Asie Payton kirjoitti:
Pitkä tarina - ei mennä nyt siihen. Kannusta vaan muitten mukana!
Elämä on vaikeita päätöksiä täynnä.
Kaikenkaikkiaan en ymmärrä, miksi kukaan päivystää epätyydyttävässä parisuhteessa, jollei usko parempaan. Toisekseen, on yhtälaisen käsittämätöntä, että epätyydyttävistä parisuhteistaan pitää narista muille. Joko mennään sisälle tai ulos, mutta ei rampata.
prosessi kirjoitti:Jos nainen on kykenemätön huolehtimaan omastaan, eikä sinulla ole siihen oikeuksia, mitä sitten tapahtuu?
Tässä se haaste onkin ja syy siihen miksi en ole ollut toteuttaja jo ajat sitten. Ehdotus perustuukin juuri tämän kuvion ratkaisemiseen. Katotaan miten lykästää.
Erotkaa kaikki! Pitää saada tuoretta (tai miksei vähän vanhempaakin, kunhan on vaihtelua) lihaa markkinoille.
Mun lähipiirissä on liikaa juuri pariutuneita tai vielä siinä kuherruskuukausivaiheessa olevia, tympii kuunnella ja lukea niitä mussunsussunpussunmössön-ootihana-rakastansua-pusipusinaminami -juttuja. Ja sitten ne ei lähe ees ryyppäämään, kun täytyy pitää parisuhdeiltoja ja kaikkea typerää
Mayah kirjoitti:Erotkaa kaikki! Pitää saada tuoretta (tai miksei vähän vanhempaakin, kunhan on vaihtelua) lihaa markkinoille.
Mun lähipiirissä on liikaa juuri pariutuneita tai vielä siinä kuherruskuukausivaiheessa olevia, tympii kuunnella ja lukea niitä mussunsussunpussunmössön-ootihana-rakastansua-pusipusinaminami -juttuja. Ja sitten ne ei lähe ees ryyppäämään, kun täytyy pitää parisuhdeiltoja ja kaikkea typerää
Ai kuka katkera ämmä, missä...
Sori, kerrankin ihan helvetin hyvin sanottu paskanjauhannassa*
*- olin jossain vaiheessa sun kanssas samaa mieltä, nyt olen äitiintynyt jolla on jo vauvaiästä kasvanut lapsi joka kerjää sitä suraa epätoivoisesti kokoajan.
Viimeksi muokannut Elppis, 11.02.2010 16:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi kirjoitti:Jos nainen on kykenemätön huolehtimaan omastaan, eikä sinulla ole siihen oikeuksia, mitä sitten tapahtuu?
Tässä se haaste onkin ja syy siihen miksi en ole ollut toteuttaja jo ajat sitten. Ehdotus perustuukin juuri tämän kuvion ratkaisemiseen. Katotaan miten lykästää.
Rutkasti onnea matkaan, ja hatunnosto. Olet ehdottomasti Mies isolla M:llä.