sanovan noin, onko tämä taas jotain stadilaisten omaa murretta? Clueless=vihjeetön varmaan juu, mutta kuulostaa jotenkin dorkalta.
Eli käytännössä vastasit viestiini, että "iteppä oot tyhmä". Puhukaa suomea, kiitos.