ninnithequeen kirjoitti:Mä ajan ton tytön kohta kaljuksi. Miten se onnistuu saamaan tommosen takkupään yhdessä yössä taas aikaiseksi
Letille yöks? Meillä aina.
Tota mä kyllä kokeilen. Mut toi sen hiuslaatukin on niin raivostuttava. Joku käski käyttää öljyä ja käsirasvaa (vanhan kansan neuvo kuulemma, en oo kokeillu) ja hoitoaineet ja selvityssuihkeet aina käytössä...tosin isänsä taitaa olla vähän laiska harjaamaan
Elämän pieniä nautintoja: Aamupäiväkahvi ystin luona ja kotona otetut päiväunet
Nyt oottelen et ystit soittais aikataulusta. Käydään kimpassa kaupassa, leffavuokraamossa ja sit mun luona syödään epäterveellisesti, saunotaan, katotaan leffoja ja juodaan liikaa
Stinky kirjoitti:Nyt oottelen et ystit soittais aikataulusta. Käydään kimpassa kaupassa, leffavuokraamossa ja sit mun luona syödään epäterveellisesti, saunotaan, katotaan leffoja ja juodaan liikaa
Tollasta se mullakin oli sillon joskus kun oli vielä sinkkuystäviä.
Nykyään kuunnellaan lauantaisin miten ystien vauvat saa vaippaihottumaa.
^^Mullapa onkin erilaisia ystäviä vaikka perhellisiä ovatkin. Hyvin harvoin puhuvat muksuistaan näissä illoissa. Nauttivat itekkiin siitä että "pääsevät hetkeks eroon" äidin roolistaan. Onneks näin, koska en mä aina jaksais kuunnella pelkkiä vauva/muksujuttuja vaikka välillä kivaa sekin on
Bluntly kirjoitti:Kah, olen onnistunut kasaamaan oven eteen niin armottoman kasan puutavaraa ettei tarvitsekkaan unelmoida mihinkään kauppaan menosta. Juodaan sitten kaljaa.
Tänään menee kaikki pieleen. Raakasuklaa taisi mennä vituiksi, kun löin koko paskan blenderiin ja öljy jotenkin erottui suklaamassasta. Sen jälkeen poltin täytekakkua varten leipomani kakkupohjan ja kissankin olin näköjään sulkenut vaatehuoneeseen pariksi tunniksi.