Anteeks. Hyvä että muistutit.
edit. Lähetin. Toivottavasti ei oo kamalan sekavasti sanottu.
Vaikka iho ei ole kuiva tai raskausarpia (vieläMelnais kirjoitti:Uutena vaivana tullut kutina, joka vähän jännittää. Raskaushepatoosia en tarvitsisi eivätkä oireet ihan täysin siihen onneksi täsmää. Kutittaa lähinnä tätä valtavaa vatsaa, ei käsiä tai jalkoja. Kiinnostaisi tietää miksi, iho on (tai oli ennen pidäkkeetöntä raapimista) ok, ei kuivuutta tai raskausarpia ja nimenomaan öisin herään kutinaan ja omaan raapimiseeni. Kävin aamusta labroissa ja kurkkaan viikonloppuna duunissa miltä vastaukset näyttävät. Siitä sopii sitten kipaista äitiyspolin kautta jos on jotain poikkeamaa.
Toki näin, on sellaista lievää syyhyämistä ollut aiemminkin enkä sitä ihmettele yli metrin vyötärönympäryksellä. Tää oli vaan niin voimakasta ja aiemmasta poikkeavaa, tuleepahan tarkistettua kun maksa- ja sappiarvot valmistuvat. Oon kyllä katkera jos arpia ehtii vielä tulla!Elppis kirjoitti: Vaikka iho ei ole kuiva tai raskausarpia (vielä), niin se silti kutiaa venyessään ja lapsen liikkuessa. Mulle tuli raskauden aikana tasan 0 raskausarpea, rasvasin ehkä ekan kuukauden pikkupömppöä..
Etkö oo omasta mielestäs loistava äiti? Oisit vaan ihan reippaasti, ainakin omalle muksulles paras mahdollinen ja ylpeä siitäSuvinen kirjoitti: Musta on tullut ihan hirveä neuvomaan muita, ihan kuin oisin itse jotenkin loistava äiti..![]()
No näinhän me ollaankin tehty. Herra vaan on "kun mikään ei riitä"-tapaus ton syömisen kans. Ja röyhtäyttäminen on kamalaa. "WÄÄÄÄÄ se pullo takas perkeleee nyt hetiii!!!"Suvinen kirjoitti:No mutta eikös sillä ala olla se kriittinen eka kolme viikkoa takana, jonka jälkeen ne vatsavaivat vasta alkaa? Ilmaa mahassa? Entistä kovempi nälkä kun kasvu pääsee kunnolla vauhtiin? Ruokaa, ruokaa ja enemmän ruokaa, ja kunnon röyhtäytykset päälle.ninnithequeen kirjoitti:
Pojan masu pitää ihan käsittämätöntä murinaa. Ja kyllä tuo kitiseekin vähän enempi ku ennenVähintään kuolemantauti siis....