Vieläkö-sanalla alkava kysymys on mielestäni automaagisesti negatiivissävytteinen. Mielestäni se sisältää olettaman, että kysyjä ihmettelee ja samalla katsoo vinoon, jos vastaus on positiivinen.Vaola kirjoitti: Kuis muut?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 05.02.2010 15:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Nojuu ei aavistustakaan kelin hyvyydestä. Ajattelin jos joku olis sopivasti telkkarin lähellä ja kokeilis.Bhven kirjoitti:Huono radiokeli tällä hetkellä. Massiivinen korkeapaine + sumuinen keli. ??bliss kirjoitti:Onks tv-kanavien näkyvyydessä yleisemminkin jotain häikkää nyt vai onko mun digiboxi kosahtanut yön aikana itekseen?
Siis täällä pääkaupunkiseudulla mielellään

Ei signaalia väitetään joka kanavan kohdalla.
Vieläkö saat usein XXX:ltä?Vaola kirjoitti:Kuis muut?
Mikä luonnollisesti implikoi, että suhteen oleellisen osa on joka tapauksessa ollut seksi. Jos vastaus on harva frekvenssinen, mutta iloinen - suhde voi hyvin ja sisältänee muita ihmissuhteen ulottuvuuksia. Jos vastaus on surullinen ja ilmaisee harvaa frekvenssiä, voi olettaa että suhde on ohi / kuolemassa eikä seksiäkään ole.
Jos taas vastaus on jotain joka ilmaisee toistuvampia ja useampia irstailuja kuin itselläsi, et varmasti edes halua tietää enempää.
Mikä vittu tuossa printterissä mättää? Värikasetti(juuri oikea malli) vaihdettu eilen, ja tuo paska masiina vilkuttaa vaan väritippavaloa(vaihda väri) ja herjaa vaihtamaan värikasetin kun yritän tulostaa. Olen poistanut kasetit ja asentanut uudestaan, ei auta. Myöskään kopiointi ei onnaa. Pska!
Prepare for the worstest.
Otiksää ne suojateipit pois?nowaysis kirjoitti:Mikä vittu tuossa printterissä mättää? Värikasetti(juuri oikea malli) vaihdettu eilen, ja tuo paska masiina vilkuttaa vaan väritippavaloa(vaihda väri) ja herjaa vaihtamaan värikasetin kun yritän tulostaa. Olen poistanut kasetit ja asentanut uudestaan, ei auta. Myöskään kopiointi ei onnaa. Pska!
Aina joskus unohdan puoliksijuodun oluttölkin pöydälle ja epähuomiossa korkkaan uuden. Kun se avattu jämätölkki on seissyt päivän-pari, sen päällä alkaa parveilla pieniä hyönteisiä. Tölkin löydettyäni saatan kaljanhimossani silti pakottaa itseni nielemään nesteen, jos tuoreempaa ei ole ja kaupat kiinni. Olut on silloin muuttunut imeläksi tai etikkaiseksi.
Kysyisin, että mistä hyönteislajista mahtaa olla kyse? Itse veikkaan banaanikärpästä. Mutta elävätkö ne Suomen talvessa? Perinnöllisyystieteen harjoituksissa aikoinaan itsekin kasvattelin ja lajittelin banaanikärpäsiä. Mutta nyt mikroskoopin puuttuessa en voi tarkastaa (tosi pientä) lajia. Toisekseen että mitä ne kaljallani tekevät? Juopottelevatko ja sitten kusevat ja paskovat olueeni? Vai suorastaan munivat sinne?
Kysyisin, että mistä hyönteislajista mahtaa olla kyse? Itse veikkaan banaanikärpästä. Mutta elävätkö ne Suomen talvessa? Perinnöllisyystieteen harjoituksissa aikoinaan itsekin kasvattelin ja lajittelin banaanikärpäsiä. Mutta nyt mikroskoopin puuttuessa en voi tarkastaa (tosi pientä) lajia. Toisekseen että mitä ne kaljallani tekevät? Juopottelevatko ja sitten kusevat ja paskovat olueeni? Vai suorastaan munivat sinne?
^ Kyseessä on joku mahlakärpäslajike, joihin banaanikärpäsetkin kuuluvat. Suomessa perinteinen bananikärpänen on melko harvinainen. Mahlikset elävät erilaisista käymistilassa olevista nesteistä, kuten vaikka siitä oluesta. Kääntöpuolena ne myös munivat näihin nesteisiin, tuskin kuitenkaan sinne oluttölkkiin, mutta vaikkapa pilaantuviin hedelmiin (joita tuskin asunnostasi löytyy tuoreinakaan...).
