Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mulla on IFissä kaikista paras laajennettu superhyperkasko extrahärpäkkein, jonka pitäis automaattisesti korvata kaikki tiellejättämiset ja vastaavat ja niistä aiheutuneet kustannukset. Nyt tuli sitten Assistance Finland Oy:stä yli 200 euron lasku ja alla selite
"IF Vahinkovakuutusyhtiö ei ole perusteita korvata suoritettua hinausta. Tämän vuoksi pyydämme teitä maksamaan tämän laskun viitenumeroa käyttäen tilillemme."
Joo. Mites kaikki vakuutuksensa saakaan helpoiten siirrettyä jonnekin muualle?
"IF Vahinkovakuutusyhtiö ei ole perusteita korvata suoritettua hinausta. Tämän vuoksi pyydämme teitä maksamaan tämän laskun viitenumeroa käyttäen tilillemme."
Joo. Mites kaikki vakuutuksensa saakaan helpoiten siirrettyä jonnekin muualle?
Jep, mut toki kannattaa tuhlata sen verran aikaansa, että vielä kirjottaa Ifille ne muutamat narinarit perään, eihän ne muuten huomaa ees poistumista.
Sampopankin suhteen ois kyllä pitäny jättää reklamoinnit sikseen, vttu kun ne taulapäät yrittää nyt joka viikko ottaa yhteyttä kaikkia mahdollisia reittejä ja mua ei oikein enää innosta. Lähetän kyyneliä niille postitse.
Sampopankin suhteen ois kyllä pitäny jättää reklamoinnit sikseen, vttu kun ne taulapäät yrittää nyt joka viikko ottaa yhteyttä kaikkia mahdollisia reittejä ja mua ei oikein enää innosta. Lähetän kyyneliä niille postitse.
-
- Kitisijä
Toi on kyllä harmillisen yleinen ongelma, varsinkin peruskouluissa. Kokeile vaikka aluksi parin tunnin jälki-istuntoa.Manaaja kirjoitti: Suu toimii muuten ihan hyvin, muttei mene kiinni kunnolla.
Jos edellä mainittu ei tepsi ja olet varma ettet ole kasvanut/kasvatettu kieroon, voit kokeilla olla nukkumatta.Manaaja kirjoitti: Mitä tehdä? En tiedä missä/miten on mennyt pilalle. Vissiin nukkuessa.
T. Eki
- McJanne
- Kitisijä
http://www.laki24.fi/vero-varainsiirtov ... [quote]Jos on useita luovutuksensaajia, varainsiirtoverovapaus tutkitaan kunkin kohdalla erikseen. Verosta vapaa on vain edellä mainitut edellytykset täyttävän luovutuksensaajan omistusoikeutta vastaava osuus luovutushinnasta. Samassa luovutuksessa korkeintaan kaksi luovutuksensaajaa voi saada varainsiirtoverovapauden, koska edellytyksenä on vähintään puolet koko asunnon omistusoikeudesta.[/quote]
http://www.vivalkv.fi/ostamassa/tietoa- ... kohetkellä 18 vuotta täyttänyt alle 40-vuotias ensiasunnon ostaja ei joudu maksamaan varainsiirtoveroa, mikäli ostaa vähintään puolet kiinteistöstä ja sillä olevasta tai sille rakennettavasta rakennuksesta tai asuinhuoneiston hallintaan oikeuttavista osakkeista tai osuuksista omaan käyttöönsä. [/quote]
http://www.heikniemi.net/lakiblogi/arch ... quote]Eräs tapa hyötyä edellä kuvatusta mallista on nykyisin jonkin verran käytetty 51/49-omistus. Ajatuksena on, että puolisoiden ostaessa ensiasunnon toinen hankkii 51 prosenttia asunnosta ja toinen vastaavasti 49 prosenttia. Kannattavuus perustuu pitkälti siihen, että todennäköisesti parin ostama seuraava asunto on kalliimpi, jolloin toisen osapuolen veronvähennysoikeutta kannattaa "säästää". [/quote]
Että voi kai se paadero heittää rahat käteen, mutta väittäisin että perintöverolle menee halvimmiten, en ole laskenyt kyllä.
http://www.vivalkv.fi/ostamassa/tietoa- ... kohetkellä 18 vuotta täyttänyt alle 40-vuotias ensiasunnon ostaja ei joudu maksamaan varainsiirtoveroa, mikäli ostaa vähintään puolet kiinteistöstä ja sillä olevasta tai sille rakennettavasta rakennuksesta tai asuinhuoneiston hallintaan oikeuttavista osakkeista tai osuuksista omaan käyttöönsä. [/quote]
http://www.heikniemi.net/lakiblogi/arch ... quote]Eräs tapa hyötyä edellä kuvatusta mallista on nykyisin jonkin verran käytetty 51/49-omistus. Ajatuksena on, että puolisoiden ostaessa ensiasunnon toinen hankkii 51 prosenttia asunnosta ja toinen vastaavasti 49 prosenttia. Kannattavuus perustuu pitkälti siihen, että todennäköisesti parin ostama seuraava asunto on kalliimpi, jolloin toisen osapuolen veronvähennysoikeutta kannattaa "säästää". [/quote]
Että voi kai se paadero heittää rahat käteen, mutta väittäisin että perintöverolle menee halvimmiten, en ole laskenyt kyllä.
Kirjoitan tätä alasti
Mulla on molempien kainaloiden tienoilla kaksi semmosta ihmeeellistä irtoluomea, mitä ne oikeen on? Siis semmosia ihon värisiä omituisia pampuloita, jotka törröttää melko paljon ihosta irti. Oon monilla nähnyt kaulan alueella semmosia. Millä tavalla ne kannattaisi poistaa itse? Davee, huhuu? Sun luokse en tuu, velotat ihan sikana.
- Riemumieli
- Kitisijä
Suomalainen nimi on riippuluomi, engl. skin tag.Manaaja kirjoitti:Mulla on molempien kainaloiden tienoilla kaksi semmosta ihmeeellistä irtoluomea, mitä ne oikeen on? Siis semmosia ihon värisiä omituisia pampuloita, jotka törröttää melko paljon ihosta irti. Oon monilla nähnyt kaulan alueella semmosia. Millä tavalla ne kannattaisi poistaa itse? Davee, huhuu? Sun luokse en tuu, velotat ihan sikana.
Vaarattomia, eivät koskaan muutu syöväksi. Niissä on tunnusomaisesti hyvin kapea kanta.
Itse poistan potilailta ilman puudutusta kertakäyttöveitsellä siten, että riippuluomea venytytään ja kanta leikataan irti. Päälle laastari.
Puuduttaa ei kannata, koska puuduttaminen sattuu vähintää saman verran.
Poisto onnistuu tk:ssa tai työterv. huollossa.
- Riemumieli
- Kitisijä
Ne on yleensä niin lyhyitä, et sitä tomaattia pitäis sit pyörittää jne...Riemumieli kirjoitti:Mistä noita lääkäreiden superteräviä veitsiä saa? Kyllä tomaatti leikkautuisi, kun skalpellilla vetelisi.
Lääkärikaupasta tietty. Sieltä saa lääkäreitäkin!
The great club outshines the individual, always and forever.