Mulla oli silloin ihan sama ruljanssi. Sen vuoksi ei silloin osattukaan epäillä hampaita. Kävipä vielä niin että eka hammaslekuri epäili että pureskelen yöllä hampaitani ja oli jo tekemässä semmosta purentakiskoa. Olin erimieltä, joten vaihoin hammaslääkäriä ja se onneksi ymmärsi het yskän ja porasi hampaan auki löytäen tilauksen juurihoidolle.Manaaja kirjoitti:Ihmetyttää kyllä kun just joulukuussa pistettiin Legot priimakuntoon ekaa kertaa useampaan vuoteen.
Tosin se ei ollutkaan sit mikään helppo juttu. Taisin käydä juurihoidossa yli 5-6 kertaa ja koko lysti tuli maksamaan yksityisellä puolella melkein tonnin. Sittemmin olen siirtynyt kunnallisiin..varsinkin kun kuulin että yksityisen puolen lekurit hoitavat kunnallisen puolenkin juttuja.
No, pidä peukkuja ettei se ole juurihoidon tarve. Se oli meinaan ehkä kivulian ja paskamaisin kokemus mitä olen ikinä kokenut, joten lupaan että et tule nauttimaan siitä.
Tuossa se kolmoishermosärky. Monet noista oireiden kuvauksista sopivat minulle, joten siksi se oli diagnoosina. Voisi kai sanoa, että onneksi syy oli juurissa eikä tässä.
http://yle.fi/akuutti/arkisto2004/051004_c.htm