En mä tiedä mistä moinen johtuu, ei ole ollut vaikusta ainakaan ennen ongelmia. Täytyy kokeilla tuo tököttiä aluksi, thanks.Dumis kirjoitti:Jos epäilet että on vaikkua, niin apteekista Removaxia.SikaMika kirjoitti:Vasen korva ollut lukossa/tukossa eilisillasta saakka. Ei auta trumpettipuhallukset nenästä kiinni pitäen eikä mikään, se on vaan ummessa ja soi. Auttakee!
Kerro vaivasta
-
SikaMika
jees, se toimii. Sen kanssa pitää vaan olla kärsivällinen ja rohkeasti huuhdella sillä pumpulla korvakäytävää. Ei ole helppoa ensikertalaiselle, koska se tuntuu inhottavalta.SikaMika kirjoitti:En mä tiedä mistä moinen johtuu, ei ole ollut vaikusta ainakaan ennen ongelmia. Täytyy kokeilla tuo tököttiä aluksi, thanks.
Jos ei aukea, niin lääkäri / hoitaja voi tehdä sen huuhtelun.
-
SikaMika
Eka huuhtelu vetäisty läpi, korva soi edelleen eikä tunnu ookoolta. Kokeilen huomenna uudestaan, jollei tokene niin sitten itkemään lekurille.huima kirjoitti:jees, se toimii. Sen kanssa pitää vaan olla kärsivällinen ja rohkeasti huuhdella sillä pumpulla korvakäytävää. Ei ole helppoa ensikertalaiselle, koska se tuntuu inhottavalta.SikaMika kirjoitti:En mä tiedä mistä moinen johtuu, ei ole ollut vaikusta ainakaan ennen ongelmia. Täytyy kokeilla tuo tököttiä aluksi, thanks.
Jos ei aukea, niin lääkäri / hoitaja voi tehdä sen huuhtelun.
^ Mä oon ruuttaillu marsuvainaan lääkeruiskuilla, helvetin lujaa mut silti varovasti. Ei tää tieto sua tokikaan mitenkään auta, mut halusit kuitenki tietää!
Et lekurille poraan vaan, eiköhän se lohduta sua.
T: Nimim. 2 pvää duunis umpikuurona, olipa urpo olo (tosin eipä sillä että se mitenkään normista poikkeeva olotila ois)
Et lekurille poraan vaan, eiköhän se lohduta sua.
T: Nimim. 2 pvää duunis umpikuurona, olipa urpo olo (tosin eipä sillä että se mitenkään normista poikkeeva olotila ois)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
Ylermi Ylihankala
- Kitisijä
Mulla on ahtaat korvakäytävät, jotka min kerran vuodessa menevät täysin tukkoon korvasmägmästä. Terkkarilla en ole 10 vuoteen vieraillut vaivani vuoksi, vaan lääkeruiskulla pursotan Orocleanin jälkeen. Itselläni menee niin, että paska alkaa lentään vasta ~5 ruuttauksen jälkeen, joten hieman kärsivällisyyttä vaatii tuo.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Jeh. Kerran olen käynyt lääkärillä avaamassa korvan, kun oli mennyt tukkoon niin että kotona en itse uskaltanut RemoWaxin avulla riittävällä voimalla huuhdella.SikaMika kirjoitti:Eka huuhtelu vetäisty läpi, korva soi edelleen eikä tunnu ookoolta. Kokeilen huomenna uudestaan, jollei tokene niin sitten itkemään lekurille.
-
SikaMika
-
Dumis
Tietenkin "sain" juuri nyt jonkun flunssan. Kurkku ei ole kovin kipeä, mutta räkää tulee aika runsaasti. Lisäksi minulla on ongelmia silmien kanssa. Ne vuotavat omituisen paljon ja tuntuu kuin olisi joku sumuverho niiden edessä.
Ostin Apteekista silmätippoja, jotka on tarkoitettu kuiville silmille. Olen käyttänyt niitä ennenkin. Nyt tämä on kuitenkin jotenkin erilaista. Voikohan nuo silmäoireet johtua vain flunssasta? Silmiä ei kuitenkaan särje eivätkä ne punoita ollenkaan, mutta tuntuu kuin ne olisivat jotenkin "likaiset".
Edit: Muutama typo
Ostin Apteekista silmätippoja, jotka on tarkoitettu kuiville silmille. Olen käyttänyt niitä ennenkin. Nyt tämä on kuitenkin jotenkin erilaista. Voikohan nuo silmäoireet johtua vain flunssasta? Silmiä ei kuitenkaan särje eivätkä ne punoita ollenkaan, mutta tuntuu kuin ne olisivat jotenkin "likaiset".
Edit: Muutama typo
-
bliss
Parin viikon takainen flunssa varmaan jätti jälkeensä jonkun puumerkin, koska mulla on siitä lähtien ollut ihan totaalisesti veto poissa. Ei jaksa lähteä edes kävelylle, muusta urheilusta puhumattakaan, mikään nukkuminen ei tunnu olevan tarpeeksi enkä jaksa oikeastaan edes syödä. Ts. nälkä kyllä on aina silloin tällöin mutta en vaan jaksa syödä. Pelkkä kaupassa käynti uuvuttaa noin puolimaratonin verran 
-
RP
-
Jenny Daa-aah! ling
-
Kai Nalo
-
Jenny Daa-aah! ling