Näytäpä minulle postaus, jossa olen maininnut, että täällä on hyvät ilmat nyt. Tai jossa olen yleensäkään puhunut keleistä täällä juuri nyt.Kai Nalo kirjoitti:
Ei vitutus vaan ihan puhdas huvitus. Kuulostat meinaan ihan samanlaiselta pissikseltä, kuin ne landen murkkuikäiset tytöt jotka uhkasivat isona lähteä Helsinkiin ja jättää sen kamalan junttilan taakseen lopullisesti.
Paitövei. Tosa vieressä ruokapöydässä istuu yks Lontoolaisperhe joka tuli Suomeen about neljä tuntia sitten. Kysyin niiltä et mimmoset kelit on olleet. Sanoi että eilen oli ollut kymmenen astetta lämmintä ja aurinkoista, mutta muuten kamalan koleaa, pimeää ja märkää.
Että se niistä mainitsemistasi paremmista keleistä.
Satuin mainitsemaan, ettei pakkanen ja lumi kiinnosta. Jätkä vetää herneen nenään ja ryhtyy persekärpäseksi ja keksii, että minulla on kusi noussut päähän. Siis sinulla taitaa oikeasti olla jotain vikaa luetun ymmärtämisessä.
Minä siis en pidä lumesta enkä pakkasesta, joten tykkään kyllä olla ihan missä tahansa, missä ei ole lunta ja pakkasta talvella. Ja kyllä, on täällä vähän enemmän toivoa siitä, että kesällä on kunnolla lämmin (siis minulle riittävän lämmin).
Taitaa vituttaa sinua sekin, että olit VÄÄRÄSSÄ tuossa aiemmin koskien noita pääsiäispyhiä. Ottiko egon päälle?
Ps. Suosittelen postausten lukemista ilman tuota sairaalloista ennakkoasennettasi, jonka takia olet kykenemätön käymään asiallista keskustelua yhtään mistään.
Ainoa, mitä olet tässäkin osannut tehdä, on keksiä uusia kuvitelmia liittyen minuun ja luonteeseeni. Onko sellainen mielestäsi rakentavaa...