Hyvin alkaa tääkin päivä... onnistuin vääntämään kynnen puolesta välistä poikki niin että veri lensi ja sattuu edelleen ihan saattanasti. Lisäksi pudotin soijajugurttia ison lusikallisen paidankauluksesta sisään.
swirl kirjoitti:Hyvin alkaa tääkin päivä... onnistuin vääntämään kynnen puolesta välistä poikki niin että veri lensi ja sattuu edelleen ihan saattanasti. Lisäksi pudotin soijajugurttia ison lusikallisen paidankauluksesta sisään.
Viime vuoden lomia pitämäti noin 3 viikkoa. Milloinhan pystyis ja ehtis.
Tulee sopivan kevyt kevät kun ripottelee noi viikonloppujen ympärille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^^
tulikin mieleen, että pitäisi käydä paikkauttamassa oman auton tuulilasi asap ennen kuin koko paska hajoaa. Mä en tajua missä vaiheessa siihen on tullut halkeama.
Päivää taas!
Voitte huokaista helpotuksesta; en saanukaan Che Guevara-paitaa (ainakaan toistaiseksi), koska se seilaa Havanna-Pariisi-Helsinki-välillä.
Kreitsun lähettämiä korkkareita sen sijaan odotan kovasti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi kirjoitti:Päivää taas!
Voitte huokaista helpotuksesta; en saanukaan Che Guevara-paitaa (ainakaan toistaiseksi), koska se seilaa Havanna-Pariisi-Helsinki-välillä.
Kreitsun lähettämiä korkkareita sen sijaan odotan kovasti.
Tuli mieleen yhet itä-helsinkiläisittäin teipatut ranskalaiset korot....
Huomasin äsken peiliin katsoessa että mulla on kuivunutta vauvankakkaa poskessa. Oh well, paskanaama mikä paskanaama.
Ainiin, ja heräsin sitten aamulla siihen (herätys numero 2 tosin) että yks soittaa jostain fuckin' Riihimäeltä, että "huomenta kulta, ajattelin vain kertoa että lämmittelen tässä juuri aamusaunaa". Mur, en ala. (Todella harvoin oon kateellinen, mut nyt olin..ku itsehän olin pikasuihkun kautta juoksemassa duuniin.)
No ei se mitään, antaa toisen nauttia..sehän se joutuu elannonhankintaan jahka tässä jossain vaiheessa pääsen lisääntymään.
Herranjumala, aloin taas nauraa täällä ääneen.
Teetä tällä hetkellä! Kiitos vaan kysymästä. Ja toistaseks vielä e-pillereitä, ku niin kovasti halusitte tietää. Mutta eihän sitä tiedä mihin se elämä heittelee ja onhan tämä aihe ollut tässä tapetilla jo melkoisen kauan..
Olin viikon siinä mahataudissa, tytsällä kesti onneksi vain yhden päivän ja ripulin verran. Mutta sen viikon aikana sain itseni taas niin totaalisen saamattomaan tilaan, etten taas osaa päästä kiinni normaaliin arkeen siivoiluineen ym. oheisjuttuineen.