En tajua miten ne meinaavat saada tuosta joukosta jotain tähteä aikaiseksi tai edes ketään kiinnostavaa jatkokilpailua ja finaalia.
Kontrasti American Idoliin on murskaava.
Joko kaikki taitavat muusikot ja musiikin harrastajat karttavat ohjelmaa kuin ruttoa, tai niitä ei näytetä ruudussa millään tavalla. Sääliksi käy mediapartnereita, jotka joutuvat repimään tikusta asiaa kirjoittaessaan X-Factorista asiaa.
huima kirjoitti:En tajua miten ne meinaavat saada tuosta joukosta jotain tähteä aikaiseksi tai edes ketään kiinnostavaa jatkokilpailua ja finaalia.
Kontrasti American Idoliin on murskaava.
Joko kaikki taitavat muusikot ja musiikin harrastajat karttavat ohjelmaa kuin ruttoa, tai niitä ei näytetä ruudussa millään tavalla. Sääliksi käy mediapartnereita, jotka joutuvat repimään tikusta asiaa kirjoittaessaan X-Factorista asiaa.
Samaa mietin minä. Aika onneton on tuon kilpailun taso, ainakin tähän mennessä.
Ja jotenkin tuntuu, että tuo on ihan täysi Renne-show koko kilpailu. Renne on aina ensimmäisenä - ja usein myös viimeisenä - äänessä. Linda sanoo väliin jotain mutta on jotenkin aika epävarman oloinen usein, Kugi (vaimikäsennimioli) on enimmäkseen hiljaa.
Varmaan skini joo, mutta rasistiksi en usko. Voisi vielä kommentoida nuo natsitervehdykset sillä videolla, tosin monet natseihin liitetyt seikat ei alunperin ole rasistisia. IMO tuo hämisseittikin kertoi alunperin että oli vankilassa tappanut jonkun, ja taitaa olla hardcorepiireissä suosittu sitten jostain muusta syystä. Tyyppi on toiminut nuorempana hyvinkin antifasistisissa ryhmissä, joten vaikea uskoa, että vanhemmiten alkaisi rasistiksi, vaikka maahanmuuttoa kritisoisikin.
bliss kirjoitti:Onks mulla korvissa vikaa vai onko toi megaihqsupersöpö poikakuoro todella oikeesti aika pahasti laulutaidoton? Tai vakavasti epävireessä?
Tää joku Enchantti vai mikä tää on, on ainakin aika harberista.
Ehkä surkeinta neliäänilaulantaa mitä oon koskaan kuullut.