Sä oot ihan tylsä etkä lähde leikkiin mukaan. Osta nyt jotain, osta osta! Vaikka sormiin hikinauhat.bliss kirjoitti:Mega-amatöörit. Mä en osta mitään paitaaElppis kirjoitti:Höh, amatöörit. Mä ostan Osama loves Obama- paidanannepa kirjoitti: No minäpä taidankin sitten ostaa Stalin- ja Hitler-paidat
Maa-nan-tai
The great club outshines the individual, always and forever.
Björnborgmainen päähikinauha?Elppis kirjoitti:Sä oot ihan tylsä etkä lähde leikkiin mukaan. Osta nyt jotain, osta osta! Vaikka sormiin hikinauhat.bliss kirjoitti:Mega-amatöörit. Mä en osta mitään paitaaElppis kirjoitti: Höh, amatöörit. Mä ostan Osama loves Obama- paidan
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
No jos mä sellasen "Jag hör röster" -paidan sit...? Ei olis kovin kaukana totuudesta edesElppis kirjoitti:Sä oot ihan tylsä etkä lähde leikkiin mukaan. Osta nyt jotain, osta osta! Vaikka sormiin hikinauhat.bliss kirjoitti:Mega-amatöörit. Mä en osta mitään paitaaElppis kirjoitti: Höh, amatöörit. Mä ostan Osama loves Obama- paidan

edit:
En mä sellasta. Mulla on monta eriväristä 80-luvun lopun bandanahuivia tohon tarkoitukseen. Ne on vielä mauttomampiaannepa kirjoitti: Björnborgmainen päähikinauha?
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Joo, siis on mullekin sattunu paljon kummallisempiakin juttuja (yleensä juuri Kalliossa)..mutta tossa perjantaisessa oli se hauska puoli, että poikaystäväni istui vieressä melkein kokoajan.ninnithequeen kirjoitti:
Tosi mukava tyyppi mut eikai se nyt mitään kuvittele

Ja mitä niihin paitojen ostamisiin tulee, niin olin ihan vakavissani.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ei, minä menen Ouluun. Lennotkin on edulliset: firma maksaa.Vesper kirjoitti:Joku vois nyt lähteä mun kanssa kesäkuussa Chicagoon, SAS:lla olis edulliset lennotkin. Anyone?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mitä kaikkia tahranpoistokeinoja tiiätte? Siis vaatteista?
Mä löysin vkloppuna vanhempien vintistä ihan törkeen hienon 70-luvun hameen mutta siinä on jotain tahroja jotka eivät ainakaan tavallisessa pesussa irronneet. Ja ei, en tiedä mistä tahrat ovat tulleet (se vaate on ollut viimeiset 30+ vuotta laatikossa vintillä)
Mä löysin vkloppuna vanhempien vintistä ihan törkeen hienon 70-luvun hameen mutta siinä on jotain tahroja jotka eivät ainakaan tavallisessa pesussa irronneet. Ja ei, en tiedä mistä tahrat ovat tulleet (se vaate on ollut viimeiset 30+ vuotta laatikossa vintillä)

Sappisaippua ja sit nää perus tabortit, kloritit ym. Marttasivusto auttaa!bliss kirjoitti:Mitä kaikkia tahranpoistokeinoja tiiätte? Siis vaatteista?
Ootko varma ettei ole hometta? Muuten suosittelisin itsekin tuota Marttasivustoabliss kirjoitti:Mitä kaikkia tahranpoistokeinoja tiiätte? Siis vaatteista?

Kyl ne tais jo viime viikolla ilmoittaa, tänään dumista vasta alkoi asia varmaan vituttamaanninnithequeen kirjoitti:Siis eihän ne voi heitellä noin ja lomautusten perumisesta pitäs ilmoittaa tarpeeksi ajoissa, ihan noin niinku lainkin mukaan?Dumis kirjoitti:Työnantaja perui lomautukset tältä viikoltaVois mennä lakkoon ihan silkasta vitutuksesta.

Jaajaa, kaverille meinaan kävi niin että soittivat että "tuu huomenna töihin sittenki". Kaveri peru kaikki menot ja muut tietysti ja kuuli vasta jälkeenpäin etteivät ne voi tolla tavalla ilmottaa.Elppis kirjoitti:Kyl ne tais jo viime viikolla ilmoittaa, tänään dumista vasta alkoi asia varmaan vituttamaanninnithequeen kirjoitti:Siis eihän ne voi heitellä noin ja lomautusten perumisesta pitäs ilmoittaa tarpeeksi ajoissa, ihan noin niinku lainkin mukaan?Dumis kirjoitti:Työnantaja perui lomautukset tältä viikoltaVois mennä lakkoon ihan silkasta vitutuksesta.
Ei hitto. Sain just ihka ensimmäisen kunnon poikaystäväni puh.nron, hää on muuttanut takasin Suomeen. Kehtaanko mä soittaa sille joskus? Viimeksi puhuttu 7 v sitten. Mitähän se ajattelis? Oltiin yläasteella jopa se pari vuotta yhdessä ja sen jälkeen kavereitakin toosi pitkään. Sitten vaan yhteys katkesi kun muutti ulkomaille.
Yhteinen vanha teinivuosien kaveri FB:stä tiesi kertoa ja antoi numeron.
Yhteinen vanha teinivuosien kaveri FB:stä tiesi kertoa ja antoi numeron.
Joo, kyl niiden pitää ilmoitella edeltävän viikon ke tai to, että pitääkö maanantaina tulla töihin. Olisin vaan mielummin ollut kotona ja nostanut 60% liksasta tekemättä mitäänElppis kirjoitti:Kyl ne tais jo viime viikolla ilmoittaa, tänään dumista vasta alkoi asia varmaan vituttamaanninnithequeen kirjoitti:Siis eihän ne voi heitellä noin ja lomautusten perumisesta pitäs ilmoittaa tarpeeksi ajoissa, ihan noin niinku lainkin mukaan?Dumis kirjoitti:Työnantaja perui lomautukset tältä viikoltaVois mennä lakkoon ihan silkasta vitutuksesta.

edit: ja satamalakkoakin on siirretty kahdella viikolla, tää on jokin yhteinen juoni että en saa pitää vapaata, prkl!