esim.

Meillä olisi alustava suunnitelma mennä naimisiin syyskuussa Vegasissa, mutta se on ikävä kyllä aivan rahasta kiinni. Tällä hetkellä näyttää aika huonolta, koska jouduttiin ostamaan uusi auto vanhan mentyä lunastukseen ja siihen upposi aika reippaasti rahaa. Ollaan mietitty, että jospa sitä tekisi vaikka vähän viikonloppuduunia, jotta saadaan suunnitelmat toteutumaan. Samalla reissulla olisi tarkoitus nähdä Los Angeles, Tijuana ja Rosarito Beach.bliss kirjoitti:swirl kirjoitti:...tahdon olkaimettoman hääpuvun![]()
![]()
![]()
![]()
Oletko itseksesi vai tuleeko sulle kavereita kylään? Itse en ole tuota konseptia toteuttanut yksin kertaakaan.Kai Nalo kirjoitti:Jaaha, sitä ois sitten 4 kpl poikamiespäiviä edessä. Otin perjantain vapaaksi ja kalsaroin ainakin torstain ja perjantain. Pizzaa, olutta, leffoja, tupakkaa ja rötväilyä. NUUUUUUH! 8)
Mä alan pikkuhiljaa epäilemään jotain vastaavaa. Alkuun vaan ei ollut minkäänlaisia kipuja, oli vaan toispuoleinen purenta. Nyt kuitenkin alkaa olemaan kipua tuolla leukanivelen tienoilla vähän vitukkeellisesti joka säteilee jopa tonne keskelle kalloa asti. Otin tulehduskipulääkkeen ja kipu ei hellitä, mutta tosiaan purenta toimii taas jotenkin kummasti, ilmeisesti sen ansiosta. Pakko silti jättää sali väliin tältä illalta. Vituttaa.Kai Nalo kirjoitti:^ onko hampaat ihan kivuttomat? Itse tappelin mitä ihmeellisempien naamakipujen kanssa muutama vuosi sitten ja syyksi selvisi lopulta juurihoitoa tarvitseva hammas.
Tuntuuko se leukanivelkipu vähän siltä kuin vetäisi "suonta päästä". En osaa selittää paremmin, mutta minulle tuli mieleeni olisko sinulla voinut purentalihas/purentalihakset tulehtua (tosin tuo veri ei sovi kuvaan mukaan).Manaaja kirjoitti: Mä alan pikkuhiljaa epäilemään jotain vastaavaa. Alkuun vaan ei ollut minkäänlaisia kipuja, oli vaan toispuoleinen purenta. Nyt kuitenkin alkaa olemaan kipua tuolla leukanivelen tienoilla vähän vitukkeellisesti joka säteilee jopa tonne keskelle kalloa asti. Otin tulehduskipulääkkeen ja kipu ei hellitä, mutta tosiaan purenta toimii taas jotenkin kummasti, ilmeisesti sen ansiosta. Pakko silti jättää sali väliin tältä illalta. Vituttaa.
Lisäks eilen illalla kun pesin hampaita, jostain tuli verta aika paljon.