Keskiiiiviikkoh
Mä taistelin eilen karkkihyllyllä sitä maraboun inkivääri-sitruuna tummaasuklaataAAAAAAAHHH vastaan ja voitin. Tummaa suklaata 70% vois kyllä alkaa taas syömään pari palaa päivässä. Erityisen suklaasyöppö en ole ollut koskaan, mutta nyt taas semmonen makeanhimo kausi menossa näköjään.
Prepare for the worstest.
Mäkin olin pirun kipeä taudissa. Entten tentten, tautia ei voi hallita, rokotuksen noin periaatteessa voi.ninnithequeen kirjoitti:Älä ota. Mä tulin ainaki pirun kipeeks siitä.Lolita kirjoitti:Nyt kun sais sellaisen possupiikin työpaikan puolesta, aattelin etten taida ottaa. Haluan tuntea olevani nuori, villi ja vapaa ja elää vaarallisesti!
Tipaton tammikuu on toiminut, alkoholinkulutus on pysynyt absoluuttisessa nollapisteessä eikä tupakkaakaan ole mennyt körssin körssiä. Suklaakieltoa ei periaatteessa ole, mutta eihän se sovi diettiin mitenkään. Lauantaisin olen kuitenkin pitänyt herkuttelupäivän, jolloin voi syödä äärimmäisellä kohtuudella vaikka sitä suklaata. Paino tippunut parikolme kiloa.
Mul tuli seuraavana päivänä kuume, kesti kaks päivää, ja kättä särki viikon niin ettei nostaa voinut. Ja kuinka moni siihen epidemiaan sitten kuolikaan? Ja kuinka moni tavan influenssaan....RP kirjoitti:Mäkin olin pirun kipeä taudissa. Entten tentten, tautia ei voi hallita, rokotuksen noin periaatteessa voi.ninnithequeen kirjoitti:Älä ota. Mä tulin ainaki pirun kipeeks siitä.Lolita kirjoitti:Nyt kun sais sellaisen possupiikin työpaikan puolesta, aattelin etten taida ottaa. Haluan tuntea olevani nuori, villi ja vapaa ja elää vaarallisesti!
Suomessa on todettu 43 influenssa A(H1N1)v -infektioon liittyvää kuolemantapausta (iän mediaani 56 vuotta; vaihteluväli 1–88): heistä 4 oli lapsia, 25 miehiä ja 39:llä oli tiedossa perustauti.ninnithequeen kirjoitti:Mul tuli seuraavana päivänä kuume, kesti kaks päivää, ja kättä särki viikon niin ettei nostaa voinut. Ja kuinka moni siihen epidemiaan sitten kuolikaan? Ja kuinka moni tavan influenssaan....RP kirjoitti:Mäkin olin pirun kipeä taudissa. Entten tentten, tautia ei voi hallita, rokotuksen noin periaatteessa voi.ninnithequeen kirjoitti: Älä ota. Mä tulin ainaki pirun kipeeks siitä.
-
- Kitisijä