Riemumieli kirjoitti:Miksi joku olisi kiinnostunut naisen mielipiteistä???
Sitä mäkin oon ihmetellyt.
Toivottavasti tähän saadaan vastaus nyt, kun jättibosat eivät ole enää sinusta kiinnostumisen ainoa motiivi. Kerro heti, kun tiedät ko. mysteeristä enemmän. Toivottavasti vastaus ei ole: "Ei minkään vuoksi."
RP kirjoitti:Sori pojat, ei se salilla pumppaaminen ja kaljuksi ajeltu pää vielä Vin Dieseliä tee. Muistaakseni exälle totesin. Joka toki oli kreikkalainen Jumala vartaloltaan, mutta ei se sentään mikään Vin ollut.
Nythän mun on pakko olettaa, että sä jotenkin tunnet Dieselin, koska muutenhan sillä miehen pers'oonalla ei ole mitään merkitystä. Vai mitä mä en nyt ymmärrä tuossa?! Mulle noi kiiltokuvat ja paperitähdet ei juurikaan panetuksia aiheuta, niin jos voisit avata tän mulle, jookos! Eleet, katseet, liikkeet, kasvon muodot... Mikä, mikä, mikä?
Mä oon aina ihmetelly mikä siinä Vin Dieselissä muka on Se Juttu.
Kun mun mielestä siinä on yhtä paljon seksiä kuin tyhjässä viilipurkissa. No, onneks kaikki ei tykkää samoista asioista
RP kirjoitti:...panemisketjussa... ulkonäöllisestä täydellisyydestä...
Mä olen kyllä jotenkin vajakki tän suhteen. Ei vaan herää panetukset pelkän ulkonäön perusteella. Onhan siinä Vinissä nyt pakko olla sullekin jotain muutakin kuin pelkkä tyhjä kuori? Hä?
Asie Payton kirjoitti:Mä olen kyllä jotenkin vajakki tän suhteen. Ei vaan herää panetukset pelkän ulkonäön perusteella. Onhan siinä Vinissä nyt pakko olla sullekin jotain muutakin kuin pelkkä tyhjä kuori? Hä?
Ei naisille.
Naiset on pääosin niin pinnallisia, että täyttävät tyhjän kuoren omilla unelmillaan ja toiveillaan.
Sen takia hiljaiset mutta hyvä näköiset miehet yleensä menestyvät.
RP kirjoitti:...panemisketjussa... ulkonäöllisestä täydellisyydestä...
Mä olen kyllä jotenkin vajakki tän suhteen. Ei vaan herää panetukset pelkän ulkonäön perusteella. Onhan siinä Vinissä nyt pakko olla sullekin jotain muutakin kuin pelkkä tyhjä kuori? Hä?
Näh, ei tarvitse. Käytän niin pienen osan ajastani yhdenkään vieraan ihmisen kuolaamiseen, katseluun tai ihasteluun ettei noilla jutuilla ole mitään merkitystä. Jotkut uskoo tuoksuihin, itse uskon kallonmittaukseen. Nih.
Tuo hypoteesini ei myöskään sano, etteikö muita menestymisreittejä ole. Esimerkiksi härkäsammakon näköinen kaveri voi menestyä silkalla peritseanamattomudella ja sinnikkyydellä.
Voi hitsi, heti kun kuulin et 15.2. alkaa weeds niin oon vaan miettiny Silasia..onkohan tää ihan normaalia? Maanantaina Silas ja torstaina Patrick Jane!
Riemumieli kirjoitti:Kun kerran numeroilla leikitään, niin toteanpa että 130 %, vaikka strappari ajatuksia herättääkin.
En usko, että cityn/kityn/kitinän vaikutuspiirissä on ollut ylitsesi ketään muuta, jonka lapsenomaisen viattomuuden jossuNN murskasi dildopyllyteoriallaan.
bliss kirjoitti:Mä oon aina ihmetelly mikä siinä Vin Dieselissä muka on Se Juttu.
Kun mun mielestä siinä on yhtä paljon seksiä kuin tyhjässä viilipurkissa. No, onneks kaikki ei tykkää samoista asioista
Se on mies. Siis mies mies. Lemuaa testolta, on hyvällä tavalla ruma ja jaksais kantaa meikänkin metsään. Virkistävä poikkeus näihin hollivuudin pojankloppeihin.