Suvinen kirjoitti:
No mutta meillä onkin sen kanssa niin samanlainen leffamaku, että jostain se näköjään on sitten pois. Se jaksoi jopa katsoa mun kanssa Tuulen viemää teemalta sunnuntaina, vaikka sillä oli kahden päivän krapula. Nostan hattua, vaikka se nukahtikin yhdessä vaiheessa.
Heh, täälläkin katsotin Tuulen viemän tuolloin, säästin kuitenkin "No eix ollu ihan superihqu" -keskustelulta leffan jälkeen
Suvinen kirjoitti:
No mutta meillä onkin sen kanssa niin samanlainen leffamaku, että jostain se näköjään on sitten pois. Se jaksoi jopa katsoa mun kanssa Tuulen viemää teemalta sunnuntaina, vaikka sillä oli kahden päivän krapula. Nostan hattua, vaikka se nukahtikin yhdessä vaiheessa.
Heh, täälläkin katsotin Tuulen viemän tuolloin, säästin kuitenkin "No eix ollu ihan superihqu" -keskustelulta leffan jälkeen
Mä myöhästyin vähän alusta, enkä kyllä sitten millään kyennyt rakentamaan minkäänlaista mielenkiintoa kyseiseen tekeleeseen, en ehkä koskaan tule katsomaan sitä.
Ohops, oon ihan offissa. Noh, täytyy pitää silmät auki, jos on jotain hyviä keikkoja joskus jossain.
FME@perjantai (lippu tuli eilen)
Sauna (ei viel lippua, mut majoitus on paris paikkaakin, meen kyl numballe)
Tuska (lippu tulee varman FME:stä ostettua, varmaan myös saunankin)
Wacken (liput tilattu ja maksettu)
Clay kirjoitti:Noh, täytyy pitää silmät auki, jos on jotain hyviä keikkoja joskus jossain.
Mjätääh, eks laske Apoo Hyväksi Keikaksi?!!?
Vai oonks mä jo traumatisoinu sut rassukan? =D
Mä tarkotin sitä, ku yritän noita perseennoston arvoisia ilmaiskeikkoja välillä haistella.. nyt ei ole viime aikoina ollu kyllä intoa lähteä minnekään kotoansa!
Puistobluesiin, Järvenpäähän, 3.8.2010, jo 13 kerran.
Z Z Top on palkattu pääesiintyjäksi. Diggarit odottavat, että bändi palaisi juurilleen, raakaan bluesrocksoundiin. Tämä olisi todella minun makuuni. http://www.funfolio.nl/fotos/muziek/com ... top_24.jpg
Saa nähdä, mitkä ovat sitten muut esiintyjät
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"