Jätä yksi menetetty tölkki juomatta viinanhimoissasi ja tiputa sinne pari tippaa astianpesuainetta. Ahneet paskiaiset hukkuvat sinne ja jättävät ehkä muut tölkit rauhaan (not).
Jätä yksi menetetty tölkki juomatta viinanhimoissasi ja tiputa sinne pari tippaa astianpesuainetta. Ahneet paskiaiset hukkuvat sinne ja jättävät ehkä muut tölkit rauhaan (not).
Work like a captain, play like a pirate.
Vasta sitten kun niissä on DVB-T2 -viritin sisäänrakennettuna, ellet halua kohtapuoliin uutta erillistä digiboksia pöytääsi koristamaan ja operoida kaikkea taas kahdella eri kaukosäätimellä. DVB-T2 -virittimet pitäisi tulla suurimmille valmistajille tämän vuoden aikana televisioihin.Vesper kirjoitti:Joko niitä led-telkkareita kannattaa ostaa? Vai eikö?
No voitteko sitten vihjasta kun niitä kannattaa ostaa? Ja mikä olis paras vaihtoehto? Tää on vissiin ainoa asia missä tartten miestä. Tai no, nainenkin käy kunhan tuntee asiansa. Mua ei kiinnosta tällaset tekniset jutut tippaakaan, joten en viitsi edes ottaa selvää. Onneks mulla on teidät 

No eikös tämä nyt ole enemmän taas kysymys siitä miten TV:tä aikoo käyttää ja missä. Jos mahdollisesti joskus tulevat HD-lähetykset eivät ole tärkein usecase, niin miksi nostaa niitä merkittäväksi featurevaatimukseksi.Manaaja kirjoitti:Vasta sitten kun niissä on DVB-T2 -viritin sisäänrakennettuna, ellet halua kohtapuoliin uutta erillistä digiboksia pöytääsi koristamaan ja operoida kaikkea taas kahdella eri kaukosäätimellä. DVB-T2 -virittimet pitäisi tulla suurimmille valmistajille tämän vuoden aikana televisioihin.
Jos tarvitsee ja haluaa paremman kuvanlaadun - eikä joskus ilman kautta välitettäväksi tulevat HD-kanavat ole the juttu, niin kauppaan vaan kun sopivan diilin näkee. Elco voisi järjestää peli-illan Mario Kartin ympärillä, niin jengi näkisi miten Led-televisio vaikuttaa alkoholin imeytymiseen.
Ahaa! Voisinko saada mielipiteen henkilöltä, joka ei tajua hoodeiden ja bluureiden ja kaikkien ihme vitkuttimien päälle mitään, koska en minäkään tajua enkä voi käsittää vauhkoomista niiden ympärillä. Kun mun vaan pitäis nähdä Täyskärit väreissä. Mulla on muutenkin huono näkö, ihan sama miten terävänä se kuva näky. Ja miksikö sitten led-telkkari? No kun uutta olisin vailla ja joku väitti että ne on kovin energiatehokkaita muihin verratuna. Niin että saiskos jonkun pikaisen oppitunnin blondille? Pwetty pwease?
LED-telkkari kestää kauemmin, kuluttaa vähemmän sähköä ja kuva on periaatteessa LCD:tä parempi.Vesper kirjoitti:Ahaa! Voisinko saada mielipiteen henkilöltä, joka ei tajua hoodeiden ja bluureiden ja kaikkien ihme vitkuttimien päälle mitään, koska en minäkään tajua enkä voi käsittää vauhkoomista niiden ympärillä. Kun mun vaan pitäis nähdä Täyskärit väreissä. Mulla on muutenkin huono näkö, ihan sama miten terävänä se kuva näky. Ja miksikö sitten led-telkkari? No kun uutta olisin vailla ja joku väitti että ne on kovin energiatehokkaita muihin verratuna. Niin että saiskos jonkun pikaisen oppitunnin blondille? Pwetty pwease?
Sanoisin, että naisenpuolikkaalle merkittävin feature on siinä, että ne pirut ovat ohuita. Esim. Samsungin UE-sarja on vain kolme senttiä paksu ja ripustetaan seinälle kuin taulu ikään.
Vastapainoksi ne maksavat enemmän.