Keskiiiiviikkoh

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä taistelin eilen karkkihyllyllä sitä maraboun inkivääri-sitruuna tummaasuklaataAAAAAAAHHH vastaan ja voitin. Tummaa suklaata 70% vois kyllä alkaa taas syömään pari palaa päivässä. Erityisen suklaasyöppö en ole ollut koskaan, mutta nyt taas semmonen makeanhimo kausi menossa näköjään.
Prepare for the worstest.
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Alkoi tehdä mieli salmiakkia. Onneksi mulla on pussi jemmassa, nams.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt kun sais sellaisen possupiikin työpaikan puolesta, aattelin etten taida ottaa. Haluan tuntea olevani nuori, villi ja vapaa ja elää vaarallisesti!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Nyt kun sais sellaisen possupiikin työpaikan puolesta, aattelin etten taida ottaa. Haluan tuntea olevani nuori, villi ja vapaa ja elää vaarallisesti!
Älä ota. Mä tulin ainaki pirun kipeeks siitä.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Nyt kun sais sellaisen possupiikin työpaikan puolesta, aattelin etten taida ottaa. Haluan tuntea olevani nuori, villi ja vapaa ja elää vaarallisesti!
Mäkin olin pirun kipeä taudissa. Entten tentten, tautia ei voi hallita, rokotuksen noin periaatteessa voi.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tipaton tammikuu on toiminut, alkoholinkulutus on pysynyt absoluuttisessa nollapisteessä eikä tupakkaakaan ole mennyt körssin körssiä. Suklaakieltoa ei periaatteessa ole, mutta eihän se sovi diettiin mitenkään. Lauantaisin olen kuitenkin pitänyt herkuttelupäivän, jolloin voi syödä äärimmäisellä kohtuudella vaikka sitä suklaata. Paino tippunut parikolme kiloa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mäkin olin pirun kipeä taudissa. Entten tentten, tautia ei voi hallita, rokotuksen noin periaatteessa voi.
Mul tuli seuraavana päivänä kuume, kesti kaks päivää, ja kättä särki viikon niin ettei nostaa voinut. Ja kuinka moni siihen epidemiaan sitten kuolikaan? Ja kuinka moni tavan influenssaan....
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Bhven kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Musta on kyl tullut vanha. Ei noi pakkaset silloin nuorena kirpaissut...
Eikö edes vuonna 1987?
Muistaako kukaan noin kauas? :D Ei muistaakseni >.<
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä otin sikaflunssarokotuksen viime viikolla, enkä saanut mitään muita oireita kuin ihan lievää turvotusta ja vieläkin lievempää aristusta. Oli tosi vaivatonta.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:
RP kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Älä ota. Mä tulin ainaki pirun kipeeks siitä.
Mul tuli seuraavana päivänä kuume, kesti kaks päivää, ja kättä särki viikon niin ettei nostaa voinut. Ja kuinka moni siihen epidemiaan sitten kuolikaan? Ja kuinka moni tavan influenssaan....
Suomessa on todettu 43 influenssa A(H1N1)v -infektioon liittyvää kuolemantapausta (iän mediaani 56 vuotta; vaihteluväli 1–88): heistä 4 oli lapsia, 25 miehiä ja 39:llä oli tiedossa perustauti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Normi kausi-influenssaan kuolee keskimäärin 1000 ihmistä Suomessa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vastaa Viestiin